Liggende machine bankdruk oid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat smith een soort van lift is.
Wanneer je bencht met een soort van hefboom hoe heet dit dan?
Jerommeke.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:55 schreef Mr.J het volgende:
Straps.
Dierendag is morgen pas. Dus helaas geen feestje vanavond, maar trainen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:05 schreef nzw het volgende:
vandaag helaas niet trainen maar, daar heb ik een goede reden voor 3 oktoberdaar gaat me six pack
mijn feestje begint vanmiddag alquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:21 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dierendag is morgen pas. Dus helaas geen feestje vanavond, maar trainen.![]()
Benchen: waarom zo snel mogelijk?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:20 schreef Webkim het volgende:
Algemene vragen die mij vandaag bezighouden:
benchen: hoe begin ik ermee en hoe bouw ik dat zsm verantwoord op naar 50% BW?
whey en dextrose: hoe ver kan ik komen zónder? Ik zit niet zo dik in de liquide middelen dat ik zomaar 25 euro uitgeef voor een kilo van dat poeder. En vooralsnog zit er nog altijd vooruitgang in wat ik doe.
workshops / trainingen: dat flex trainingsweekend waar J. eerder deze reeks over sprak klonk als muziek in mijn oren. Zijn er ook nog andere gelegenheden waar je eens kan trainen met mensen die echt weten waar ze het over hebben?
trainingsmaatje: bij het bankdrukken broodnodig. Maar los daarvan lijkt het me niet pretiig met z'n tweeën te trainen. Ik kan me zo lekker focussen als ik alleen ben. Ongegeneerd gekke bekken trekken en geluiden maken als iets veel moeite kost en ademen als een bevallende vrouw. Plus: ik hoef niet op iemand te wachten.
Your thoughts please!
*ril*quote:
Ik ben 1 grote haarbal manquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef Dacide het volgende:
ach Led, als je later groot bent, en ook haartjes begint te ontwikkelen over je lichaam.. dan praat je wel anders
he gelukkig, begon door het lezen op DBB al te denken dat het normaal wasquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:
Jezus, wat is dit voor fagging topic, beetje over ontharen praten
Wat een taalgebruik zeg, pfoe, je durft wel he, nu dat je die intensieve 1 op 1 trainingen met BB hebt gehad, vechtersbaasje?quote:
Is het ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
he gelukkig, begon door het lezen op DBB al te denken dat het normaal was
hoe de fuck scheer je diequote:
Oksels en benen gaat te ver voor de meeste vrouwen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef J-Will het volgende:
als je een vriendin hebt zal deze het ook wel prettig vinden dat je één en ander bijwerkt.
(verkapte ik-heb-een-bitch post)
Denk dat veel vrouwen een geschoren oksel wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:42 schreef Calyptus het volgende:
Oksels en benen gaat te ver voor de meeste vrouwen...
getrimde... zeker...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat veel vrouwen een geschoren oksel wel waarderen.
Benen is een andere zaak. Maar als er lijnen en aderen lopen over je quads mag het wel weer.
ik heb een vrouw, en die stoort zich niet aan wat haren (bij mij)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef J-Will het volgende:
als je een vriendin hebt zal deze het ook wel prettig vinden dat je één en ander bijwerkt.
Laat "SHE" het niet horenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef J-Will het volgende:
Glad is ok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:33 schreef Frautie het volgende:
BijwerkenOntharen
Al die metromannen opzouten![]()
Niks mis met oksels scheren hoor, scheelt ook een behoorlijke zweetluchtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Denk dat veel vrouwen een geschoren oksel wel waarderen.
Benen is een andere zaak. Maar als er lijnen en aderen lopen over je quads mag het wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |