quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:20 schreef Webkim het volgende:Algemene vragen die mij vandaag bezighouden:
benchen: hoe begin ik ermee en hoe bouw ik dat zsm verantwoord op naar 50% BW?
whey en dextrose: hoe ver kan ik komen zónder? Ik zit niet zo dik in de liquide middelen dat ik zomaar 25 euro uitgeef voor een kilo van dat poeder. En vooralsnog zit er nog altijd vooruitgang in wat ik doe.
workshops / trainingen: dat flex trainingsweekend waar J. eerder deze reeks over sprak klonk als muziek in mijn oren. Zijn er ook nog andere gelegenheden waar je eens kan trainen met mensen die echt weten waar ze het over hebben?
trainingsmaatje: bij het bankdrukken broodnodig. Maar los daarvan lijkt het me niet pretiig met z'n tweeën te trainen. Ik kan me zo lekker focussen als ik alleen ben. Ongegeneerd gekke bekken trekken en geluiden maken als iets veel moeite kost en ademen als een bevallende vrouw. Plus: ik hoef niet op iemand te wachten.
Your thoughts please!
Benchen: waarom zo snel mogelijk?
![]()
Doe 't lekker rustig aan, heb je ook geen gelazer met je aanhechtingen.
Ik doe 't als volgt:
Week 1: 40-40-42,5
week 2: 40-42,5-42,5
week 3: 42,5-42,5-42,5
en zo verder. Werkt voor mij 't fijnst
Workshops: Hier staat nog weleens wat voor alleen vrouwen:
http://www.femalemagazine.nl Whey en dextrose: Whey en dextrose zou ik nog niet doen, gewoon 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht en zorgen dat je genoeg kcal binnen krijg . Dextrose kost niet zoveel, dus dat moet je wel op kunnen brengen...
Trainingsmaatje: Heb ik ook niet. Gewoon een vent die niks staat te doen vragen of ie wil spotten. Probleem opgelost