Ten eerste ik ben ook geen AliB fanquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:![]()
Mijn punt is dat ik vind dat die hele Ali B zo overgewaardeerd wordt.
Doet of ie overal verstand van heeft
Ali B. zit in de muziek business, dus je mag verwachten dat ie er een beetje verstand van heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:06 schreef Syd het volgende:
Nee niet iedereen kent E.L.Oomdat we nu in een andere tijd met andere muziek smaken leven
)
Ach het heeft ook z'n voordelen. Je kunt lullen wat je wilt, maar feit is dat er genoeg zijn die naar Ali B luisteren. veelal josti's die geen reet met actualiteit hebben...geen nieuws volgen, geen krant lezen... zo blijven ze enigszins op de hoogte, toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:19 schreef doppelgänger het volgende:
Beetje zogenaamd slim doen, rappen over politieke zaken. Echt zo misplaatst.uit dat Ali-B nummer over Bush:
"waarom steken jullie meer geld in wapenhandel
dan aan ontwikkelings hulp voor afrikaanse landen?"
Wow, wat een vernieuwend en helder inzicht.. not. Juist omdat Ali B. overal (gevraagd of ongevraagd) een mening over heeft, voegt dat hele nummer niets nieuws toe wat mij betreft.
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf is E.L.O.?
1. hij komt uit de muziekbiznizz en 2. hij doet of ie alles kent, want dat zei hij voordat ze het gingen draaienquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.
Owja, zeg dan meteen Electric Light Orchestra.. Dan weet ik t welquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra (E.L.O.) een bandje uit de jaren 70 en 80, o.a. bekend van de hits Xanadu en Here Is The News. Dat laatste nummer werd ook als herkenningstune bij de VPRO gebruikt.
Het was een testje voor de fokkers meteenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef -Dries- het volgende:
Owja, zeg dan meteen Electric Light Orchestra.. Dan weet ik t wel
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister naar de radio waar hij te gast is.
Laten ze hem E.L.O. horen... zegt ie : Ja man, ik ken dit niet maar ik sta open voor nieuwe dingen
Ik was al allergisch voor dit ventje, deze troetelmarokkaan, maar MY GOD, wat is ie dommer dan dom.. terwijl ie wat anders verkondigt.
Zo dat was het
ELO is goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef HostiMeister het volgende:
ELO is saaie slaapmuziek, en omdat iemand in 'de bizzz' het niet kent is het meteen een sukkel??? Beetje jammer
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ontopic versta je niet?quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ontopic versta je niet?
*Meldt, alleen ben ik 21.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:27 schreef seto het volgende:
Ik ben 20 en ik ken E.L.O.
Lieve schat, het gaat over Ali Bquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef j0rrit het volgende:
*Meldt, alleen ben ik 21.
E.L.O. heeft wel grappige nummers gemaakt in het verleden. Kan slechtere muziek verzinnen waar je noodgedwongen naar moet luisteren in de auto.
Bedoelt 'ie niet gewoon dat het voor hemzelf nieuw is? Dat kan toch? Niet iedereen hoeft die band te kennen lijkt me, heeft niks met domheid te maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik luister naar de radio waar hij te gast is.
Laten ze hem E.L.O. horen... zegt ie : Ja man, ik ken dit niet maar ik sta open voor nieuwe dingen
Ik was al allergisch voor dit ventje, deze troetelmarokkaan, maar MY GOD, wat is ie dommer dan dom.. terwijl ie wat anders verkondigt.
Zo dat was het
Hij verontschuldigde zich pas later, dat het hem ook eigenlijk niet kan schelen of het oud of nieuw is, maar pretendeer dan niet dat je veel van muziek weetquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:00 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Bedoelt 'ie niet gewoon dat het voor hemzelf nieuw is? Dat kan toch? Niet iedereen hoeft die band te kennen lijkt me, heeft niks met domheid te maken.
En nee, ik ben geen Ali B. fan.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:54 schreef SuperRogier het volgende:
Ali B is sowieso kansloos, hij is eigelijk bekend geworden door brace. En dan heb je het neefje van Ghali B "Yes R" die volledig meelift met ali b..
Kansloze sjappies..
Doet 'ie dat dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij verontschuldigde zich pas later, dat het hem ook eigenlijk niet kan schelen of het oud of nieuw is, maar pretendeer dan niet dat je veel van muziek weet
Nietwaar, hij zei in dezelfde zin (!) dat hij bedoelde dat ELO voor hem nieuw was.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij verontschuldigde zich pas later, dat het hem ook eigenlijk niet kan schelen of het oud of nieuw is, maar pretendeer dan niet dat je veel van muziek weet
Ik ga het morgenmiddag terugluisteren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Nietwaar, hij zei in dezelfde zin (!) dat hij bedoelde dat ELO voor hem nieuw was.
Man, ik ken zoveel marokkanen die ok zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ali B. Dat je zijn muziek niet leuk vindt oké, moet je zelf weten. Maar als Marokkaan doet hij het goed. Hij maakt muziek, theater, is grappig, vervult een goede voorbeeldfunctie voor de Marokkaanse gemeenschap. Als alle Marokkanen zoals Ali B waren, was er geen integratieprobleem.
Ali B.
De meeste publieke Marokkanen komen niet echt positief over. Ali B wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Man, ik ken zoveel marokkanen die ok zijn
Zónder BN-ner te zijn. Dán ben je pas wat
Niet bij mij dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
De meeste publieke Marokkanen komen niet echt positief over. Ali B wel.
tja wat moet die dan doen? Fles karnemelk opsturen ? Hij doet tenminsten wat hij geeft er aandacht aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:29 schreef doppelgänger het volgende:
Ik zag net een fragment op tv bij De Wereld Draait Door. Over die 2 kinderen, Sara en Ammar, die waren ontvoerd naar Syrië door hun vader, en zitten nu bij de ambassade. Ali B. spreekt ze toe en belooft wat dingen op te sturen. Noemt ie alleen maar allerlei dingen van zichzelf "dit stuur ik jullie op, mijn nieuwste CD, een Ali-B t-shirt, de DVD van mijn theater programma"
schaamteloze zelfpromotie*kots* gadverdamme! echt.. je had het moeten zien.
Omg, dan zit je al in een kutsituatie, want je zit opgesloten op een ambassade en dan moet je ook nog eens naar Ali B gaan luisterenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:29 schreef doppelgänger het volgende:
Ik zag net een fragment op tv bij De Wereld Draait Door. Over die 2 kinderen, Sara en Ammar, die waren ontvoerd naar Syrië door hun vader, en zitten nu bij de ambassade. Ali B. spreekt ze toe en belooft wat dingen op te sturen. Noemt ie alleen maar allerlei dingen van zichzelf "dit stuur ik jullie op, mijn nieuwste CD, een Ali-B t-shirt, de DVD van mijn theater programma"
schaamteloze zelfpromotie*kots* gadverdamme! echt.. je had het moeten zien.
Nee, hij eist de aandacht op en misbruikt de situatie om reclame voor zichzelf te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:42 schreef Syd het volgende:
[..]
tja wat moet die dan doen? Fles karnemelk opsturen? Hij doet tenminste wat hij geeft er aandacht aan.
Haha, je geeft 2 kinderen je album en meteen is het reclame ?? haha, denk je nou echt dat als ali b hun zijn nieuwste album geven dat meteen heel Nederlands zijn nieuwe album gaat kopen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:52 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Nee, hij eist de aandacht op en misbruikt de situatie om reclame voor zichzelf te maken.
Of denk je echt dat die kinderen, die in een kutsituatie ver weg van huis vastzitten, zitten te wachten op Ali-B merchandise?
Ali-aandachtshoer-B.
whatever, je had het moeten zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha, je geeft 2 kinderen je album en meteen is het reclame ?? haha, denk je nou echt dat als ali b hun zijn nieuwste album geven dat meteen heel Nederlands zijn nieuwe album gaat kopen ?
![]()
Nah okay, misschien had ik het eerst even moeten zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:01 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
whatever, je had het moeten zien.Hij gaf min of meer een presentatie van al z'n merchandise. Echt.. cd's, de dvd, t-shirts, posters, etc. Alleen een muismat en koffiemok ontbraken nog..
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..quote:SARA EN AMMAR: ALI B. GROET JULLIE!
De kinderen Sara en Ammar zitten al honderd dagen op de Nederlandse ambassade in Damascus. Ondanks de vele media-aandacht die de situatie heeft gekregen en een brief van moeder Janneke Schoonhoven aan minister-president Balkenende, is het niemand nog gelukt om het tweetal naar Nederland te krijgen.
Merchandise
Ali B. leeft ontzettend mee met Sara en Ammar, die allebei fans zijn van de rapper. Om de kinderen vanuit Nederland te laten weten dat hij aan ze denkt, heeft de rapper een videoboodschap ingesproken. Tijdens zijn hartverwarmende woorden vergeet hij niet om alle Ali-B.-merchandise de revue te laten passeren…
Bron: Telegraaf
Nah die kinderen zijn al FAN van Ali B Dan is toch alleen maar leuk voor hun man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..
[afbeelding]
In dat filmpje begint hij al meteen over zichzelf "ik ben heel blij dat jullie fan van mij zijn", niks over dat ze vast zitten, en daarna meteen die spullen. Ze kunnen niet naar school en hij stuurt een Ali-B schoolagenda?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Nah die kinderen zijn al FAN van Ali B Dan is toch alleen maar leuk voor hun man.
Als jij in zo´n situatie zit en een bekend iemand stuurt jouw zijn albums op vind het toch ook wel leuk.
Ik weet niet wat jij zoal luisterd.
E.L.O. saaie slaapmuziek?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef HostiMeister het volgende:
ELO is saaie slaapmuziek, en omdat iemand in 'de bizzz' het niet kent is het meteen een sukkel??? Beetje jammer
(ik mag Ali ook niet echt, maar heb geen aversie jegens hem)
Mooi betoog, helaas hier reeds ontspoord.quote:
Queen bestaat uit vier goden gek!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi betoog, helaas hier reeds ontspoord.
Ah vandaar, ik ben atheïst.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Queen bestaat uit vier goden gek!!!![]()
Moet dat niet zijn: "Fraag juhselluf is af"?quote:PS. Ali B is erg, maar Brace 'Vraaaaag jezeluf eens aaaaaf" is helemaal hemeltergend!!!![]()
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
PS. Ali B is erg, maar Brace 'Vraaaaag jezeluf eens aaaaaf" is helemaal hemeltergend!!!![]()
Whahaha ik ben ook atheïst hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik ben atheïst.
[..]
Moet dat niet zijn: "Fraag juhselluf is af"?
Zingt ie dat zo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hits..
En toch pak ik nog gewoon de tram"![]()
![]()
Nou ja zeg, hij blijft gewoon zich zelf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hits..
En toch pak ik nog gewoon de tram"![]()
![]()
Ik vind het weer eens tenenkrommend slecht, eigenlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef MrSASO het volgende:
Goed nummertje heeft hij nu met ziggi.
Want...?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:15 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik vind het weer eens tenenkrommend slecht, eigenlijk.![]()
Niet te vergeten is Jeff Lynne ook nog eens producer van wat Beatles-werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
E.L.O. saaie slaapmuziek?
Ga je mond spoelen stuk onbenul!![]()
E.L.O. is een jaren '60/'70 kwaliteitsband die vele topbands zoals Queen
inspireerde tot het maken van hun muziek!![]()
Wie kent niet de geweldige nummers "Hold On Tight", "Don't Bring Me Down" en "Livin' Thing"
om er maar eens een paar te noemen!?!![]()
Till Mornin.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Want...?
Ik heb nummer nog niet gehoord hoe heet het nummer?
Ja die beat is vet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef MrSASO het volgende:
Goed nummertje heeft hij nu met ziggi.
Is het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef doppelgänger het volgende:
In dat filmpje begint hij al meteen over zichzelf "ik ben heel blij dat jullie fan van mij zijn", niks over dat ze vast zitten, en daarna meteen die spullen. Ze kunnen niet naar school en hij stuurt een Ali-B schoolagenda?Het komt gewoon allemaal heel nep over, ik vind z'n betrokkenheid heel ongeloofwaardig.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:45 schreef JohanTop het volgende:
Maar iig, dat zo'n aap uit de muziekindustrie dat niet kent, hoe ongeïnteresseerd in muziek ben je dan eigenlijk![]()
De tekst was nogal naief en dommig inderdaad, maar muzikaal zat het tof in elkaar! Gebruik van de samples was ook best goed gedaan. Ik vond het prima om aan te horen als je niet naar de tekst luisterde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
Dat ene nummer met die bushsamples wat die 3fm hoer (claudia d'r af!) zo zat te hypen was te triest voor woorden
Zijn nieuwe nummer klinkt weer wel vet![]()
Ali Bquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Jumparound het volgende:
Dan ga je toch weer gewoon lekker frans bouwer luisteren?
Ali b
Nee jij dan. Jij vindt em alleen maar okee omdat je em wilt penetrerenquote:
Held Aliquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wéér jeuk, hij zit nu bij P & W, en tutoyeert gewoon Balkenende
Tuurlijk.quote:
Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.quote:
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wéér jeuk, hij zit nu bij P & W, en tutoyeert gewoon Balkenende
Hij houdt vast wel van jou want Ali heeft een heeeeeul grote hardquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!
Als hij nou je en jij tegen mn oma zou zeggen..maar balkenende?!?
Ik hoor liever dat ie zichzelf een knuffelmarokkaan noemt dan een kankermarokkaan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ali B. Dat je zijn muziek niet leuk vindt oké, moet je zelf weten. Maar als Marokkaan doet hij het goed. Hij maakt muziek, theater, is grappig, vervult een goede voorbeeldfunctie voor de Marokkaanse gemeenschap. Als alle Marokkanen zoals Ali B waren, was er geen integratieprobleem.
Ali B.
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef knerpie het volgende:
[..]
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.
Ali B![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Het is toch allebei muziek?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef nonzz het volgende:
Dit topic combineert moeiteloos twee zaken die eerder totaal geen relatie tot elkaar hadden: E.L.O. en Ali B. Echt schitterend dit.
--> jijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Van alle bemoeizieke artiesten is Ali B toch nog steeds het ergste; Marokkaan of niet. Gisteren tijdens Pauw & Witteman zat ie tegenover Balkenende. Belangrijk als ie zichzelf vindt moest Ali natuurlijk een aantal maatschappelijke problemen bespreken met onze premier. Toen ie ook nog (nadat ie een tijdje succesvol was genegeerd) begon over de VOC en of Balkenende wel wist welke misstanden er tijdens die periode hebben plaatsgevonden keerde mijn maag zich om. Ja Ali, Jan-Peter weet onderhand ook wel dat die uitspraak ongelukkig gekozen was en als jij meer dan alleen de koppen in de krant had gelezen dan wist je dat ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:44 schreef echt_gaar het volgende:
al die frustratie rondom die gast ali b ...... laat zien zien hoe burgerlijk onze samenleving is. ze hebben nog steeds geen marokkaan geaccepteerd die wat rare eigenschappen heeft.![]()
Niks mis met 'deze topic'.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.
das maar relatiefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef Jumparound het volgende:
Hij is al een eind gekomen sinds "taal van de straat"
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef vinnieboy het volgende:
Ali B grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hans Teeuwen is grappig![]()
Vervelend hè, grappen over luie uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Nee, zijn manier van grappen vertellen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vervelend hè, grappen over luie uitkeringstrekkers.
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef Leigh het volgende:
Het is niet mijn muziek, maar kan wel om hem lachen.
Lijkt me best een aardige vent
Aardig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Nee, ik denk niet dat de reden van het irritant overkomen is dat hij net iets teveel in de media komt, ik denk dat hij gewoon als persoon irritant komt PLUS hij komt net iets teveel in de media.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:22 schreef kijk_aan het volgende:
Weet je wat mij nou leuk lijkt?
Ali's vader opzoeken en hem net zo onbeschoft aanspreken en behandelen als zijn zoon dat met onze premier deed. Oh nee, dan heet het opeens vreemdelingenhaat.
Hans Teeuwen is sinds "Hard & Zielig" niet meer grappig, Ali B is nooit grappig geweest en dom bovendien met z'n sinterklaasrijmpjes en goedkope ingefluisterde meningquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:10 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!
Excellentiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ik heb het ook gezien ja. Die kerel is duidelijk niet echt geintegreerd in onze maatschappij, want er is nog zoiets als fatoensnormen die de meeste mensen worden bijgebracht hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Aardig?
Hij tutoyeert doodleuk onze premier.
Weg met die berber(s)!
Ja, dat vind ik persoonlijk een ramp. Het laat namelijk zien dat bij onze grote clow b de waarden ver te zoeken zijn. Vraag me af of hij weet hoe je repsect moet spellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.![]()
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaal![]()
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook wel
Maar goed, zou jij haar en bijv Balkenende niet met u aanspreken? Lijkt me stug![]()
Ali B 'een beetje irri' noemen is wel het understatement van het jaar!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jup.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
ok ik wil wedden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.
Zo, dat is ook weer opgelost.
En gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?
Bovendien wou de 2e kamer de politiek dichter bij de burger brengen, Ali B werkt daar goed aan mee vind ik.![]()
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef Robocock het volgende:
[..]Jij zegt ook nooit u begrijp ik? Bij sollicitaties, opa en oma van je vrienden, je baas
Jij komt er wel![]()
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.![]()
Waarom doe ik wat wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.quote:
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef Robocock het volgende:
[..]
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.
Als je dat niet doet, zie bovenstaand![]()
"020"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ali B is 'down' met 020![]()
[afbeelding]
Indd, mee eens. En jij vindt dat Balkenende niet respectvol is geweest tegen Ali B?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
je hebt het duidelijk niet op je netvlies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
klopt. maar je bent niet meteen respectloos als je iemand met je aanspreekt vind ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?
Aanspreekvormen zijn omgangsvormen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
quote:..
Ali B is tot nu toe wel het duidelijkste voorbeeld van deze Nieuwe Dommen. Meneer heeft overal verstand van. De afgelopen week schoof Petje Lulmaarraak bijna in ieder programma aan om te vertellen wat hij van de situatie in de wereld vond. Onze gecultiveerde sinterklaasdichter had net een nieuwe CD op de markt en voor hem was dat reden genoeg om zich druk met ieder gespreksonderwerp te bemoeien.
..
Dat is volgens mij juist géén compliment aan Ali B.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:04 schreef doppelgänger het volgende:
..iemand deze waardeloze radioreclame gehoord?
radio nieuwsbericht: "Ali B heeft de nobelprijs van de literatuur gewonnen. Hij nam de prijs in ontvangs van.. blabla"
Wat er ook verandert, de prijs van elektriciteit blijft gelijk. Want die kan je nu bij Nuon 5 jaar vast zetten
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef BdR het volgende:
Ali B - column door Nico DijkshoornPetje Lulmaarraak..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |