Nee, hij eist de aandacht op en misbruikt de situatie om reclame voor zichzelf te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:42 schreef Syd het volgende:
[..]
tja wat moet die dan doen? Fles karnemelk opsturen? Hij doet tenminste wat hij geeft er aandacht aan.
Haha, je geeft 2 kinderen je album en meteen is het reclame ?? haha, denk je nou echt dat als ali b hun zijn nieuwste album geven dat meteen heel Nederlands zijn nieuwe album gaat kopen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:52 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Nee, hij eist de aandacht op en misbruikt de situatie om reclame voor zichzelf te maken.
Of denk je echt dat die kinderen, die in een kutsituatie ver weg van huis vastzitten, zitten te wachten op Ali-B merchandise?
Ali-aandachtshoer-B.
whatever, je had het moeten zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha, je geeft 2 kinderen je album en meteen is het reclame ?? haha, denk je nou echt dat als ali b hun zijn nieuwste album geven dat meteen heel Nederlands zijn nieuwe album gaat kopen ?
![]()
Nah okay, misschien had ik het eerst even moeten zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:01 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
whatever, je had het moeten zien.Hij gaf min of meer een presentatie van al z'n merchandise. Echt.. cd's, de dvd, t-shirts, posters, etc. Alleen een muismat en koffiemok ontbraken nog..
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..quote:SARA EN AMMAR: ALI B. GROET JULLIE!
De kinderen Sara en Ammar zitten al honderd dagen op de Nederlandse ambassade in Damascus. Ondanks de vele media-aandacht die de situatie heeft gekregen en een brief van moeder Janneke Schoonhoven aan minister-president Balkenende, is het niemand nog gelukt om het tweetal naar Nederland te krijgen.
Merchandise
Ali B. leeft ontzettend mee met Sara en Ammar, die allebei fans zijn van de rapper. Om de kinderen vanuit Nederland te laten weten dat hij aan ze denkt, heeft de rapper een videoboodschap ingesproken. Tijdens zijn hartverwarmende woorden vergeet hij niet om alle Ali-B.-merchandise de revue te laten passeren…
Bron: Telegraaf
Nah die kinderen zijn al FAN van Ali B Dan is toch alleen maar leuk voor hun man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
het filmpje staat bij De Telegraaf, maar deze foto zegt ook genoeg..
[afbeelding]
In dat filmpje begint hij al meteen over zichzelf "ik ben heel blij dat jullie fan van mij zijn", niks over dat ze vast zitten, en daarna meteen die spullen. Ze kunnen niet naar school en hij stuurt een Ali-B schoolagenda?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Nah die kinderen zijn al FAN van Ali B Dan is toch alleen maar leuk voor hun man.
Als jij in zo´n situatie zit en een bekend iemand stuurt jouw zijn albums op vind het toch ook wel leuk.
Ik weet niet wat jij zoal luisterd.
E.L.O. saaie slaapmuziek?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:42 schreef HostiMeister het volgende:
ELO is saaie slaapmuziek, en omdat iemand in 'de bizzz' het niet kent is het meteen een sukkel??? Beetje jammer
(ik mag Ali ook niet echt, maar heb geen aversie jegens hem)
Mooi betoog, helaas hier reeds ontspoord.quote:
Queen bestaat uit vier goden gek!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi betoog, helaas hier reeds ontspoord.
Ah vandaar, ik ben atheïst.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Queen bestaat uit vier goden gek!!!![]()
Moet dat niet zijn: "Fraag juhselluf is af"?quote:PS. Ali B is erg, maar Brace 'Vraaaaag jezeluf eens aaaaaf" is helemaal hemeltergend!!!![]()
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
PS. Ali B is erg, maar Brace 'Vraaaaag jezeluf eens aaaaaf" is helemaal hemeltergend!!!![]()
Whahaha ik ben ook atheïst hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik ben atheïst.
[..]
Moet dat niet zijn: "Fraag juhselluf is af"?
Zingt ie dat zo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hits..
En toch pak ik nog gewoon de tram"![]()
![]()
Nou ja zeg, hij blijft gewoon zich zelf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Brace zijn grootste kwaliteit is wel zijn ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat:
"Ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hits..
En toch pak ik nog gewoon de tram"![]()
![]()
Ik vind het weer eens tenenkrommend slecht, eigenlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef MrSASO het volgende:
Goed nummertje heeft hij nu met ziggi.
Want...?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:15 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ik vind het weer eens tenenkrommend slecht, eigenlijk.![]()
Niet te vergeten is Jeff Lynne ook nog eens producer van wat Beatles-werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
E.L.O. saaie slaapmuziek?
Ga je mond spoelen stuk onbenul!![]()
E.L.O. is een jaren '60/'70 kwaliteitsband die vele topbands zoals Queen
inspireerde tot het maken van hun muziek!![]()
Wie kent niet de geweldige nummers "Hold On Tight", "Don't Bring Me Down" en "Livin' Thing"
om er maar eens een paar te noemen!?!![]()
Till Mornin.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Want...?
Ik heb nummer nog niet gehoord hoe heet het nummer?
Ja die beat is vet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:40 schreef MrSASO het volgende:
Goed nummertje heeft hij nu met ziggi.
Is het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef doppelgänger het volgende:
In dat filmpje begint hij al meteen over zichzelf "ik ben heel blij dat jullie fan van mij zijn", niks over dat ze vast zitten, en daarna meteen die spullen. Ze kunnen niet naar school en hij stuurt een Ali-B schoolagenda?Het komt gewoon allemaal heel nep over, ik vind z'n betrokkenheid heel ongeloofwaardig.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:45 schreef JohanTop het volgende:
Maar iig, dat zo'n aap uit de muziekindustrie dat niet kent, hoe ongeïnteresseerd in muziek ben je dan eigenlijk![]()
De tekst was nogal naief en dommig inderdaad, maar muzikaal zat het tof in elkaar! Gebruik van de samples was ook best goed gedaan. Ik vond het prima om aan te horen als je niet naar de tekst luisterde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
Dat ene nummer met die bushsamples wat die 3fm hoer (claudia d'r af!) zo zat te hypen was te triest voor woorden
Zijn nieuwe nummer klinkt weer wel vet![]()
Ali Bquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:26 schreef Jumparound het volgende:
Dan ga je toch weer gewoon lekker frans bouwer luisteren?
Ali b
Nee jij dan. Jij vindt em alleen maar okee omdat je em wilt penetrerenquote:
Held Aliquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wéér jeuk, hij zit nu bij P & W, en tutoyeert gewoon Balkenende
Tuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |