Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.
Zo, dat is ook weer opgelost.
En gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?
Bovendien wou de 2e kamer de politiek dichter bij de burger brengen, Ali B werkt daar goed aan mee vind ik.![]()
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef Robocock het volgende:
[..]Jij zegt ook nooit u begrijp ik? Bij sollicitaties, opa en oma van je vrienden, je baas
Jij komt er wel![]()
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.![]()
Waarom doe ik wat wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.quote:
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef Robocock het volgende:
[..]
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.
Als je dat niet doet, zie bovenstaand![]()
"020"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ali B is 'down' met 020![]()
[afbeelding]
Indd, mee eens. En jij vindt dat Balkenende niet respectvol is geweest tegen Ali B?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
je hebt het duidelijk niet op je netvlies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
klopt. maar je bent niet meteen respectloos als je iemand met je aanspreekt vind ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?
Aanspreekvormen zijn omgangsvormen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
quote:..
Ali B is tot nu toe wel het duidelijkste voorbeeld van deze Nieuwe Dommen. Meneer heeft overal verstand van. De afgelopen week schoof Petje Lulmaarraak bijna in ieder programma aan om te vertellen wat hij van de situatie in de wereld vond. Onze gecultiveerde sinterklaasdichter had net een nieuwe CD op de markt en voor hem was dat reden genoeg om zich druk met ieder gespreksonderwerp te bemoeien.
..
Dat is volgens mij juist géén compliment aan Ali B.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:04 schreef doppelgänger het volgende:
..iemand deze waardeloze radioreclame gehoord?
radio nieuwsbericht: "Ali B heeft de nobelprijs van de literatuur gewonnen. Hij nam de prijs in ontvangs van.. blabla"
Wat er ook verandert, de prijs van elektriciteit blijft gelijk. Want die kan je nu bij Nuon 5 jaar vast zetten
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef BdR het volgende:
Ali B - column door Nico DijkshoornPetje Lulmaarraak..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |