Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.quote:
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wéér jeuk, hij zit nu bij P & W, en tutoyeert gewoon Balkenende
Hij houdt vast wel van jou want Ali heeft een heeeeeul grote hardquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!
Als hij nou je en jij tegen mn oma zou zeggen..maar balkenende?!?
Ik hoor liever dat ie zichzelf een knuffelmarokkaan noemt dan een kankermarokkaan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ali B. Dat je zijn muziek niet leuk vindt oké, moet je zelf weten. Maar als Marokkaan doet hij het goed. Hij maakt muziek, theater, is grappig, vervult een goede voorbeeldfunctie voor de Marokkaanse gemeenschap. Als alle Marokkanen zoals Ali B waren, was er geen integratieprobleem.
Ali B.
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef knerpie het volgende:
[..]
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.
Ali B![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Het is toch allebei muziek?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef nonzz het volgende:
Dit topic combineert moeiteloos twee zaken die eerder totaal geen relatie tot elkaar hadden: E.L.O. en Ali B. Echt schitterend dit.
--> jijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Van alle bemoeizieke artiesten is Ali B toch nog steeds het ergste; Marokkaan of niet. Gisteren tijdens Pauw & Witteman zat ie tegenover Balkenende. Belangrijk als ie zichzelf vindt moest Ali natuurlijk een aantal maatschappelijke problemen bespreken met onze premier. Toen ie ook nog (nadat ie een tijdje succesvol was genegeerd) begon over de VOC en of Balkenende wel wist welke misstanden er tijdens die periode hebben plaatsgevonden keerde mijn maag zich om. Ja Ali, Jan-Peter weet onderhand ook wel dat die uitspraak ongelukkig gekozen was en als jij meer dan alleen de koppen in de krant had gelezen dan wist je dat ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:44 schreef echt_gaar het volgende:
al die frustratie rondom die gast ali b ...... laat zien zien hoe burgerlijk onze samenleving is. ze hebben nog steeds geen marokkaan geaccepteerd die wat rare eigenschappen heeft.![]()
Niks mis met 'deze topic'.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.
das maar relatiefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef Jumparound het volgende:
Hij is al een eind gekomen sinds "taal van de straat"
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef vinnieboy het volgende:
Ali B grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hans Teeuwen is grappig![]()
Vervelend hč, grappen over luie uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Nee, zijn manier van grappen vertellen vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vervelend hč, grappen over luie uitkeringstrekkers.
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:33 schreef Leigh het volgende:
Het is niet mijn muziek, maar kan wel om hem lachen.
Lijkt me best een aardige vent
Aardig?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Nee, ik denk niet dat de reden van het irritant overkomen is dat hij net iets teveel in de media komt, ik denk dat hij gewoon als persoon irritant komt PLUS hij komt net iets teveel in de media.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is hij ook, een gewone normale jongen die het gemaakt heeft maar jammergenoeg net iets teveel in de media is waardoor hij een beetje irri overkomt.
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:22 schreef kijk_aan het volgende:
Weet je wat mij nou leuk lijkt?
Ali's vader opzoeken en hem net zo onbeschoft aanspreken en behandelen als zijn zoon dat met onze premier deed. Oh nee, dan heet het opeens vreemdelingenhaat.
Hans Teeuwen is sinds "Hard & Zielig" niet meer grappig, Ali B is nooit grappig geweest en dom bovendien met z'n sinterklaasrijmpjes en goedkope ingefluisterde meningquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:10 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar het verschil is, teeuwen is grappig, ali b denkt grappig te zijn. En dat is eigenlijk niet zozeer mijn mening, het is eerder een feit. Echt!
Excellentiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ik heb het ook gezien ja. Die kerel is duidelijk niet echt geintegreerd in onze maatschappij, want er is nog zoiets als fatoensnormen die de meeste mensen worden bijgebracht hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het was echt verschrikkelijk. Ik kon er zeker twee nachten niet van slapen. 'Je' i.p.v. 'u' zeggen tegen de minister-president, hoe durft-ie.![]()
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:05 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Aardig?
Hij tutoyeert doodleuk onze premier.
Weg met die berber(s)!
Ja, dat vind ik persoonlijk een ramp. Het laat namelijk zien dat bij onze grote clow b de waarden ver te zoeken zijn. Vraag me af of hij weet hoe je repsect moet spellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
Ow wat een ramp, hij tutoyeert de premier.![]()
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ow tyf op, hij tutoyeerde zelfs de koningin een jaar geleden. Maar dat vind je vast heel normaal![]()
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Boeiend, dat stijve gedoe van dat lijk ben ik ook zat. Zou ze wel weten in welke eeuw we leven?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
Dat het een ouderwetse trol is begrijp ik ook wel
Maar goed, zou jij haar en bijv Balkenende niet met u aanspreken? Lijkt me stug![]()
Ali B 'een beetje irri' noemen is wel het understatement van het jaar!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jup.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
ok ik wil wedden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef LSS het volgende:
[..]
Teeuwen en Ali B zuigen gewoon allebei bruine ster.
Zo, dat is ook weer opgelost.
En gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Jup.
Een respectloze kutmarokkaan die alles wat Nederlands is ongevraagd tutoyeert. Wedden dat hij zijn vader en ooms wel met u aanspreekt!
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Alleen omdat Balkenende een politicus is is hij dan ineens zo groot voor je dat je U tegen hem moet zeggen?
Bovendien wou de 2e kamer de politiek dichter bij de burger brengen, Ali B werkt daar goed aan mee vind ik.![]()
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef Robocock het volgende:
[..]Jij zegt ook nooit u begrijp ik? Bij sollicitaties, opa en oma van je vrienden, je baas
Jij komt er wel![]()
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tuurlijk alles wat Ali B doet moet ik natuurlijk ook doen.![]()
Waarom doe ik wat wel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan wel als je vind dat Ali B groot gelijk heeft?
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.quote:
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef Robocock het volgende:
[..]
Netjes u zeggen zoals dat hoort, en niet als 1 of andere verpauperde tokkie nergens respect voor opbrengen.
Als je dat niet doet, zie bovenstaand![]()
"020"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ali B is 'down' met 020![]()
[afbeelding]
Indd, mee eens. En jij vindt dat Balkenende niet respectvol is geweest tegen Ali B?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
je hebt het duidelijk niet op je netvlies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een hoge functie of wat dan ook is geen middel om respect mee te krijgen, respect verdien je door respect te geven het is een wisselwerking.
Maar om je vraag te beantwoorden ja ik geef altijd respect naar mensen of ze nou Premier zijn of de zwerver op de hoek van de straat.
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
klopt. maar je bent niet meteen respectloos als je iemand met je aanspreekt vind ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Dat (de manier waraop je met iemand omgaat) zou bijvoorbeeld kunnen zijn door iemand met u aan te spreken hoor. Snap je dat ?
Aanspreekvormen zijn omgangsvormen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
respect breng je niet op door iemand met u aan te spreken, maar door hoe je met hem of haar omgaat.
quote:..
Ali B is tot nu toe wel het duidelijkste voorbeeld van deze Nieuwe Dommen. Meneer heeft overal verstand van. De afgelopen week schoof Petje Lulmaarraak bijna in ieder programma aan om te vertellen wat hij van de situatie in de wereld vond. Onze gecultiveerde sinterklaasdichter had net een nieuwe CD op de markt en voor hem was dat reden genoeg om zich druk met ieder gespreksonderwerp te bemoeien.
..
Dat is volgens mij juist géén compliment aan Ali B.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:04 schreef doppelgänger het volgende:
..iemand deze waardeloze radioreclame gehoord?
radio nieuwsbericht: "Ali B heeft de nobelprijs van de literatuur gewonnen. Hij nam de prijs in ontvangs van.. blabla"
Wat er ook verandert, de prijs van elektriciteit blijft gelijk. Want die kan je nu bij Nuon 5 jaar vast zetten
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:40 schreef BdR het volgende:
Ali B - column door Nico DijkshoornPetje Lulmaarraak..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |