kan mij herrinneren dat hij meerdere avonden met mich en Marcia diverse nominatie gesprekken heeft gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:46 schreef schatje het volgende:
Semih, schijnheilige klojo.
toe maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Kinga het volgende:
Zal ik blijven cappen btw?
Wat mij betreft wel ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Kinga het volgende:
Ze doet alsof, is ze goed inquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Marlies nu werkelijk zo naïef?
Ze vertrouwd iedereen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Marrije het volgende:
Ik heb het geluid vol open en nog is het niet echt geweldig, ligt dat aan mij?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Kinga het volgende:
wie was het ook alweer?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:52 schreef pullup het volgende:
Hehe, Marlies geeft het eerste steekje richting Tijn
Ik heb het ook ff weer open gegooid.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hebben zowel Semih als Tijn als Egbert boter op hun hoofd wat dit betreftquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:54 schreef kukeleku het volgende:
Semih heeft dit echt niet alleen in de dagboekkamer gezegt...hij vertelde dit ook in het huis
Ik zou hier 100% van genieten, want ik zou me nooit aangesproken voelen, ik ben niet zo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:55 schreef tonja het volgende:
Gezellig etentje. Ik zou geen hap meer door mijn keel krijgen als ik hier bij zou zitten.
Hij lult veel maar zegt eigenlijk nietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:56 schreef arneaux het volgende:
Semih lult veel te veel.
Omdat het ook zo gegaan isquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Nu geeft Tijn aan dat hij en Semih hebben overlegd waarbij hij Semih even de zwarte piet toespeelt.
"Want Semih wilde Janine nomineren." Semih zat net daarvoor een heel verhaal op te hangen over dat hij niet perse Janine wilde nomineren.quote:
beter met de billen bloot door de waarheid te vertellen dan verschut staan zoals Semih nu doet door te zwijgenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Tijn gaat wel helemaal met de billen bloot
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
zou marlies nu nog steeds iedereen vertrouwen?
Dit vind ik een hele goede constatering. Semih heeft t vaak over 'iedereen' om het wat luchtiger te maken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
Hoe Semih ook spreekt voor de rest is zo absoluut irritant.
IEdereen heeft een lijsje, en iedereen doet dit, en iedereen doet dat...
Ik had tegen heb gezegt dat hij vooral zelf z'n bek moest houden , en vooral alleen voor zichzelf te spreken!
Wat een lul zeg!
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
Hoe Semih ook spreekt voor de rest is zo absoluut irritant.
IEdereen heeft een lijsje, en iedereen doet dit, en iedereen doet dat...
Ik had tegen heb gezegt dat hij vooral zelf z'n bek moest houden , en vooral alleen voor zichzelf te spreken!
Wat een lul zeg!
hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou hier 100% van genieten, want ik zou me nooit aangesproken voelen, ik ben niet zo.
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden en dat is niet erg want ik sta 100% achter m'n uitspraken.
Heerlijk om dan de rest weg zien te kwijnen (Semih)
Heerlijk!
Eerlijkheid duurt het langst.
maar t staat m wel n stuk beterquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was toch wel een heftige week voor E10
1. Hij is 20 geworden
2. Hij is niet vies van een homo
3. met zijn kapsel lijkt hij op een homo en een ventje van 15.
[afbeelding]
Ik mag hem wel. Hij moet vooral het advies dat Monique hem eerder gaf opvolgen. Opletten met wie hij omgaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het was toch wel een heftige week voor E10
1. Hij is 20 geworden
2. Hij is niet vies van een homo
3. met zijn kapsel lijkt hij op een homo en een ventje van 15.
[afbeelding]
Sabrina toch!!!, je mag in het huis toch niet stiekem internetten?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Hij moet vooral het advies dat Monique hem eerder gaf opvolgen. Opletten met wie hij omgaat.
Dat was geen steek man.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef Bartoli het volgende:
geweldig die steek van rik tegen e10 zijn roze
Je hebt natuurlijk gelijk, maar ik zou er niet tegen kunnen ondanks een goed geweten. Maar goed, daarom doe ik ook niet mee aan dit soort programma's.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou hier 100% van genieten, want ik zou me nooit aangesproken voelen, ik ben niet zo.
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden en dat is niet erg want ik sta 100% achter m'n uitspraken.
Heerlijk om dan de rest weg zien te kwijnen (Semih)
Heerlijk!
Eerlijkheid duurt het langst.
Jongejonge. Hij geeft daarna toch ook nog eens aan dat het allemaal niet uit moet maken naast wie hij ligt. Het was geen steek, geen niks, nada niente.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu ja de waarheid mag dan gezegd worden![]()
Hij herstelt het nu gelukkigquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jongejonge. Hij geeft daarna toch ook nog eens aan dat het allemaal niet uit moet maken naast wie hij ligt. Het was geen steek, geen niks, nada niente.
Jeroen en Tijn nu een discussie. Jeroen doet nu iets doms want hij was niet diegene die dat complot had gemaakt, dat was Milcia.
Jeroen vertelt alleen maar dat de joker van Tijn even gevaarlijk is als die Marlies. En dat is ook zo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef Capaja het volgende:
IK vind dat tijn duidelijk is
maar jeroen begrijpt het niet helemaal denk ik
Hij heeft niks te verliezen. Hij kan niet uit dat groepje van hun gekickt worden ofzo. Leuk dit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:11 schreef arneaux het volgende:
Jeroen is wél de enige die ballen heeft om Tijn zijn plaats te wijzen.
dat zeg ik, jeroen begint zich te verdedigen over een komplot, ik hoor tijn zeggen dat hij snapt dat mensen ZIJN joker gevaarlijk vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen vertelt alleen maar dat de joker van Tijn even gevaarlijk is als die Marlies. En dat is ook zo.
Ik denk ook dat Semih van zijn positie uit al anders tegen die joker aankijkt ondertussen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen vertelt alleen maar dat de joker van Tijn even gevaarlijk is als die Marlies. En dat is ook zo.
Wat Micheline vanavond tegen Semih zei. In elk geval iedereen die nu op Marlies gestemd heeft vanwege de joker. Niet iedereen heeft deze week op Marlies gestemd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef arneaux het volgende:
Het is heel simpel. Als ze rechtlijnig zijn nomineren ze morgen allemaal Tijn om die joker eruit te krijgen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:14 schreef kukeleku het volgende:
Semih vreest nu wel voor de joker van Tijn![]()
Mwa. Ik denk eerder Tijn die het vaak over 'Zwitserland-spelen' had.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:14 schreef schatje het volgende:
Semih is de 'Marlies is niet echt' campagne begonnen.
Dat kloptquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef Sonique het volgende:
Tijn, hier lul je jezelf niet uit.
Jij heb samen met Eggie tactisch lopen doen om mensen mee te krijgen om MArlies op de bank te zetten.
dat hoeft de 1e 4 weken niet hoor semihquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:14 schreef kukeleku het volgende:
Semih vreest nu wel voor de joker van Tijn![]()
Vaak? Iets van 2 keer lieve schat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk eerder Tijn die het vaak over 'Zwitserland-spelen' had.
Ja? Voor mijn gevoel veel vaker, maargoed, als jij t zegt.quote:
Dat miste ik net. Wat zei hij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Goed zo Etiënne....
Dat iedereen nu wel zo op de joker inspeelt, maar dat hij voor andere mensen in het huis, zonder joker, veel banger is...quote:
Ja dat bedoelde ik ook, die jokers zijn niets meer dan een katalysator voor ruzies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef pullup het volgende:
Etienne is voor sommige mensen zonder joker in het huis banger dan voor Marlies met joker![]()
Goed gezegd jochie
die hebben niet eens in de gaten gehad dat dit speeldequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
wat zijn de zusjes maar stil
Die hadden een leuk feessie verwacht, nu hebben ze ditquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
Nu onderschat je de zusjes behóórlijk. De zusjes zitten namelijk overal tussen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
die hebben niet eens in de gaten gehad dat dit speelde
Ja net gingen ze even zingen over pinky and the brain!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja net gingen ze even zingen over pinky and the brain!![]()
Mss is het niveau te hoog...![]()
eensch deze discussie hebben we nu wel gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor de volgende gang...
Wat komt er nu....heet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor de volgende gang...
hap*hapquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig en getuigd van weinig inzicht.
*mee eens is*quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.
Monique kan inderdaad aardig uit de 'non-blond' hoek mensen op hun plaats zetten...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig en getuigd van weinig inzicht.
Lekker makkelijk.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Sonique het volgende:
ach die jokers...
Als je bang bent voor de jokers, ga je er van uit dat je niet zal gaan winnen.
Bij voorbaat al een slechte tactiek...
Als je grappig probeert te zijn kun je die poging staken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:24 schreef Djep het volgende:
Maar ja, er is altijd paard boven paard
Ja en?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.. Als ik hierop niet had gereageerd had je deze post ook niet gezet. Sarcastisch zijn komt niet over op een forum, omdat je geen intonatie kan horen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.
Als t je nog niet duidelijk is heb ik absoluut geen zin om verdere energie in je te steken.quote:
Hoe weet je dat? Je kan geen intonatie horen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je grappig probeert te zijn kun je die poging staken.
Probeer t dan ook niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:27 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je kan geen intonatie horen.![]()
Niet in zo'n grote groep, toen met Rik was ze wel goed bezig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Monique kan inderdaad aardig uit de 'non-blond' hoek mensen op hun plaats zetten...
maar rik wil hem niet hebben heefd ie weer mooi excuus om niet te verkopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Op zich wat Tijn ook beweert, maar ik moet hem nog zien als hij op de bank zit. Hij zegt nu dat hij zijn joker voor 100-200 euro aan Rik verkoopt.
Semih zei dat BB bang is voor de nominatie afsprakenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Capaja het volgende:
wat zei Semih dan ?
dat BB nergens bang voor is
Ook wel. Na afloop van het exitdiner van Etiënne en Hilde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet in zo'n grote groep, toen met Rik was ze wel goed bezig.![]()
True, was ik vergeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ook wel. Na afloop van het exitdiner van Etiënne en Hilde.
Volgens Semih was BB bang voor spelbederf als ze zo afspraken maken met de nominaties, en dat ze daarom dit doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Capaja het volgende:
wat zei Semih dan ?
dat BB nergens bang voor is
Mooi?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat Jeroen eruit ziet als zon C&A model.
En daarna Tijn "beetje jammer weer"quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef Kinga het volgende:
OHHHH Semih: er zijn wel meer mensen die mij schijnhelig vinden
Sabrina: uh oh, nu word ik een beetje bang....zit een beetje tussen 2 vuren hier..
Wie zegt dat ik t probeerde?? Je kan immers geen intonatie horen.quote:
Ik probeer wel ffquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
Eigen moet iemand nu de streams even opnemen. Ik ben wel benieuwd naar de discussie tussen Tijn en Semih drek. Overigens ben ik wel bereid om er dan een gaaf filmpje van te maken, maargoed, dan moet iemand 'm dus ff helemaal opnemen.
Wreed!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens Semih was BB bang voor spelbederf als ze zo afspraken maken met de nominaties, en dat ze daarom dit doen.
Toen kwam BB met de Tekst "BB is niet bang"
Uitbrander van BB naar Semih (de betweter)
graag !quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
Eigen moet iemand nu de streams even opnemen. Ik ben wel benieuwd naar de discussie tussen Tijn en Semih drek. Overigens ben ik wel bereid om er dan een gaaf filmpje van te maken, maargoed, dan moet iemand 'm dus ff helemaal opnemen.
Sorry ik ga niet met je in discussie, je zou me alleen maar naar beneden trekken en verslaan op ervaring.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik t probeerde?? Je kan immers geen intonatie horen.
On topic: meer wijn!!! en wat teksten op het scherm!!
Maar ik hoorde je intonatie nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef Inodder het volgende:
de zusjes zijn toch niet benaderd over nominatie afspraken toch?
vandaar dat ik zij dat ze niet in de gaten hadden dat dit speelde
Wel leuk dat dat zon discussie op gang brengt
heb ook nooit bedoeld dat ze dom zijn
Top.quote:
Heldin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:35 schreef Kinga het volgende:
Ok, ben Stream 1 op aant nemen nou...
kijk en dat is de klasse van Tijn door er niet verder op in te gaan.quote:
Ja, alleen ben ik bang dat het zijn laatste avond is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Jeroen over de brief :"Oh, daar kun we t later nog wel even over hebben.". Wat een fantastische vent.
Ik zou de opname even stilzetten. Kun je meteen ff zien of hij t goed opneemt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef Kinga het volgende:
Ja kom op mensen...
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
kijk en dat is de klasse van Tijn door er niet verder op in te gaan.
Semih kan alleen maar naare steken onder water geven
kan die er eerst effe over nadenken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Jeroen over de brief :"Oh, daar kun we t later nog wel even over hebben.". Wat een fantastische vent.
Ik ben er ook bang voor. Zou t echt heel erg jammer vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik bang dat het zijn laatste avond is.
Wilde ik net doen ja, dit is nog nie boeiend idd...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou de opname even stilzetten. Kun je meteen ff zien of hij t goed opneemt.
en waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.![]()
En het later dan heel schijnhelig een grapje noemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
Wie Sem of Tijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.![]()
ik lig in een deuk hoe Semih dit soort verwijten naar zijn hoofd kan krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Big Brother laat wel over zich heen lopen zeg, hun bepalen dus wanneer dat gesprek plaats gaat vinden![]()
Zou dat onder de sms'ers ook zo zijn? Dat is de vraag..quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
Wat grappig om te zien hoe snel de mening over een bewoner kan omslaan.
Dan is de vraag of hij dan zonder joker te gebruiken, gewoon op de bank gaat zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar rik wil hem niet hebben heefd ie weer mooi excuus om niet te verkopen
het beste moet bewaard worden tot het toetje natuurlijk nog ff geduld dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Big Brother laat wel over zich heen lopen zeg, hun bepalen dus wanneer dat gesprek plaats gaat vinden![]()
Wat was de strekking van deze envelop?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Precies...even simpel aangeven dat je het weer een hele toffe opmerking vindt, van hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
zit ik daarvoor in sv te tikken ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Mijn verbinding viel uit, iemand die kan vertellen wat er in de laatste envelop stond?
ja, en het is leuker om naar een etterbak te kijken, dan naar een grijze muis. Ik denk dat Semih dat goed beseft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zou dat onder de sms'ers ook zo zijn? Dat is de vraag..
Voorlopig kan Semih het alleen bij hen verprutsen en eigenlijk nauwelijks in het huis, omdat hij toch al genomineerd is.
Zijn nare manier van spreken doordrenkt met koppigheid, superioriteit.quote:
Iets over bruinen bonen enzo. Ik weet t eerlijk gezegd niet meer zo goed, ik vond t niet zon sterke enveloppe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Mijn verbinding viel uit, iemand die kan vertellen wat er in de laatste envelop stond?
Dat de genomineerden uitgedaagd werden door BB om eens het achterste van hun tong te laten zien over hun nominaties.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
daar stond net nog niets over in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |