quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Sonique het volgende:
ach die jokers...
Als je bang bent voor de jokers, ga je er van uit dat je niet zal gaan winnen.
Bij voorbaat al een slechte tactiek...
Als je grappig probeert te zijn kun je die poging staken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:24 schreef Djep het volgende:
Maar ja, er is altijd paard boven paard
Ja en?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.. Als ik hierop niet had gereageerd had je deze post ook niet gezet. Sarcastisch zijn komt niet over op een forum, omdat je geen intonatie kan horen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.
Als t je nog niet duidelijk is heb ik absoluut geen zin om verdere energie in je te steken.quote:
Hoe weet je dat? Je kan geen intonatie horen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je grappig probeert te zijn kun je die poging staken.
Probeer t dan ook niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:27 schreef Djep het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je kan geen intonatie horen.![]()
Niet in zo'n grote groep, toen met Rik was ze wel goed bezig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Monique kan inderdaad aardig uit de 'non-blond' hoek mensen op hun plaats zetten...
maar rik wil hem niet hebben heefd ie weer mooi excuus om niet te verkopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Op zich wat Tijn ook beweert, maar ik moet hem nog zien als hij op de bank zit. Hij zegt nu dat hij zijn joker voor 100-200 euro aan Rik verkoopt.
Semih zei dat BB bang is voor de nominatie afsprakenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Capaja het volgende:
wat zei Semih dan ?
dat BB nergens bang voor is
Ook wel. Na afloop van het exitdiner van Etiënne en Hilde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet in zo'n grote groep, toen met Rik was ze wel goed bezig.![]()
True, was ik vergeten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ook wel. Na afloop van het exitdiner van Etiënne en Hilde.
Volgens Semih was BB bang voor spelbederf als ze zo afspraken maken met de nominaties, en dat ze daarom dit doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Capaja het volgende:
wat zei Semih dan ?
dat BB nergens bang voor is
Mooi?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat Jeroen eruit ziet als zon C&A model.
En daarna Tijn "beetje jammer weer"quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef Kinga het volgende:
OHHHH Semih: er zijn wel meer mensen die mij schijnhelig vinden
Sabrina: uh oh, nu word ik een beetje bang....zit een beetje tussen 2 vuren hier..
Wie zegt dat ik t probeerde?? Je kan immers geen intonatie horen.quote:
Ik probeer wel ffquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
Eigen moet iemand nu de streams even opnemen. Ik ben wel benieuwd naar de discussie tussen Tijn en Semih drek. Overigens ben ik wel bereid om er dan een gaaf filmpje van te maken, maargoed, dan moet iemand 'm dus ff helemaal opnemen.
Wreed!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Volgens Semih was BB bang voor spelbederf als ze zo afspraken maken met de nominaties, en dat ze daarom dit doen.
Toen kwam BB met de Tekst "BB is niet bang"
Uitbrander van BB naar Semih (de betweter)
graag !quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:31 schreef arneaux het volgende:
Eigen moet iemand nu de streams even opnemen. Ik ben wel benieuwd naar de discussie tussen Tijn en Semih drek. Overigens ben ik wel bereid om er dan een gaaf filmpje van te maken, maargoed, dan moet iemand 'm dus ff helemaal opnemen.
Sorry ik ga niet met je in discussie, je zou me alleen maar naar beneden trekken en verslaan op ervaring.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef Djep het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik t probeerde?? Je kan immers geen intonatie horen.
On topic: meer wijn!!! en wat teksten op het scherm!!
Maar ik hoorde je intonatie nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef Inodder het volgende:
de zusjes zijn toch niet benaderd over nominatie afspraken toch?
vandaar dat ik zij dat ze niet in de gaten hadden dat dit speelde
Wel leuk dat dat zon discussie op gang brengt
heb ook nooit bedoeld dat ze dom zijn
Top.quote:
Heldin.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:35 schreef Kinga het volgende:
Ok, ben Stream 1 op aant nemen nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |