Dat iedereen nu wel zo op de joker inspeelt, maar dat hij voor andere mensen in het huis, zonder joker, veel banger is...quote:
Ja dat bedoelde ik ook, die jokers zijn niets meer dan een katalysator voor ruzies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef pullup het volgende:
Etienne is voor sommige mensen zonder joker in het huis banger dan voor Marlies met joker![]()
Goed gezegd jochie
die hebben niet eens in de gaten gehad dat dit speeldequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
wat zijn de zusjes maar stil
Die hadden een leuk feessie verwacht, nu hebben ze ditquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
Nu onderschat je de zusjes behóórlijk. De zusjes zitten namelijk overal tussen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
die hebben niet eens in de gaten gehad dat dit speelde
Ja net gingen ze even zingen over pinky and the brain!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja net gingen ze even zingen over pinky and the brain!![]()
Mss is het niveau te hoog...![]()
eensch deze discussie hebben we nu wel gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor de volgende gang...
Wat komt er nu....heet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat het tijd is voor de volgende gang...
hap*hapquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig en getuigd van weinig inzicht.
*mee eens is*quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig.
Monique kan inderdaad aardig uit de 'non-blond' hoek mensen op hun plaats zetten...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach kom zeg. De zusjes zijn zéker niet dom. Alleen omdat ze niet in het keurslijf van een standaard 27 en 35 jarige lopen zijn ze dom? Sorry maar dat vind ik kortzichtig en getuigd van weinig inzicht.
Lekker makkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |