kijk en dat is de klasse van Tijn door er niet verder op in te gaan.quote:
Ja, alleen ben ik bang dat het zijn laatste avond is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Jeroen over de brief :"Oh, daar kun we t later nog wel even over hebben.". Wat een fantastische vent.
Ik zou de opname even stilzetten. Kun je meteen ff zien of hij t goed opneemt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef Kinga het volgende:
Ja kom op mensen...
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
kijk en dat is de klasse van Tijn door er niet verder op in te gaan.
Semih kan alleen maar naare steken onder water geven
kan die er eerst effe over nadenken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
Jeroen over de brief :"Oh, daar kun we t later nog wel even over hebben.". Wat een fantastische vent.
Ik ben er ook bang voor. Zou t echt heel erg jammer vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik bang dat het zijn laatste avond is.
Wilde ik net doen ja, dit is nog nie boeiend idd...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou de opname even stilzetten. Kun je meteen ff zien of hij t goed opneemt.
en waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.![]()
En het later dan heel schijnhelig een grapje noemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
Wie Sem of Tijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij zo zijn eigen graf gaat graven.![]()
ik lig in een deuk hoe Semih dit soort verwijten naar zijn hoofd kan krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Big Brother laat wel over zich heen lopen zeg, hun bepalen dus wanneer dat gesprek plaats gaat vinden![]()
Zou dat onder de sms'ers ook zo zijn? Dat is de vraag..quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
Wat grappig om te zien hoe snel de mening over een bewoner kan omslaan.
Dan is de vraag of hij dan zonder joker te gebruiken, gewoon op de bank gaat zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar rik wil hem niet hebben heefd ie weer mooi excuus om niet te verkopen
het beste moet bewaard worden tot het toetje natuurlijk nog ff geduld dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Big Brother laat wel over zich heen lopen zeg, hun bepalen dus wanneer dat gesprek plaats gaat vinden![]()
Wat was de strekking van deze envelop?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef mazaru het volgende:
Precies...even simpel aangeven dat je het weer een hele toffe opmerking vindt, van hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef natronic het volgende:
[..]
zit ik daarvoor in sv te tikken ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Mijn verbinding viel uit, iemand die kan vertellen wat er in de laatste envelop stond?
ja, en het is leuker om naar een etterbak te kijken, dan naar een grijze muis. Ik denk dat Semih dat goed beseft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zou dat onder de sms'ers ook zo zijn? Dat is de vraag..
Voorlopig kan Semih het alleen bij hen verprutsen en eigenlijk nauwelijks in het huis, omdat hij toch al genomineerd is.
Zijn nare manier van spreken doordrenkt met koppigheid, superioriteit.quote:
Iets over bruinen bonen enzo. Ik weet t eerlijk gezegd niet meer zo goed, ik vond t niet zon sterke enveloppe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Mijn verbinding viel uit, iemand die kan vertellen wat er in de laatste envelop stond?
Dat de genomineerden uitgedaagd werden door BB om eens het achterste van hun tong te laten zien over hun nominaties.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
daar stond net nog niets over in...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |