nee dat zijn sehmi en thijn sem kon t zuur van thijn niet slikken wilde niet luisteren kan niet incasserenquote:
Dat viel mij ook opquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Kinga het volgende:
Egbert kijkt echt ALTIJD als een boer met kiespijn..
Ik zou t niet meer dan terecht vinden als Tijn genomineerd wordt om zijn joker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef schatje het volgende:
Semih denkt natuurlijk had ik vanmiddag maar niets tegen Marlies gezegd om mogelijk op Tijn te stemmen i.v.m. de joker.
= nu reclamequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op
Nu eerst even DGK kijken
Egbert heeft gezegd dat hij Marlies een sluwe vos vindt, maar wel recht in haar gezicht. Tijn ook, in andere bewoordingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert zit de boel weer eens bij elkaar te liegen.
Edit: Hij vertelt er niet eerlijk bij, dat hij Marlies te veel met het spel bezig vindt te spelen.
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef arneaux het volgende:
Semih zijn opmerking word genegeerd. Ik heb live op de streams gezien dat Tijn Semih aan het overhalen was om op Marlies te stemmen. Semih wilde eerst op Janine stemmen.
Juist. Ook het gesprek gisteren op die verhoging draagt bij aan de 'vertrouwensband' tussen Semih en haar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Egbert heeft gezegd dat hij Marlies een sluwe vos vindt, maar wel recht in haar gezicht. Tijn ook, in andere bewoordingen.
Semih daarentegen, daar dacht ze een heel close groepje mee te hebben...
Precies.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Semih daarentegen, daar dacht ze een heel close groepje mee te hebben...
Preciesquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.
Nee BB doelt op Semih, dat weet ik 100% zeker. Marlies vertrouwt hem volledig namelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar BB doelt op Egbert...die is Jeroen en E10 gaan ronselen. Ook tijdens de nominaties heeft Eggie van iedereen veruit het langste in de DBK gezeten, omdat BB een verklaring wou waarom juist Marlies het doelwit van Eg was.
Ik denk dat het helemaal niet echt veel gaat worden vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef CartWOman het volgende:
BB zit te stoken. Helaas, deze ronde mislukt.
Al vertelt ze nu dat Semih het ook vantevoren heeft gezegd.quote:
Semih open your big mouthquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef tonja het volgende:
openheid is niet hetzelfde als de waarheid staat op het plasmascherm
Dit is behoorlijk irritant die domme cryptische aanwijzingen van BBquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef tonja het volgende:
openheid is niet hetzelfde als de waarheid staat op het plasmascherm
Oooow nu herinner ik me opeens het slaapkamergesprek van Semih, Marcia en Micheline.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee BB doelt op Semih, dat weet ik 100% zeker. Marlies vertrouwt hem volledig namelijk.
Daarom. En de vertrouwenskwestie is niet van toepassing op Tijn en Egbert simpelweg om het feit dat zij niet zoveel met Marlies omgaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oooow nu herinner ik me opeens het slaapkamergesprek van Semih, Marcia en Micheline.
Toen heeft Semih haar idd opeens zitten zwart te praten.![]()
Jeroen en Etiënne zijn de laatste 2 weken heel erg goed te pruimen. Zowieso is Jeroen cool.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zitten Jeroen en Etienne er echt relaxt bij zo van, he he wij hebben het deze keer niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |