abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:40:48 #1
133414 Joesse
Surrender your ego
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:47:45 #2
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42290788
gaat er hier iemand eigenlijk donderdag nog naar Utrecht - Marokko?
pi_42291143
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Utrecht-aanhangers slaan hun eigen stewardsde betaalde beveiliging uit het vak
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Joesse het volgende:
Hoelaat begint het? 21u toch? Kijk wel ff.
It's a casual life
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:59:21 #4
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_42291266
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:55 schreef CasualJ het volgende:
Hoelaat begint het? 21u toch? Kijk wel ff.
jup
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:05:20 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42291531
jammer dat ze 2-2 niet konden vasthouden
pi_42292924
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat ze 2-2 niet konden vasthouden
Idd, ik had gehoopt dat NAC nog wel een doelpunt extra erin kon rossen!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:54:16 #7
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42293334
Kansloze actie om Urby neer te trappen omdat hij doorspeelt terwijl een Utrechter geblesseerd op de grond ligt. Die speler lag al zo gedurende een complete Utrechtaanval, en als Ajax dan de bal afpakt moet ie opeens snel buiten.

Cornelisse had eruit gemogen na die charge, sloeg totaal nergens op.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_42303368
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Joesse het volgende:
Ikke en ik denk dat dat nog veel erger uit de hand kan gaan lopen.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_42303533
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef Corksterr het volgende:
Kansloze actie om Urby neer te trappen omdat hij doorspeelt terwijl een Utrechter geblesseerd op de grond ligt. Die speler lag al zo gedurende een complete Utrechtaanval, en als Ajax dan de bal afpakt moet ie opeens snel buiten.

Kom nou; de scheids oordeelde voordeel; en geeft dus geeneens een vrije trap, dan kan je hem er wel zelf uit trappen; maar dan heb je er niets aan. Als er een moment was dat omstreden was, dan was het dat wel; het was nog een flinke overtreding ook, waarvoor die ajacied ook een kaart voor had moeten krijgen.

Voor de rest van de wedstrijd kan ik alleen maar zeggen dat Ajax gewoon beter was, dat Utrecht niets in te brengen had, dat we geluk hadden met die strafschop, dat Gregoor zich meer moet inhouden (of harder had moeten trappen ) en dat het jammer was dat er een enkele keer werd gezongen over Sneijder. Jammer dat de media daar weer bovenop duikt, maar even vergeet te melden dat er op de Bunnikside genoeg mensen zaten die probeerden die spreekkoren de kop in te drukken, en daar nog redelijk in slaagden ook....

Maar dat je nu juist net deze actie noemt vind ik jammer; dit was gewoon het toppunt van onsportief gedragm en Emanuelson verdiende het hier om onderuit geschoffeld te worden. Toen later later een Utrecht speler (weet even niet meer wie) de bal wel wegspeelde kreeg hij daar een gele kaart voor; te gek voor woorden!)
pi_42303945
Ja Ajax had het beste van het spel, maar die 0-1 en 0-2 waren mazzelgoals waarbij de tweede vrije trap onterecht gegeven werd.

Jammer ook dat mensen als Stam maar overtredingen mochten blijven maken zonder geel te krijgen terwijl een Cornelisse bij zijn eerste overtreding al direct geel kreeg.

Een gelijkspel had met mijn FC bril op terecht geweest.

En Urby werd natuurlijk terecht omver getrapt, van mij had het nog wel wat harder gemogen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:55:33 #11
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_42304207
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Ajax had het beste van het spel, maar die 0-1 en 0-2 waren mazzelgoals waarbij de tweede vrije trap onterecht gegeven werd.

Jammer ook dat mensen als Stam maar overtredingen mochten blijven maken zonder geel te krijgen terwijl een Cornelisse bij zijn eerste overtreding al direct geel kreeg.

Een gelijkspel had met mijn FC bril op terecht geweest.

En Urby werd natuurlijk terecht omver getrapt, van mij had het nog wel wat harder gemogen.
Met een FC-bril was een gelijkspel terecht geweest ... er meer neutraal naar kijkend had Ajax gewoon het allergrootste gedeelte van de wedstrijd het heft in handen en speelde Utrecht 'onUtregs' slap. Pas toen ze min of meer alles of niets gingen spelen met Pino kwam er wat vuur in het spel.

Het middenveld was zwak, Broerse was ook weer om te huilen en veel te langzaam. Van der Gun mag ook wel eens laten zien waarom hij gehaald is en Kopteff was ook niet erg sterk. Caluwe was absoluut onzichtbaar.

Dickoh had moeite met Babel, maar speelde wel behoorlijk, net als Braafheid. Fortune was wederom met afstand de beste man aan Utrecht-kant .... alhoewel hij hard werd aangepakt won hij toch behoorlijk wat duels en is met zijn snelheid en acties dreigend.
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:56:40 #12
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_42304223

[ Bericht 100% gewijzigd door Kaap op 02-10-2006 10:17:45 (Doe normaal) ]
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:00:39 #13
26251 Eilanden
pi_42304291
Pingel was onterecht, maar Van Egmond ging volledig af op zijn grens .. hij keek eerst naar de zijkant en toen de grens naar de achterlijn rende, gaf hij een pingel
pi_42304306
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Met een FC-bril was een gelijkspel terecht geweest ... er meer neutraal naar kijkend had Ajax gewoon het allergrootste gedeelte van de wedstrijd het heft in handen en speelde Utrecht 'onUtregs' slap. Pas toen ze min of meer alles of niets gingen spelen met Pino kwam er wat vuur in het spel.

Het middenveld was zwak, Broerse was ook weer om te huilen en veel te langzaam. Van der Gun mag ook wel eens laten zien waarom hij gehaald is en Kopteff was ook niet erg sterk. Caluwe was absoluut onzichtbaar.

Dickoh had moeite met Babel, maar speelde wel behoorlijk, net als Braafheid. Fortune was wederom met afstand de beste man aan Utrecht-kant .... alhoewel hij hard werd aangepakt won hij toch behoorlijk wat duels en is met zijn snelheid en acties dreigend.
Broerse is de zwakste schakel, Caluwé en Kopteff hadden hun dag niet, en vd Gun heeft die nog helemaal niet gehad.

Wel mooi om te zien dat een ‘’topverdediger’’ als Stam alleen maar met overtredingen duels kon winnen van Fortuné, het komt allemaal nog wel goed dit seizoen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:03:52 #15
26251 Eilanden
pi_42304348
Stam had inderdaad wel erg veel overtredingen nodig om Fortune af te stoppen. Wat mij betreft had hij al veel eerder een gele prent mogen krijgen
pi_42304385
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef Eilanden het volgende:
Stam had inderdaad wel erg veel overtredingen nodig om Fortune af te stoppen. Wat mij betreft had hij al veel eerder een gele prent mogen krijgen
Zeker, misschien wel 2 ook, maar goed.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:05:51 #17
26251 Eilanden
pi_42304386
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Broerse is de zwakste schakel, Caluwé en Kopteff hadden hun dag niet, en vd Gun heeft die nog helemaal niet gehad.

Wel mooi om te zien dat een ‘’topverdediger’’ als Stam alleen maar met overtredingen duels kon winnen van Fortuné, het komt allemaal nog wel goed dit seizoen.
Van Dijk mag van mij ook wel wat meer laten zien. Tegen Heerenveen was 'ie wel aardig, maar in voorgaande wedstrijden heeft hij ook nog niet veel laten zien. En die rode kaart was gewoon superdom. Gelukkig hebben we op die positie De Jong en Kruys klaar staan.
pi_42304395
Mja, ik mag van Dijk wel.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:12:02 #19
26251 Eilanden
pi_42304484
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, ik mag van Dijk wel.
Ik ben echt fan van het type speler, maar hij mag wel wat meer laten zien.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:30:24 #20
26251 Eilanden
pi_42304820
Overigens de reactie van Ten Cate:
quote:
De Deen was Sneijder een minuut daarvoor komen vervangen. ,,Omdat ik Wesley in bescherming wilde nemen,’’ aldus Ten Cate. ,,Tegen alles wat er vanaf de tribunes over hem werd uitgestort.’
is lachwekkend te noemen. Alhoewel ik de spreekkoren zeker niet ondersteun, is het 'in bescherming nemen' door hem een paar minuten voor het einde te wisselen lachwekkend en niet serieus te nemen
pi_42304989
Hij had al een gele kaart en zal ook wel wat agressie in zich hebben gehad na die debiele overtreding van Van Dijk. Kan het dus wel begrijpen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:22:12 #22
26251 Eilanden
pi_42305976
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Hij had al een gele kaart en zal ook wel wat agressie in zich hebben gehad na die debiele overtreding van Van Dijk. Kan het dus wel begrijpen.
Maar dat is dus een andere reden dan HtC aangeeft
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:26:29 #23
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_42306071
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Heb jij OOIT een 020'er de waarheid horen spreken???
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_42306104
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Wat erg joh!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:32:43 #25
26251 Eilanden
pi_42306225
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat erg joh!
Erg volwassen reactie
pi_42306373
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:

Zielig, ronduit zielig is dit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:39:57 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42306399
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef thaduck het volgende:

[..]

Heb jij OOIT een 020'er de waarheid horen spreken???
Hoe zielig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42306474
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zielig, ronduit zielig is dit.
Gelukkig interesseert me dat helemaal niets natuurlijk.
pi_42306492
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef Corksterr het volgende:

utrecht speelde door omdat de scheids de voordeel regel toepaste....de scheids vergat alleen te fluiten toen het voordeel was afgelopen
pi_42306532
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gelukkig interesseert me dat helemaal niets natuurlijk.
Snap ik. Mensen met het intellect van een naaktslak hebben voor niets interesse.
In Southern Sun
pi_42306538
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

utrecht speelde door omdat de scheids de voordeel regel toepaste....de scheids vergat alleen te fluiten toen het voordeel was afgelopen
En vergat zo als wel vaker een gele kaart toe te passen.
pi_42306556
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

.
Moet je tegenwoordig de hele aanval afwachten, en als Utrecht de bal dan verprutst is het geen voordeel meer .
In Southern Sun
pi_42306575
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.
Moet je tegenwoordig de hele aanval afwachten, en als Utrecht de bal dan verprutst is het geen voordeel meer .
wel als je ziet dat er iemand geblesseerd ligt...niet meer dan logisch toch?
pi_42306612
Nee. Dan is het de keuze van de ploeg van de geblesseerde speler wat er gedaan wordt, doorspelen of uit trappen. Enkel bij een hoofdblessure wordt de scheidsrechter geacht het spel te onderbreken, en dan wel meteen. Het zou wat zijn, eerst lekker verder spelen en dan affluiten voor een blessure .
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:51:20 #35
26251 Eilanden
pi_42306664
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. Dan is het de keuze van de ploeg van de geblesseerde speler wat er gedaan wordt, doorspelen of uit trappen. Enkel bij een hoofdblessure wordt de scheidsrechter geacht het spel te onderbreken, en dan wel meteen. Het zou wat zijn, eerst lekker verder spelen en dan affluiten voor een blessure .
heeft gewoon te maken met sportiviteit, de speler bleef voor langere tijd liggen en dan hoor je gewoon de bal uit te trappen en dan maakt het geen ruk uit of je Utrechter, Ajacied, PSV'er of amateur voor FC Hup Vooruit bent ... dan trap je die bal gewoon uit
pi_42306674
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Snap ik. Mensen met het intellect van een naaktslak hebben voor niets interesse.
Prachtige vergelijking zeg, helemaal zelf bedacht ?

Slim hoor.
pi_42306688
Tja, ik kan me voorstellen dat ik als speler dat ook niet had gedaan als de ploeg van de geblesseerde speler dat ook niet had gedaan. Is wel beetje omgekeerde wereld, niet?
In Southern Sun
pi_42306712
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Prachtige vergelijking zeg, helemaal zelf bedacht ?

Slim hoor.
Tis in ieder geval origineler dan zingen over Sneijder zijn mama.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:54:08 #39
26251 Eilanden
pi_42306733
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, ik kan me voorstellen dat ik als speler dat ook niet had gedaan als de ploeg van de geblesseerde speler dat ook niet had gedaan. Is wel beetje omgekeerde wereld, niet?
Utrecht speelde verder toen hij net was neergelegd, kijk de samenvatting maar eens na .... de speler bleef lange tijd liggen en dan trap je de bal gewoon uit .. maak niet uit voor wat voor ploeg je speelt .... als jij als speler op zo'n moment ook verder gaat, dan zegt dat veel over jouw sportiviteit.....
pi_42306745
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tis in ieder geval origineler dan zingen over Sneijder zijn mama.
pi_42306783
Utrecht ging nog geruime tijd door. En als ze dan de bal verliezen is het ineens, hé er ligt er eentje hoor! Nee, dat kan er bij mij niet in. Er ontstond een redelijk kansrijke situatie voor Utrecht. Daarom speelden ze door. Dan achteraf niet gaan zeuren.
In Southern Sun
pi_42306832
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht ging nog geruime tijd door. En als ze dan de bal verliezen is het ineens, hé er ligt er eentje hoor! Nee, dat kan er bij mij niet in. Er ontstond een redelijk kansrijke situatie voor Utrecht. Daarom speelden ze door. Dan achteraf niet gaan zeuren.
ga jij eens terug naar je eigen topic, je blaat onzin
pi_42306860
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

ga jij eens terug naar je eigen topic, je blaat onzin
Ah, er kan inhoudelijk niet meer gereageerd worden .
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:59:28 #44
26251 Eilanden
pi_42306884
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht ging niet lange tijd door, misschien in jouw gedachten, maar in werkelijkheid niet. Van Dijk werd aan de rand 16 neergelegd, de bal ging naar de zijkant en werd vanuit daar voorgegeven .... dus niks lange tijd .... het is gewoon zwak als spelers erom vragen om de bal uit te schieten om dan gewoon door te spelen ... gewoon weinig fairplay
pi_42306961
Het was fairplay geweest om die bal voor de voorzet al uit te spelen. Daar gaat Utrecht de fout in. Maar het was redelijk kansrijk, dus ging Utrecht door. Het levert niets op, en dan moet die bal maar ineens uit? Dat is volstrekt onlogisch.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:04:01 #46
26251 Eilanden
pi_42307048
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was fairplay geweest om die bal voor de voorzet al uit te spelen. Daar gaat Utrecht de fout in. Maar het was redelijk kansrijk, dus ging Utrecht door. Het levert niets op, en dan moet die bal maar ineens uit? Dat is volstrekt onlogisch.
Jij kijkt alles door een wit-rood gestreepte bril en blijft bij een mening .. jouw goed recht, maar ik zie het anders, dus ik denk niet dat deze discussie nog veel zin heeft
pi_42307069
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, er kan inhoudelijk niet meer gereageerd worden .
Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken, maar daar zag je duidelijk dat de spelers van Utrecht, die aan de bal waren niet zagen dat er een medespeler geblesseerd was. Pas later toen de aanval in een vergevorderd stadium was zagen ze dat Van Dijk op de grond lag. Emanuelson pikte toen de bal op, hij stond gvd naast Van Dijk, en rende met de bal weg terwijl iedereen zat te wachten op het fluitsignaal, ook de ajacieden. Terecht dus dat Cornellise hem neerschopte. BIj ajax loopt iedereen te janken over sportiviteit op de tribunes, maar als ze dat zelf niet op het veld kunnen laten zien, kunnen ze dat ook niet van de supporters verwachten
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:06:47 #48
26251 Eilanden
pi_42307152
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken, maar daar zag je duidelijk dat de spelers van Utrecht, die aan de bal waren niet zagen dat er een medespeler geblesseerd was. Pas later toen de aanval in een vergevorderd stadium was zagen ze dat Van Dijk op de grond lag. Emanuelson pikte toen de bal op, hij stond gvd naast Van Dijk, en rende met de bal weg terwijl iedereen zat te wachten op het fluitsignaal, ook de ajacieden.
Bovenstaande situatie heb ik hem ook al geprobeerd duidelijk te maken, maar hij kan of wil het niet zien, dan houdt het op
pi_42307156
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken
Wat denk je zelf ?
pi_42307163
Ik heb de wedstrijd niet in het stadion gekeken, waardoor ik alles nog een paar keer heb kunnen bekijken. Lijkt me een betere graadmeter dan de heat of the moment. De Utrechters hebben duidelijk kunnen zien dat Van Dijk op de grond lag. Maar goed, dat zal die andere rood wit gekleurde bril wel in de weg hebben gestaan. Niet de ketel gaan verwijten natuurlijk. En over fairplay gesproken... Die schop . Be-la-che-lijk.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:08:03 #51
26251 Eilanden
pi_42307195
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet in het stadion gekeken, waardoor ik alles nog een paar keer heb kunnen bekijken. Lijkt me een betere graadmeter dan de heat of the moment. De Utrechters hebben duidelijk kunnen zien dat Van Dijk op de grond lag. Maar goed, dat zal die andere rood wit gekleurde bril wel in de weg hebben gestaan. Niet de ketel gaan verwijten natuurlijk. En over fairplay gesproken... Die schop . Be-la-che-lijk.
Nee, onder andere Gabri en Stam waren niet aan het schoppen
pi_42307241
. Die actie van Gabri verdiende geel, begrijp me niet verkeerd. Maar Stam deelde gewone tikkies uit zoals die elke wedstrijd worden uitgedeeld. Maar ik begrijp dat het normaal is voor de wedstrijd aan te geven dat er doodschoppen uitgedeeld gaan worden en dit dan ook vrolijk uit te voeren.
In Southern Sun
pi_42307306
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
. Die actie van Gabri verdiende geel, begrijp me niet verkeerd. Maar Stam deelde gewone tikkies uit zoals die elke wedstrijd worden uitgedeeld. Maar ik begrijp dat het normaal is voor de wedstrijd aan te geven dat er doodschoppen uitgedeeld gaan worden en dit dan ook vrolijk uit te voeren.
jij moet serieus weg uit dit topic. Het is duidelijk dat je de wedstrijd niet hebt gezien in zijn geheel. En anders niet goed hebt zitten opletten. Ik heb het én in het stadion én later op tv gezien. Van beide kanten waren de overtredingen belachelijk hard. Sneijder, Stam en Gabri liepen als malloten over het veld netals Van Dijk, De Jong en Kruys. Dus doe nu gvd niet alsof het alleen van Utrecht kant kwam
pi_42307391
Dat doe ik ook niet, Gabri deelde ook een vervelende schop uit ja. Sneijder liep niet als een malloot over het veld. Hij kreeg een belachelijke gele kaart in de eerste minuut waardoor hij niet eens zou kunnen als ie zou willen. En ach, kansloos deze discussies.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:14:29 #55
26251 Eilanden
pi_42307394
quote:
Sneijder, Stam en Gabri liepen als malloten over het veld netals Van Dijk, De Jong en Kruys.
Exactly! Ik zeg niet dat het alleen van de ene of de andere kant kwam, het kwam juist van beide kanten! Stam had bijvoorbeeld al veeeeeel eerder geel moeten krijgen. Maar o.a. Van Dijk en Kruys liepen ook als malloten over het veld.

Maar goed, aangezien ik op de tribune zat, zal ik het wel weer niet goed gezien hebben ... ik denk dat ik mijn seizoenkaart maar ga inleveren en voor de TV ga zitten
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:15:43 #56
26251 Eilanden
pi_42307422
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doe ik ook niet, Gabri deelde ook een vervelende schop uit ja. Sneijder liep niet als een malloot over het veld. Hij kreeg een belachelijke gele kaart in de eerste minuut waardoor hij niet eens zou kunnen als ie zou willen. En ach, kansloos deze discussies.

Hij kreeg inderdaad in de eerste minuut een onterechte gele kaart, maar Sneijder heeft dus WEL als een wilde over het veld gelopen en schoppen uitgedeeld
pi_42307423
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:

Maar goed, aangezien ik op de tribune zat, zal ik het wel weer niet goed gezien hebben ... ik denk dat ik mijn seizoenkaart maar ga inleveren en voor de TV ga zitten
Lijkt me verstandig.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:16:31 #58
26251 Eilanden
pi_42307452
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
En ach, kansloos deze discussies.
Sterk argument
pi_42307453
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Hij kreeg inderdaad in de eerste minuut een onterechte gele kaart, maar Sneijder heeft dus WEL als een wilde over het veld gelopen en schoppen uitgedeeld
Die vielen toch echt wel mee in vergelijking tot wat Kruys, Van Dijk en co allemaal flikten.

Maar goed, laten we hier maar mee stoppen, dit heeft echt geen zin...
In Southern Sun
pi_42307465
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Sterk argument
Ik geloof dat je er zelf als eerste mee aankwam zetten .
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:17:16 #61
26251 Eilanden
pi_42307470
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die vielen toch echt wel mee in vergelijking tot wat Kruys, Van Dijk en co allemaal flikten.

Maar goed, laten we hier maar mee stoppen, dit heeft echt geen zin...
Ga dan weg uit dit topic? Ik vraag je toch nergens om te blijven?
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:18:05 #62
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42307488
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder was bij de penalty verschikkelijk aan het schreeuwen tegen van Dijk, om hem zo uit zijn concentratie te halen.
Weet niet wat hij schreeuwde, maar denk eerder dat het natrappen van van Dijk een reactie daarop was.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_42307502
Ga effe lekker met je zeer intelligente vrienden verder praten in het Ajax topic ofzo.
pi_42307505
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ga dan weg uit dit topic? Ik vraag je toch nergens om te blijven?
Ah, nieuw beleid op Fok. Je moet tegenwoordig gevraagd worden ergens te blijven... Kom op Eilanden, van jou had ik meer verwacht dan dit...
In Southern Sun
pi_42307543
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga effe lekker met je zeer intelligente vrienden verder praten in het Ajax topic ofzo.
En hier irriteer ik me in het Ajax topic nou ook altijd aan. Zit er iemand normaal mee te posten, gaat gewoon de discussie aan, maar moet wel maar meteen naar z'n eigen topic terug. Hoezo eigen topic? De bedoeling is toch dat iedereen overal mag posten? Ik ben blij straks weer mod af te zijn. Het is jammer dat VBL de laatste tijd erg aan het verrotten is.
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:21:16 #66
26251 Eilanden
pi_42307554
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, nieuw beleid op Fok. Je moet tegenwoordig gevraagd worden ergens te blijven... Kom op Eilanden, van jou had ik meer verwacht dan dit...
Nee maar Zandmannetje, jij blijft bij jouw mening en ik verander zeker ook niet van mening ... dan heeft het toch weinig zin om verder te discussieren? Jij geeft aan waarom je een mening hebt en ik geef mijn argumenten aan en aangezien we elkaar niet kunnen overtuigen, dan houdt de discussie toch op? Daar heb ik verder geen problemen mee, maar verder discussieren heeft dan weinig zin...
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:23:58 #67
26251 Eilanden
pi_42307622
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En hier irriteer ik me in het Ajax topic nou ook altijd aan. Zit er iemand normaal mee te posten, gaat gewoon de discussie aan, maar moet wel maar meteen naar z'n eigen topic terug. Hoezo eigen topic? De bedoeling is toch dat iedereen overal mag posten? Ik ben blij straks weer mod af te zijn. Het is jammer dat VBL de laatste tijd erg aan het verrotten is.
Je mag van mij rustig blijven, maar kom dan wel met zinnige posts aan en herhaal niet diverse keren dat het 'kansloos' is .....

Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen van andere clubs hier posten ... integendeel zelfs
pi_42307655
quote:

[..]

Tsja, moet je maar niet beginnen met een naaktslak vergelijking ?
pi_42307656
quote:

[..]

jij hebt een mening die is gebaseerd op een samenvatting van Talpa. Zeg dan niks! Niet alles is op camera opgenomen, jij ziet alleen wanneer de bal in het spel is, wij zien ook wat er elders op het veld gebeurt. Dus ga maar terug naar je 020-topic waar allemaal van die teletekst supporters als jij zitten
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:26:08 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42307670
Het staat als een paal boven water dat het doorgaan van Emanuelson onsportief was. Zie je een speler liggen, trap je hem over de zijlijn.

Maar dat geldt evengoed voor Utrecht, die geruime tijd de kans hadden om de bal ook over de zijlijn te schieten. Om dan zo uit je pan te gaan over onsportiviteit is hypocriet.

Beide kanten zaten dus fout, so be it.
pi_42307679
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Je mag van mij rustig blijven, maar kom dan wel met zinnige posts aan en herhaal niet diverse keren dat het 'kansloos' is .....

Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen van andere clubs hier posten ... integendeel zelfs
wel als ze een discussie voeren en met argumenten komen die zijn gebaseerd op stront. Dat mogen ze in het 020-topic doen
pi_42307694
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:25 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

jij hebt een mening die is gebaseerd op een samenvatting van Talpa. Zeg dan niks! Niet alles is op camera opgenomen, jij ziet alleen wanneer de bal in het spel is, wij zien ook wat er elders op het veld gebeurt. Dus ga maar terug naar je 020-topic waar allemaal van die teletekst supporters als jij zitten
Ah, onderschrijf mijn post nog even mooier. Trieste vertoning weer. De tendens van VBL de laatste tijd. Zorgwekkend.
In Southern Sun
pi_42307737
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

wel als ze een discussie voeren en met argumenten komen die zijn gebaseerd op stront. Dat mogen ze in het 020-topic doen
als jij dit discussies met argumenten die gebaseerd zijn op stront noemt, is het echt hoog tijd weer eens de schoolbanken in te duiken.
In Southern Sun
pi_42307743
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, onderschrijf mijn post nog even mooier. Trieste vertoning weer. De tendens van VBL de laatste tijd. Zorgwekkend.
Kijk nog even naar je eigen eerste post in dit topic voor je begint over anderen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:30:44 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42307751
quote:

[..]

Wat ik gisteren zei: misschien een idee om een apart VBL te openen waar alleen mensen die in het stadion zaten mogen meediscussieren
pi_42307798
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef twi het volgende:

[..]

Wat ik gisteren zei: misschien een idee om een apart VBL te openen waar alleen mensen die in het stadion zaten mogen meediscussieren
Misschien moeten we er nog echt naar toe ook ja.. Ach, doek dan VBL maar helemaal op. Je mag hier straks alleen maar posten als je je club overal achterna reist. Oh, en je moet er nog klappen voor uitdelen ook.

En mijn eerste post in dit topic slaat toch weer op een gigantische non-post? Tjongejonge...
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:32:15 #77
26251 Eilanden
pi_42307804
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Het staat als een paal boven water dat het doorgaan van Emanuelson onsportief was. Zie je een speler liggen, trap je hem over de zijlijn.

Maar dat geldt evengoed voor Utrecht, die geruime tijd de kans hadden om de bal ook over de zijlijn te schieten. Om dan zo uit je pan te gaan over onsportiviteit is hypocriet.

Beide kanten zaten dus fout, so be it.
Thnx ... tenminste iemand die me begrijpt
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:33:19 #78
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42307836
Die rare spreekkoren + het rare gedrag op het veld heeft wel z'n vruchten weer afgeworpen

(not )
pi_42307898
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
En mijn eerste post in dit topic slaat toch weer op een gigantische non-post? Tjongejonge...
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:38:24 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42307995
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef PLAE@ het volgende:

Die rare spreekkoren + het rare gedrag op het veld heeft wel z'n vruchten weer afgeworpen

(not )
Dat is het trieste. Dat was bijna wel het geval. Zonder die "intimidatie" durf ik te wedden dat het arbitrale trio nooit die penalty hadden gegeven, en had het gewoon 0-2 of meer geworden. Want inderdaad, Utrecht begon pas na die penalty te voetballen. Voor die penalty hadden Babel en Gabri er nog 3 bij kunnen prikken.

Overigens werd dat eerste schot bewust van richting veranderd door Babel. Dat was immers een enorm slap schot, wat Vorm anders simpel op had kunnen pikken.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:39:47 #81
26251 Eilanden
pi_42308039
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef twi het volgende:

[..]

Overigens werd dat eerste schot bewust van richting veranderd door Babel. Dat was immers een enorm slap schot, wat Vorm anders simpel op had kunnen pikken.

nominatie grappigste post
pi_42308077
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:39 schreef Eilanden het volgende:

[..]

nominatie grappigste post
Mijn stem heb je alvast.

Twi
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:44:06 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42308150
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
ik denk dat ik mijn seizoenkaart maar ga inleveren en voor de TV ga zitten
Doe net zoals de rest van FOK! idd.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:45:48 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42308193
quote:
Zorgwekkend.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:46:57 #85
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42308230
quote:

[..]

Dat is het trieste. Dat was bijna wel het geval. Zonder die "intimidatie" durf ik te wedden dat het arbitrale trio nooit die penalty hadden gegeven, en had het gewoon 0-2 of meer geworden. Want inderdaad, Utrecht begon pas na die penalty te voetballen. Voor die penalty hadden Babel en Gabri er nog 3 bij kunnen prikken.

dat gezeik over die wedstrijd we hebben gewonnen en klaar.
pi_42308259
nevermind ook
In Southern Sun
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:50:40 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42308352
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ach, jou neemt niemand toch meer serieus hier?
En dat is het verschil, ik hoef niet door iedereen serieus genomen te worden hier.
Alleen mensen die FOK! veel te serieus nemen willen door iedereen aardig/serieus gevonden worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42308435
Wat doen we moeilijk?

Utrecht heeft verdiend verloren.
Groot deel van Utrechtsupporters zijn kansloze sukkels.

Klaar.
Sluit het topic maar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42308550
quote:

[..]

Deze gehelen post baseer je op 1 woord en dat is hadden sorry maar daarom heb ik nou een hekel aan dat woord.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:56:59 #90
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42308577
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat doen we moeilijk?

Klaar.
Sluit het topic maar.
Och ze hebben ook weer eens van ons gewonnen.
Geniet er maar van, zo vaak komt dat immers niet voor.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_42308594
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

dat gezeik over die wedstrijd we hebben gewonnen en klaar.
Klopt. Maarvooralsnog zijn er hier AJAXCIEDEN in een UTRECHT topic die der over doorgaan.
pi_42308615
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Geniet er maar van
Dank je, dat doe ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42308656
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat doen we moeilijk?

Klaar.
Sluit het topic maar.
Reageer inhoudelijk of reageer liever niet asjeblieft.
pi_42308862
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Geniet er maar van, zo vaak komt dat immers niet voor.
het gaat er niet om dat ze hebben gewonnen. Dat is niet meer dan logisch als je een 10x keer zo'n grote begroting en betere spelers hebt. Het is een schande dat ze de voorgaande jaren niet wisten te winnen!

Maar het gaat er vooral om dat er hier Fokkers zijn die een mening geven over het harde spel en de spreekkoren van Utrecht, terwijl ze niet inzien dat ze bij ajax er echt niet minder om streden met evenharde overtredingen. Als je dan ook nog zegt dat Sneijder helemaal niet agressief was ben je gewoon niet meer serieus te nemen
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:11:47 #95
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_42308987
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat ze hebben gewonnen. Dat is niet meer dan logisch als je een 10x keer zo'n grote begroting en betere spelers hebt. Het is een schande dat ze de voorgaande jaren niet wisten te winnen!

Maar het gaat er vooral om dat er hier Fokkers zijn die een mening geven over het harde spel en de spreekkoren van Utrecht, terwijl ze niet inzien dat ze bij ajax er echt niet minder om streden met evenharde overtredingen. Als je dan ook nog zegt dat Sneijder helemaal niet agressief was ben je gewoon niet meer serieus te nemen
Ja, precies.
En dan zijn het nog voornamelijk de ajakkes fans die er gisteren niet bij waren.
Berlioz
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:17:56 #96
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42309115
Het was vooral heel slecht voetbal van beide kanten .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42309143
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ja, precies.
En dan zijn het nog voornamelijk de ajakkes fans die er gisteren niet bij waren.

Zo gaat het toch elk jaar, en als wij winnen dan hoor je ze niet, of hooguit roepen ''utrecht is voor ons helemaal niet belangrijk'', en dan winnen ze weereens en hoppa daar zijn ze
pi_42309166
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ja, precies.
Och erm... Moet je je uitvak wat groter maken .

Afijn, vanaf nu gaat het weer over FC Utrecht hier.
In Southern Sun
pi_42309288
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:17 schreef Posdnous het volgende:
Het was vooral heel slecht voetbal van beide kanten .
Het waren 2 strijdvolle ploegen die ergens om balde. Ik vind het mooi, dat jij dat niet vind ik jouw keuze. Maar is het niet per definitie slecht voetbal.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:25:12 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42309307
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo gaat het toch elk jaar, en als wij winnen dan hoor je ze niet, of hooguit roepen ''utrecht is voor ons helemaal niet belangrijk'', en dan winnen ze weereens en hoppa daar zijn ze
Voorlopig zie ik die oh-zo-boze Ajacieden hier gewoon normaal discussieren hoor. Iets wat we van niet-Ajacieden in het Ajax-topic doorgaans niet gewend zijn na een nederlaag

Jammer dat jullie het dan weer zo oppikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')