Misschien moeten we er nog echt naar toe ook ja.. Ach, doek dan VBL maar helemaal op. Je mag hier straks alleen maar posten als je je club overal achterna reist. Oh, en je moet er nog klappen voor uitdelen ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ik gisteren zei: misschien een idee om een apart VBL te openen waar alleen mensen die in het stadion zaten mogen meediscussieren

Thnx ... tenminste iemand die me begrijptquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Het staat als een paal boven water dat het doorgaan van Emanuelson onsportief was. Zie je een speler liggen, trap je hem over de zijlijn.
Maar dat geldt evengoed voor Utrecht, die geruime tijd de kans hadden om de bal ook over de zijlijn te schieten. Om dan zo uit je pan te gaan over onsportiviteit is hypocriet.
Beide kanten zaten dus fout, so be it.

quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
En mijn eerste post in dit topic slaat toch weer op een gigantische non-post? Tjongejonge...

Dat is het trieste. Dat was bijna wel het geval. Zonder die "intimidatie" durf ik te wedden dat het arbitrale trio nooit die penalty hadden gegeven, en had het gewoon 0-2 of meer geworden. Want inderdaad, Utrecht begon pas na die penalty te voetballen. Voor die penalty hadden Babel en Gabri er nog 3 bij kunnen prikken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef PLAE@ het volgende:
Die rare spreekkoren + het rare gedrag op het veld heeft wel z'n vruchten weer afgeworpen![]()
![]()
(not)

quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Overigens werd dat eerste schot bewust van richting veranderd door Babel. Dat was immers een enorm slap schot, wat Vorm anders simpel op had kunnen pikken.

Doe net zoals de rest van FOK! idd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
ik denk dat ik mijn seizoenkaart maar ga inleveren en voor de TV ga zitten

quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Zorgwekkend.

dat gezeik over die wedstrijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het trieste. Dat was bijna wel het geval. Zonder die "intimidatie" durf ik te wedden dat het arbitrale trio nooit die penalty hadden gegeven, en had het gewoon 0-2 of meer geworden. Want inderdaad, Utrecht begon pas na die penalty te voetballen. Voor die penalty hadden Babel en Gabri er nog 3 bij kunnen prikken.
Overigens werd dat eerste schot bewust van richting veranderd door Babel. Dat was immers een enorm slap schot, wat Vorm anders simpel op had kunnen pikken.

En dat is het verschil, ik hoef niet door iedereen serieus genomen te worden hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, jou neemt niemand toch meer serieus hier?

Deze gehelen post baseer je op 1 woord en dat is hadden sorry maar daarom heb ik nou een hekel aan dat woord.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is het trieste. Dat was bijna wel het geval. Zonder die "intimidatie" durf ik te wedden dat het arbitrale trio nooit die penalty hadden gegeven, en had het gewoon 0-2 of meer geworden. Want inderdaad, Utrecht begon pas na die penalty te voetballen. Voor die penalty hadden Babel en Gabri er nog 3 bij kunnen prikken.

Och ze hebben ook weer eens van ons gewonnen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat doen we moeilijk?
Utrecht heeft verdiend verloren.
Groot deel van Utrechtsupporters zijn kansloze sukkels.
Klaar.![]()
Sluit het topic maar.![]()

Klopt. Maarvooralsnog zijn er hier AJAXCIEDEN in een UTRECHT topic die der over doorgaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat gezeik over die wedstrijdwe hebben gewonnen en klaar.

Dank je, dat doe ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Och ze hebben ook weer eens van ons gewonnen.
Geniet er maar van

Reageer inhoudelijk of reageer liever niet asjeblieft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef koningdavid het volgende:
Wat doen we moeilijk?
Utrecht heeft verdiend verloren.
Groot deel van Utrechtsupporters zijn kansloze sukkels.
Klaar.![]()
Sluit het topic maar.![]()

het gaat er niet om dat ze hebben gewonnen. Dat is niet meer dan logisch als je een 10x keer zo'n grote begroting en betere spelers hebt. Het is een schande dat ze de voorgaande jaren niet wisten te winnen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Och ze hebben ook weer eens van ons gewonnen.
Geniet er maar van, zo vaak komt dat immers niet voor.

Ja, precies.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat ze hebben gewonnen. Dat is niet meer dan logisch als je een 10x keer zo'n grote begroting en betere spelers hebt. Het is een schande dat ze de voorgaande jaren niet wisten te winnen!
Maar het gaat er vooral om dat er hier Fokkers zijn die een mening geven over het harde spel en de spreekkoren van Utrecht, terwijl ze niet inzien dat ze bij ajax er echt niet minder om streden met evenharde overtredingen. Als je dan ook nog zegt dat Sneijder helemaal niet agressief was ben je gewoon niet meer serieus te nemen

quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ja, precies.
En dan zijn het nog voornamelijk de ajakkes fans die er gisteren niet bij waren.

Och erm... Moet je je uitvak wat groter makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ja, precies.
En dan zijn het nog voornamelijk de ajakkes fans die er gisteren niet bij waren.

Het waren 2 strijdvolle ploegen die ergens om balde. Ik vind het mooi, dat jij dat niet vind ik jouw keuze. Maar is het niet per definitie slecht voetbal.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:17 schreef Posdnous het volgende:
Het was vooral heel slecht voetbal van beide kanten.

Voorlopig zie ik die oh-zo-boze Ajacieden hier gewoon normaal discussieren hoor. Iets wat we van niet-Ajacieden in het Ajax-topic doorgaans niet gewend zijn na een nederlaagquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Zo gaat het toch elk jaar, en als wij winnen dan hoor je ze niet, of hooguit roepen ''utrecht is voor ons helemaal niet belangrijk'', en dan winnen ze weereens en hoppa daar zijn ze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |