Nee, onder andere Gabri en Stam waren niet aan het schoppenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet in het stadion gekeken, waardoor ik alles nog een paar keer heb kunnen bekijken. Lijkt me een betere graadmeter dan de heat of the moment. De Utrechters hebben duidelijk kunnen zien dat Van Dijk op de grond lag. Maar goed, dat zal die andere rood wit gekleurde bril wel in de weg hebben gestaan. Niet de ketel gaan verwijten natuurlijk. En over fairplay gesproken... Die schop. Be-la-che-lijk.
jij moet serieus weg uit dit topic. Het is duidelijk dat je de wedstrijd niet hebt gezien in zijn geheel. En anders niet goed hebt zitten opletten. Ik heb het én in het stadion én later op tv gezien. Van beide kanten waren de overtredingen belachelijk hard. Sneijder, Stam en Gabri liepen als malloten over het veld netals Van Dijk, De Jong en Kruys. Dus doe nu gvd niet alsof het alleen van Utrecht kant kwamquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:. Die actie van Gabri verdiende geel, begrijp me niet verkeerd. Maar Stam deelde gewone tikkies uit zoals die elke wedstrijd worden uitgedeeld. Maar ik begrijp dat het normaal is voor de wedstrijd aan te geven dat er doodschoppen uitgedeeld gaan worden en dit dan ook vrolijk uit te voeren.
Exactly! Ik zeg niet dat het alleen van de ene of de andere kant kwam, het kwam juist van beide kanten! Stam had bijvoorbeeld al veeeeeel eerder geel moeten krijgen. Maar o.a. Van Dijk en Kruys liepen ook als malloten over het veld.quote:Sneijder, Stam en Gabri liepen als malloten over het veld netals Van Dijk, De Jong en Kruys.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat doe ik ook niet, Gabri deelde ook een vervelende schop uit ja. Sneijder liep niet als een malloot over het veld. Hij kreeg een belachelijke gele kaart in de eerste minuut waardoor hij niet eens zou kunnen als ie zou willen. En ach, kansloos deze discussies.
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Maar goed, aangezien ik op de tribune zat, zal ik het wel weer niet goed gezien hebben ... ik denk dat ik mijn seizoenkaart maar ga inleveren en voor de TV ga zitten
Sterk argumentquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
En ach, kansloos deze discussies.
Die vielen toch echt wel mee in vergelijking tot wat Kruys, Van Dijk en co allemaal flikten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij kreeg inderdaad in de eerste minuut een onterechte gele kaart, maar Sneijder heeft dus WEL als een wilde over het veld gelopen en schoppen uitgedeeld
Ik geloof dat je er zelf als eerste mee aankwam zettenquote:
Ga dan weg uit dit topic?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vielen toch echt wel mee in vergelijking tot wat Kruys, Van Dijk en co allemaal flikten.
Maar goed, laten we hier maar mee stoppen, dit heeft echt geen zin...
Sneijder was bij de penalty verschikkelijk aan het schreeuwen tegen van Dijk, om hem zo uit zijn concentratie te halen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:. Die actie van Gabri verdiende geel, begrijp me niet verkeerd. Maar Stam deelde gewone tikkies uit zoals die elke wedstrijd worden uitgedeeld. Maar ik begrijp dat het normaal is voor de wedstrijd aan te geven dat er doodschoppen uitgedeeld gaan worden en dit dan ook vrolijk uit te voeren.
Ah, nieuw beleid op Fok. Je moet tegenwoordig gevraagd worden ergens te blijven... Kom op Eilanden, van jou had ik meer verwacht dan dit...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga dan weg uit dit topic?Ik vraag je toch nergens om te blijven?
![]()
En hier irriteer ik me in het Ajax topic nou ook altijd aan. Zit er iemand normaal mee te posten, gaat gewoon de discussie aan, maar moet wel maar meteen naar z'n eigen topic terug. Hoezo eigen topic? De bedoeling is toch dat iedereen overal mag posten? Ik ben blij straks weer mod af te zijn. Het is jammer dat VBL de laatste tijd erg aan het verrotten is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ga effe lekker met je zeer intelligente vrienden verder praten in het Ajax topic ofzo.
Nee maar Zandmannetje, jij blijft bij jouw mening en ik verander zeker ook niet van mening ... dan heeft het toch weinig zin om verder te discussieren? Jij geeft aan waarom je een mening hebt en ik geef mijn argumenten aan en aangezien we elkaar niet kunnen overtuigen, dan houdt de discussie toch op? Daar heb ik verder geen problemen mee, maar verder discussieren heeft dan weinig zin...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, nieuw beleid op Fok. Je moet tegenwoordig gevraagd worden ergens te blijven... Kom op Eilanden, van jou had ik meer verwacht dan dit...
Je mag van mij rustig blijven, maar kom dan wel met zinnige posts aan en herhaal niet diverse keren dat het 'kansloos' is .....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En hier irriteer ik me in het Ajax topic nou ook altijd aan. Zit er iemand normaal mee te posten, gaat gewoon de discussie aan, maar moet wel maar meteen naar z'n eigen topic terug. Hoezo eigen topic? De bedoeling is toch dat iedereen overal mag posten? Ik ben blij straks weer mod af te zijn. Het is jammer dat VBL de laatste tijd erg aan het verrotten is.
Tsja, moet je maar niet beginnen met een naaktslak vergelijking ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En hier irriteer ik me in het Ajax topic nou ook altijd aan. Zit er iemand normaal mee te posten, gaat gewoon de discussie aan, maar moet wel maar meteen naar z'n eigen topic terug. Hoezo eigen topic? De bedoeling is toch dat iedereen overal mag posten? Ik ben blij straks weer mod af te zijn. Het is jammer dat VBL de laatste tijd erg aan het verrotten is.
jij hebt een mening die is gebaseerd op een samenvatting van Talpa. Zeg dan niks! Niet alles is op camera opgenomen, jij ziet alleen wanneer de bal in het spel is, wij zien ook wat er elders op het veld gebeurt. Dus ga maar terug naar je 020-topic waar allemaal van die teletekst supporters als jij zittenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
wel als ze een discussie voeren en met argumenten komen die zijn gebaseerd op stront. Dat mogen ze in het 020-topic doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag van mij rustig blijven, maar kom dan wel met zinnige posts aan en herhaal niet diverse keren dat het 'kansloos' is .....
Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen van andere clubs hier posten ... integendeel zelfs
Ah, onderschrijf mijn post nog even mooier. Trieste vertoning weer. De tendens van VBL de laatste tijd. Zorgwekkend.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:25 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jij hebt een mening die is gebaseerd op een samenvatting van Talpa. Zeg dan niks! Niet alles is op camera opgenomen, jij ziet alleen wanneer de bal in het spel is, wij zien ook wat er elders op het veld gebeurt. Dus ga maar terug naar je 020-topic waar allemaal van die teletekst supporters als jij zitten![]()
![]()
als jij dit discussies met argumenten die gebaseerd zijn op stront noemt, is het echt hoog tijd weer eens de schoolbanken in te duiken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
wel als ze een discussie voeren en met argumenten komen die zijn gebaseerd op stront. Dat mogen ze in het 020-topic doen
Kijk nog even naar je eigen eerste post in dit topic voor je begint over anderen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, onderschrijf mijn post nog even mooier. Trieste vertoning weer. De tendens van VBL de laatste tijd. Zorgwekkend.
Wat ik gisteren zei: misschien een idee om een apart VBL te openen waar alleen mensen die in het stadion zaten mogen meediscussierenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, onderschrijf mijn post nog even mooier. Trieste vertoning weer. De tendens van VBL de laatste tijd. Zorgwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |