quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Utrecht-aanhangers slaan hun eigen stewardsde betaalde beveiliging uit het vak![]()
Hoelaat begint het? 21u toch? Kijk wel ff.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Joesse het volgende:
gaat er hier iemand eigenlijk donderdag nog naar Utrecht - Marokko?
jupquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:55 schreef CasualJ het volgende:
Hoelaat begint het? 21u toch? Kijk wel ff.
Idd, ik had gehoopt dat NAC nog wel een doelpunt extra erin kon rossen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat ze 2-2 niet konden vasthouden
Ikke en ik denk dat dat nog veel erger uit de hand kan gaan lopen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Joesse het volgende:
gaat er hier iemand eigenlijk donderdag nog naar Utrecht - Marokko?
Kom nou; de scheids oordeelde voordeel; en geeft dus geeneens een vrije trap, dan kan je hem er wel zelf uit trappen; maar dan heb je er niets aan. Als er een moment was dat omstreden was, dan was het dat wel; het was nog een flinke overtreding ook, waarvoor die ajacied ook een kaart voor had moeten krijgen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef Corksterr het volgende:
Kansloze actie om Urby neer te trappen omdat hij doorspeelt terwijl een Utrechter geblesseerd op de grond ligt. Die speler lag al zo gedurende een complete Utrechtaanval, en als Ajax dan de bal afpakt moet ie opeens snel buiten.![]()
Cornelisse had eruit gemogen na die charge, sloeg totaal nergens op.
Met een FC-bril was een gelijkspel terecht geweest ... er meer neutraal naar kijkend had Ajax gewoon het allergrootste gedeelte van de wedstrijd het heft in handen en speelde Utrecht 'onUtregs' slap. Pas toen ze min of meer alles of niets gingen spelen met Pino kwam er wat vuur in het spel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Ajax had het beste van het spel, maar die 0-1 en 0-2 waren mazzelgoals waarbij de tweede vrije trap onterecht gegeven werd.
Jammer ook dat mensen als Stam maar overtredingen mochten blijven maken zonder geel te krijgen terwijl een Cornelisse bij zijn eerste overtreding al direct geel kreeg.
Een gelijkspel had met mijn FC bril op terecht geweest.
En Urby werd natuurlijk terecht omver getrapt, van mij had het nog wel wat harder gemogen.
Broerse is de zwakste schakel, Caluwé en Kopteff hadden hun dag niet, en vd Gun heeft die nog helemaal niet gehad.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met een FC-bril was een gelijkspel terecht geweest ... er meer neutraal naar kijkend had Ajax gewoon het allergrootste gedeelte van de wedstrijd het heft in handen en speelde Utrecht 'onUtregs' slap. Pas toen ze min of meer alles of niets gingen spelen met Pino kwam er wat vuur in het spel.
Het middenveld was zwak, Broerse was ook weer om te huilen en veel te langzaam. Van der Gun mag ook wel eens laten zien waarom hij gehaald is en Kopteff was ook niet erg sterk. Caluwe was absoluut onzichtbaar.
Dickoh had moeite met Babel, maar speelde wel behoorlijk, net als Braafheid. Fortune was wederom met afstand de beste man aan Utrecht-kant .... alhoewel hij hard werd aangepakt won hij toch behoorlijk wat duels en is met zijn snelheid en acties dreigend.
Zeker, misschien wel 2 ook, maar goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef Eilanden het volgende:
Stam had inderdaad wel erg veel overtredingen nodig om Fortune af te stoppen. Wat mij betreft had hij al veel eerder een gele prent mogen krijgen
Van Dijk mag van mij ook wel wat meer laten zien. Tegen Heerenveen was 'ie wel aardig, maar in voorgaande wedstrijden heeft hij ook nog niet veel laten zien. En die rode kaart was gewoon superdom. Gelukkig hebben we op die positie De Jong en Kruys klaar staan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Broerse is de zwakste schakel, Caluwé en Kopteff hadden hun dag niet, en vd Gun heeft die nog helemaal niet gehad.
Wel mooi om te zien dat een ‘’topverdediger’’ als Stam alleen maar met overtredingen duels kon winnen van Fortuné, het komt allemaal nog wel goed dit seizoen.
Ik ben echt fan van het type speler, maar hij mag wel wat meer laten zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Mja, ik mag van Dijk wel.
is lachwekkend te noemen. Alhoewel ik de spreekkoren zeker niet ondersteun, is het 'in bescherming nemen' door hem een paar minuten voor het einde te wisselen lachwekkend en niet serieus te nemenquote:De Deen was Sneijder een minuut daarvoor komen vervangen. ,,Omdat ik Wesley in bescherming wilde nemen,’’ aldus Ten Cate. ,,Tegen alles wat er vanaf de tribunes over hem werd uitgestort.’
Maar dat is dus een andere reden dan HtC aangeeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Hij had al een gele kaart en zal ook wel wat agressie in zich hebben gehad na die debiele overtreding van Van Dijk. Kan het dus wel begrijpen.
Heb jij OOIT een 020'er de waarheid horen spreken???quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat is dus een andere reden dan HtC aangeeft
Wat erg joh!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat is dus een andere reden dan HtC aangeeft
Zielig, ronduit zielig is dit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
En Urby werd natuurlijk terecht omver getrapt, van mij had het nog wel wat harder gemogen.
Hoe zieligquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Heb jij OOIT een 020'er de waarheid horen spreken???
Gelukkig interesseert me dat helemaal niets natuurlijk.quote:
utrecht speelde door omdat de scheids de voordeel regel toepaste....de scheids vergat alleen te fluiten toen het voordeel was afgelopenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:54 schreef Corksterr het volgende:
Kansloze actie om Urby neer te trappen omdat hij doorspeelt terwijl een Utrechter geblesseerd op de grond ligt. Die speler lag al zo gedurende een complete Utrechtaanval, en als Ajax dan de bal afpakt moet ie opeens snel buiten.![]()
Cornelisse had eruit gemogen na die charge, sloeg totaal nergens op.
Snap ik. Mensen met het intellect van een naaktslak hebben voor niets interesse.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert me dat helemaal niets natuurlijk.
En vergat zo als wel vaker een gele kaart toe te passen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
utrecht speelde door omdat de scheids de voordeel regel toepaste....de scheids vergat alleen te fluiten toen het voordeel was afgelopen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
utrecht speelde door omdat de scheids de voordeel regel toepaste....de scheids vergat alleen te fluiten toen het voordeel was afgelopen
wel als je ziet dat er iemand geblesseerd ligt...niet meer dan logisch toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Moet je tegenwoordig de hele aanval afwachten, en als Utrecht de bal dan verprutst is het geen voordeel meer.
heeft gewoon te maken met sportiviteit, de speler bleef voor langere tijd liggen en dan hoor je gewoon de bal uit te trappen en dan maakt het geen ruk uit of je Utrechter, Ajacied, PSV'er of amateur voor FC Hup Vooruit bent ... dan trap je die bal gewoon uitquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. Dan is het de keuze van de ploeg van de geblesseerde speler wat er gedaan wordt, doorspelen of uit trappen. Enkel bij een hoofdblessure wordt de scheidsrechter geacht het spel te onderbreken, en dan wel meteen. Het zou wat zijn, eerst lekker verder spelen en dan affluiten voor een blessure.
Prachtige vergelijking zeg, helemaal zelf bedacht ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap ik. Mensen met het intellect van een naaktslak hebben voor niets interesse.
Tis in ieder geval origineler dan zingen over Sneijder zijn mama.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prachtige vergelijking zeg, helemaal zelf bedacht ?
Slim hoor.![]()
Utrecht speelde verder toen hij net was neergelegd, kijk de samenvatting maar eens na .... de speler bleef lange tijd liggen en dan trap je de bal gewoon uit .. maak niet uit voor wat voor ploeg je speelt .... als jij als speler op zo'n moment ook verder gaat, dan zegt dat veel over jouw sportiviteit.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, ik kan me voorstellen dat ik als speler dat ook niet had gedaan als de ploeg van de geblesseerde speler dat ook niet had gedaan. Is wel beetje omgekeerde wereld, niet?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis in ieder geval origineler dan zingen over Sneijder zijn mama.
ga jij eens terug naar je eigen topic, je blaat onzinquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht ging nog geruime tijd door. En als ze dan de bal verliezen is het ineens, hé er ligt er eentje hoor! Nee, dat kan er bij mij niet in. Er ontstond een redelijk kansrijke situatie voor Utrecht. Daarom speelden ze door. Dan achteraf niet gaan zeuren.
Ah, er kan inhoudelijk niet meer gereageerd wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ga jij eens terug naar je eigen topic, je blaat onzin![]()
![]()
![]()
Utrecht ging niet lange tijd door, misschien in jouw gedachten, maar in werkelijkheid niet. Van Dijk werd aan de rand 16 neergelegd, de bal ging naar de zijkant en werd vanuit daar voorgegeven .... dus niks lange tijd .... het is gewoon zwak als spelers erom vragen om de bal uit te schieten om dan gewoon door te spelen ... gewoon weinig fairplayquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht ging nog geruime tijd door. En als ze dan de bal verliezen is het ineens, hé er ligt er eentje hoor! Nee, dat kan er bij mij niet in. Er ontstond een redelijk kansrijke situatie voor Utrecht. Daarom speelden ze door. Dan achteraf niet gaan zeuren.
Jij kijkt alles door een wit-rood gestreepte bril en blijft bij een mening .. jouw goed recht, maar ik zie het anders, dus ik denk niet dat deze discussie nog veel zin heeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was fairplay geweest om die bal voor de voorzet al uit te spelen. Daar gaat Utrecht de fout in. Maar het was redelijk kansrijk, dus ging Utrecht door. Het levert niets op, en dan moet die bal maar ineens uit? Dat is volstrekt onlogisch.
Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken, maar daar zag je duidelijk dat de spelers van Utrecht, die aan de bal waren niet zagen dat er een medespeler geblesseerd was. Pas later toen de aanval in een vergevorderd stadium was zagen ze dat Van Dijk op de grond lag. Emanuelson pikte toen de bal op, hij stond gvd naast Van Dijk, en rende met de bal weg terwijl iedereen zat te wachten op het fluitsignaal, ook de ajacieden. Terecht dus dat Cornellise hem neerschopte. BIj ajax loopt iedereen te janken over sportiviteit op de tribunes, maar als ze dat zelf niet op het veld kunnen laten zien, kunnen ze dat ook niet van de supporters verwachtenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, er kan inhoudelijk niet meer gereageerd worden.
Bovenstaande situatie heb ik hem ook al geprobeerd duidelijk te maken, maar hij kan of wil het niet zien, dan houdt het opquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken, maar daar zag je duidelijk dat de spelers van Utrecht, die aan de bal waren niet zagen dat er een medespeler geblesseerd was. Pas later toen de aanval in een vergevorderd stadium was zagen ze dat Van Dijk op de grond lag. Emanuelson pikte toen de bal op, hij stond gvd naast Van Dijk, en rende met de bal weg terwijl iedereen zat te wachten op het fluitsignaal, ook de ajacieden.
Wat denk je zelf ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:04 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de wedstrijd in het stadion heb bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |