cwk +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:38 schreef cwk het volgende:
A good Woman?
Die is juist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:51 schreef Flitspaal het volgende:
Tsotsi.
Oe met dat meisje uit The Edukators.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
het had Sophie Scholl moeten worden.
Niet juist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:22 schreef Sloggi het volgende:
- The Untouchables
SaintOfKIllers +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deborah Kerr.
Ik dacht zal ik em nog ff linken...naaaah heeft iedereen wel door.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Doff het volgende:
Oh. Een nieuw topic natuurlijk. Vond het al maf dat er niks meer kwam.
Inderdaadquote:
Dat is juist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Sokolsky het volgende:
Ah kijk, ik wist dat het iets ouds Frans was, maar kon niet op de titel komen.
Is 't dan Jules Dassin?
Flitspaal +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:58 schreef Flitspaal het volgende:
Dat is Dark Blood van George Sluizer.
River Phoenix overleed enkele dagen voordat de film af was.
Queen Latifah.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Flitspaal het volgende:
Hint:
Ze speelde in de Amerikaanse remake van een bekende Franse film.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, ben jij er ook weer? Dan had ik wel een andere vraag gesteld...
Oke, das al een stapje verder...maar denk niet dat ik deze weet...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, wel het goede land.
Dat was voor mijn antwoord bedoeld...niet voor die van jou Sokolsky!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef Sheridana het volgende:
tuurlijk niet!!
Sorry cwk. Dat had ik niet bekeken. Mijn reaktie bleef achterwege omdat ik niet meer op het forum kwam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:26 schreef cwk het volgende:
Heb der maar opgezocht.
Sorry flitspaal, maar met een gemiddelde van 100 votes per film van haar is deze vraag eigelijk sadistisch moeilijk. Ze heeft wel lekkere tieten hoor, maar bekend is ze er niet mee geworden.
Dan maar.quote:The lives of wealthy teenagers living in Los Angeles whose exposure to "hip hop culture" inspires them to imitate the "gangsta lifestyle." Although, they soon run into trouble when they come face-to-face with
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef Mainport het volgende:
Havoc?
Beide films zijn niet Duits!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:08 schreef Mainport het volgende:
Goodbye Lenin!
SaintOfKillers + 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vera Drake, maar geen idee wat je dan hebt gezien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:31 schreef Flitspaal het volgende:
Dit is Veronica Lake.
Reageer 'es niet zo snelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Getaway?
Die dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
haute tension?
Ik vond het wel een redelijk goede film, dus wat mij betreft wel aan te raden om een keer te kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm niet gezien hoor, maar laatst een keer de plotomschrijving gelezen. Is 't wat?
Als je dat eerder had gezegd, dan had je sneller een antwoord gekregenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
nog een hintje dan en als ik morgen wakker ben wil ik het antwoord zien
Wie?quote:Her mother is a Golden Globe-winning, Oscar-nominated scriptwriter. Her father is an Emmy-nominated director, her grandmother is a doctor and her uncle is an acclaimed historian at Columbia, the college she attended.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Getaway?
Ik had het zelf niet geweten, ik vond het nogal nietszeggend.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef Flitspaal het volgende:
SaintOfKillers heeft het vast over Maggy Gyllenhaal.
Ik wist het vader en moeder verhaal niet van haar. Ik wist het van Jake. Maar ik vermoed dat hij geen andere zus heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet geweten, ik vond het nogal nietszeggend.
Flitspaal +1
Zou je nog even een plus 1 erachter kunnen tikken?quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:06 schreef cwk het volgende:
[..]
Zou je nog even een plus 1 erachter kunnen tikken?
Leg uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, een stalkpost is iets anders.
Blijkbaar was vijf te veel. Dan vind ik drie al primaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedenk me net dat 'ie Polanski's Le Locataire ook gedaan heeft.
Seentofkillurs +1quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Skwiet en de weel
Juist.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef Flitspaal het volgende:
Frank Lammers en Monic Hendrix in Het Zuiden?
De manier waarop ik het wil, lukt me nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:35 schreef cwk het volgende:
En nu niet zo'n moeilijke he Flitspaal?
Dit is dan blijkbaar weer te gemakkelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:41 schreef cwk het volgende:
Touch of evil
Ze lijkt er echt op. Geef toequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef cwk het volgende:
Fran Drescher![]()
Nee!
Nee zij heeft niet zoveel speciaals gedaan. Ik heb er vorige week nog wat over geschreven in het Ik heb gezien-topic. Ik maakte nog een opmerking over Jean Garofalo, die er ook inspeelt.
HA-HA!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Duane Hopwood is dit
Oh, dat punt had ik niet verwacht, sorry...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Blijkbaar was vijf te veel. Dan vind ik drie al prima.
Ik had verwacht dat zijn samenwerking met Woody Allen en Lasse Hallström ook nog bekend waren.
Sokolsky + 1
Dat is helemaal correct.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:10 schreef Malahide het volgende:
William Powell (The Thin Man, The Great Ziegfeld, My Man Godfrey).
Ja, dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:00 schreef victorinox het volgende:
Night of the Creeps
Nope...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef hornage het volgende:
mmm, memoirs of geisha?
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:22 schreef Malahide het volgende:
Fearless (Huo Yian Jia) met Jet Li
Malahide + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Malahide het volgende:
Gregory Peck (mijn held!)
That would be mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Malahide het volgende:
![]()
![]()
Sheridana + 1
Wie wil mag een nieuwe opgave verzinnen, ik ben namelijk wat anders doen...
Geweldig!! En zijn naam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fargo, Brothers Grimm, Dancer in the Dark en Armageddon.
That's itquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Én. Stormare.
Volgende keer doe ik een foto zonder goud, goed?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Sokolsky het volgende:
Och ja...
Idd. De man wordt gezien als één van de grootmeesters van zijn genre.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, nu wel. Geen idee, zal wel een regisseur zijn.
Idd. Omdat ik ook een film vroeg is Akira goed genoeg. Zijn naam is Katsuhiro Ôtomo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
erm miyazaki verantwoordelijk voor doorbraak van anime in het westen?.... is dat niet de maker van akira
die kende ik niet eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Campanadas a medianoches?
(ken alleen de titel, weet niet waar 't over gaat, dus misschien wel een hele domme gok)
Visconti zou kunnen, maar die doet niet zoveel in crime.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind 'm bekender dan Scola, maar daarover zouden de meningen kunnen verschillen.
Minder legendarisch dan Buñuel.
Genre: Crime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |