Ja, dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:00 schreef victorinox het volgende:
Night of the Creeps
Nope...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef hornage het volgende:
mmm, memoirs of geisha?
Dat is goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:22 schreef Malahide het volgende:
Fearless (Huo Yian Jia) met Jet Li
Malahide + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Malahide het volgende:
Gregory Peck (mijn held!)
That would be mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Malahide het volgende:
![]()
![]()
Sheridana + 1
Wie wil mag een nieuwe opgave verzinnen, ik ben namelijk wat anders doen...
Geweldig!! En zijn naam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fargo, Brothers Grimm, Dancer in the Dark en Armageddon.
That's itquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Én. Stormare.
Volgende keer doe ik een foto zonder goud, goed?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:09 schreef Sokolsky het volgende:
Och ja...
Idd. De man wordt gezien als één van de grootmeesters van zijn genre.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:45 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, nu wel. Geen idee, zal wel een regisseur zijn.
Idd. Omdat ik ook een film vroeg is Akira goed genoeg. Zijn naam is Katsuhiro Ôtomo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
erm miyazaki verantwoordelijk voor doorbraak van anime in het westen?.... is dat niet de maker van akira
die kende ik niet eensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Campanadas a medianoches?
(ken alleen de titel, weet niet waar 't over gaat, dus misschien wel een hele domme gok)
Visconti zou kunnen, maar die doet niet zoveel in crime.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind 'm bekender dan Scola, maar daarover zouden de meningen kunnen verschillen.
Minder legendarisch dan Buñuel.
Genre: Crime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |