Blijkbaar was vijf te veel. Dan vind ik drie al primaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedenk me net dat 'ie Polanski's Le Locataire ook gedaan heeft.
Seentofkillurs +1quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Skwiet en de weel
Juist.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef Flitspaal het volgende:
Frank Lammers en Monic Hendrix in Het Zuiden?
De manier waarop ik het wil, lukt me nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:35 schreef cwk het volgende:
En nu niet zo'n moeilijke he Flitspaal?
Dit is dan blijkbaar weer te gemakkelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:41 schreef cwk het volgende:
Touch of evil
Ze lijkt er echt op. Geef toequote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef cwk het volgende:
Fran Drescher![]()
Nee!
Nee zij heeft niet zoveel speciaals gedaan. Ik heb er vorige week nog wat over geschreven in het Ik heb gezien-topic. Ik maakte nog een opmerking over Jean Garofalo, die er ook inspeelt.
HA-HA!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Duane Hopwood is dit
Oh, dat punt had ik niet verwacht, sorry...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Blijkbaar was vijf te veel. Dan vind ik drie al prima.
Ik had verwacht dat zijn samenwerking met Woody Allen en Lasse Hallström ook nog bekend waren.
Sokolsky + 1
Dat is helemaal correct.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:10 schreef Malahide het volgende:
William Powell (The Thin Man, The Great Ziegfeld, My Man Godfrey).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |