cwk +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:38 schreef cwk het volgende:
A good Woman?
Die is juist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:51 schreef Flitspaal het volgende:
Tsotsi.
Oe met dat meisje uit The Edukators.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
het had Sophie Scholl moeten worden.
Niet juist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:22 schreef Sloggi het volgende:
- The Untouchables
SaintOfKIllers +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deborah Kerr.
Ik dacht zal ik em nog ff linken...naaaah heeft iedereen wel door.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Doff het volgende:
Oh. Een nieuw topic natuurlijk. Vond het al maf dat er niks meer kwam.
Inderdaadquote:
Dat is juist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Sokolsky het volgende:
Ah kijk, ik wist dat het iets ouds Frans was, maar kon niet op de titel komen.
Is 't dan Jules Dassin?
Flitspaal +1quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:58 schreef Flitspaal het volgende:
Dat is Dark Blood van George Sluizer.
River Phoenix overleed enkele dagen voordat de film af was.
Queen Latifah.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:06 schreef Flitspaal het volgende:
Hint:
Ze speelde in de Amerikaanse remake van een bekende Franse film.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, ben jij er ook weer? Dan had ik wel een andere vraag gesteld...
Oke, das al een stapje verder...maar denk niet dat ik deze weet...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:06 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, wel het goede land.
Dat was voor mijn antwoord bedoeld...niet voor die van jou Sokolsky!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:39 schreef Sheridana het volgende:
tuurlijk niet!!
Sorry cwk. Dat had ik niet bekeken. Mijn reaktie bleef achterwege omdat ik niet meer op het forum kwam.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:26 schreef cwk het volgende:
Heb der maar opgezocht.
Sorry flitspaal, maar met een gemiddelde van 100 votes per film van haar is deze vraag eigelijk sadistisch moeilijk. Ze heeft wel lekkere tieten hoor, maar bekend is ze er niet mee geworden.
Dan maar.quote:The lives of wealthy teenagers living in Los Angeles whose exposure to "hip hop culture" inspires them to imitate the "gangsta lifestyle." Although, they soon run into trouble when they come face-to-face with
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef Mainport het volgende:
Havoc?
Beide films zijn niet Duits!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:08 schreef Mainport het volgende:
Goodbye Lenin!
SaintOfKillers + 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vera Drake, maar geen idee wat je dan hebt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |