gossipquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef berney het volgende:
huh?
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=14569&roddels=51252
Heb je dat allemaal gemist?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef berney het volgende:
huh?
t Geeft maar weer eens aan hoe betrouwbaar ZijOnline is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef berney het volgende:
huh?
nee,anders is het zo verwarrend voor de kijkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:51 schreef n1ek het volgende:
kappersspullen voor Rik
ze mogen geen grote veranderingen aanbrengen in de kapsels
Niet erg dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Geeft maar weer eens aan hoe betrouwbaar ZijOnline is.
Dat herinnert me er weer aan dat Micheline zwanger zou zijn... Heel slordig van BB!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze wordt steeds dikker....Ondanks het noodrantsoen.
Ja, rond half 3 al.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:54 schreef Inca het volgende:
Heeft ze die test nu al gedaan dan?
Garnier werkt hier wel goed, ik weet niet welke streamserver je gebruikt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Het is echt niet te volgen zo. Meer buffer dan stream.
Dan is t mn eigen internetconnectie. Ook fijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:59 schreef kukeleku het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
weinig last van buffer hier
Nog niet bekend.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
OT: hebben jullie ook dat als Janine aan het woord is, dat je je dan afvraagt tegen wie ze nou eigenlijk praat?
Andere streamserver kiezen? (Garnier)quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:05 schreef Addi het volgende:
Ik heb adsl en bij mij buffert Gilles net zo erg als de anderen.
Tegen haar dubbele persoonlijkheid ? Zelfs tegen een glas kan ze nog uren zaniken geloof ik...."Ik heb het helemaal met je gehad, schatje"quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
OT: hebben jullie ook dat als Janine aan het woord is, dat je je dan afvraagt tegen wie ze nou eigenlijk praat?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tegen haar dubbele persoonlijkheid ? Zelfs tegen een glas kan ze nog uren zaniken geloof ik...."Ik heb het helemaal met je gehad, schatje"
Ze komen op Tv !quote:
Komen ze op TV ?quote:
Volgens mij denken ze dat de boodschappen straks komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan geen eten maken geloof ik...... Er stond niet dat ze ook eten zouden krijgen bij het feest....
Zouden ze nuchter gaan drinken ?![]()
Dan wordt de TT wel bewaarheid vermoed ik.
Dat komt omdat ze tegen de wereld praat. Want Janientje is niet op haar achterhoofdje gevallen schatje, Janientje heeft het allemaal wel door!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
Lijkt me sterk, vanmorgen pas besteld.....Meestal duurt het toch een dag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat de boodschappen straks komen.
Janientje heeft het helemaal gehad met de rest van de wereld, schatje. Ik heb maatje 34 weet je, en aangezien ik ook nog ouder ben, mag ik gewoon uren in mezelf praten hoor schatje !quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze tegen de wereld praat. Want Janientje is niet op haar achterhoofdje gevallen schatje, Janientje heeft het allemaal wel door!
Iets van: Heb je krullen van jezelf? Wie dat zei weet ik niet, maar ze liggen er wel om in een deuk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zei wie nou net wat tegen Monique , en hoe reageerde ze ?
Eerst zei Tijn wat (verstond het niet) en toen zei: alsjeblief hoor, ga alsjeblieft wat doen, weet je.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
Etjen zei"zijn die krullen van jezelf Monique?" en Mo reageerde nogal saggo waarop Etjen zei "doe niet zo chagerijnig, chagerijn"en liep gepikeerd weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:27 schreef Nostalgist het volgende:
Dank je . Eerder op de dag, toen ze in bed lag met Saar, vertelde ze dat ze waarschijnlijk een beetje te veel emotie-verhalen had gehoord, die dag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:30 schreef Day het volgende:
[..]
Eerst zei Tijn wat (verstond het niet) en toen zei: alsjeblief hoor, ga alsjeblieft wat doen, weet je.
Later vroeg E10 aan haar of ze krullen van zichzelf had en toen snauwde ze hem af. (had wel meelij, hij stelde gewoon een vraag).
Ze is duidelijk sjaggo, maar heb geen idee waarom.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:31 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Etjen zei"zijn die krullen van jezelf Monique?" en Mo reageerde nogal saggo waarop Etjen zei "doe niet zo chagerijnig, chagerijn"en liep gepikeerd weg.
Nee!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag aan de vrouwen: Is dat nou goed voor je haar, steeds met dat hete ding je haren straightenen ?
Nee, maar alles voor het uiterlijk hehquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag aan de vrouwen: Is dat nou goed voor je haar, steeds met dat hete ding je haren straightenen ?
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik krijg toch het idee, dat velen het bijna dagelijks doen.....quote:
Ik doe het niet dagelijks, wel vaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik krijg toch het idee, dat velen het bijna dagelijks doen.....![]()
En zeker als je op tv komt.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar alles voor het uiterlijk heh![]()
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Doe het ook wel eens maar merk wel dat mijn haar daarna heel droog en pluizig wordt.Het ding is wel heel heet, dus lijkt me niet zo goed....maar jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, precies, ik zag Rik zijn vingers er ook al een keer aan branden...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Doe het ook wel eens maar merk wel dat mijn haar daarna heel droog en pluizig wordt.Het ding is wel heel heet, dus lijkt me niet zo goed....maar ja
Zoals gebruikelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Ik houd meer van een lichte makeup bij een vrouw. De dames zijn wel heel heftig bezig, hoor....
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef Morwen het volgende:
De zusjes zijn dadelijk echt niet meer uit elkaar te houden, allebei dezelfde coupe![]()
Maar niets vergeleken bij Nathalie.....quote:
Krijgt ie gelijk een pets tegen zijn nootjes....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.![]()
Dat is Mon wel een beetje verplicht als goedmakertje voor haar rotopmerking daarnet tegen hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.![]()
Zekers: onder leiding van Sinterklaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:48 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze vanavond ook dat kringgesprek houden?
Ik kan het nergens vinden,quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef Djep het volgende:
Ik vind die haren van mo en sa niet mooi. Misschien als de krul er weer in komt. Nee, ik vind t ieeeeeeeuw.
Is er ergens iets terug te lezen over de testtoestand van Marlies?
Ik denk dat Mich hem dat nu niet in dank af zal nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Rikkkkkkkkkkkkkkkk, ga nou zelf lekker tutten
Oei, dan moet je naar 1 vd drie posts per dag die scanman heeft....quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:11 schreef JufJoop het volgende:
Weet iemand het adres van de site van scanman voor BB en DGK? (niet echt ontopic, maar bij SC wordt niet zovaak gereageerd)
Ik kom er net vandaan. Was in 20 minuten klaar, maar moest ook even onder de droogkap. Viel echt bijna in slaap daar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:50 schreef Kinga het volgende:
Ik word altijd slaperig als ik bij de kapper zit, maar word zelfs slaperig van het kijken ernaar...
4 keer Janine ???quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:22 schreef Kinga het volgende:
Soow, mijn streams zijn gek geworden.
Net een koorknaapje, ze is ook net zo braaf en meegaand als een koorknaapjequote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek de verschillen met Jim Carrey.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is al van een klassieke schoonheid...Misschien wat zwaardere makeup...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Zou Rik Marcia wat opvallender kunnen maken?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek de verschillen met Jim Carrey.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het wel... maar 2 puntjes:quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Zou Rik Marcia wat opvallender kunnen maken?
Nog zeker twee uur als het zo doorgaat......quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
De streams kunnen uiblijven gok ik zo? Niet dat mn internet t überhaubt normaal doet trouwens.
Alleen het hoofd!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is al van een klassieke schoonheid...Misschien wat zwaardere makeup...
Contrast is groot inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jim Carrey is WEL grappig.
Ik vind Marcia met dat zwarte haar en die witte huid een aparte combinatie. Mooi niet echt, maar wel intrigerend op de 1 of andere manier.
Komt door die hete tangquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef Marrije het volgende:
Is Sab d'r haar enorm uitgedund ofzo??
Verder heeft Marlies het er niet over he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef kukeleku het volgende:
Saab:" Wie moet er binnenkort ongestelt worden"?
Marlies:"ik ben al een maand te laat , ik sla een maand over".
Misschien nog wel meer maanden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben tussendoor aan het opschonen
Offtopic wordt verwijderd.
Egbert had een uur geleden al trek in macaroniquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Morwen het volgende:
De boodschappen zijn er dus nog niet, ik zie Egg een ui snijden.
is ook in het kader van 'zo fout mogelijk'quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn ziet er niet uit met die sik!!!
Hij zat even geleden al even op de kont van Marcia.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zal Semih ook niet vrolijker van worden!![]()
Ik hoor Eg uien snijden................ huhuhuhuhuh ucheuche huhhhhhquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Morwen het volgende:
De boodschappen zijn er dus nog niet, ik zie Egg een ui snijden.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Marcia is nu cousin it
dat wordt een leuk feestje ja.....1 stream op low quality denk ik...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Kinga het volgende:
fucking buffers, AAAH
0 BUFFERS BIJ MIJ !quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Kinga het volgende:
fucking buffers, AAAH
Yepquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
@home ??? of heb je wireless?
Ik ben zon enorme afkeer tegen Janine aan het opbouwen. Ongelofeljk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:07 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan;"wat is er weinig vlees,hoe kan dat ??er zijn alleen maar hamburgers"
Nu pas? Nee toch...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben zon enorme afkeer tegen Janine aan het opbouwen. Ongelofeljk.
Ik weet niet of dat bij @home ook zo is, maar mijn provider stuurt een email als er storing is of gewerkt wordt.quote:
Ik zit gewoon met een goedkope Chello/UPC kabelaansluitingquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
@home ??? of heb je wireless?
Jawel. Ik heb niet zo snel een hekel aan iemand.quote:
speciaal voor marlies ? janine tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs107.xs.to/xs107/06395/beschuitmuisjes.jpg]afbeelding][/url]
En dat is niet off topic?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef schatje het volgende:
Posh aka Victoria Beckham
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
Negeren Tijn en Semih elkaar nou nog steeds? Heb ze de hele dag al geen woord zien wisselen namelijk...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
Negeren Tijn en Semih elkaar nou nog steeds? Heb ze de hele dag al geen woord zien wisselen namelijk...
Kennelijk. post is er al niet meer...quote:
Komt ook door DGKquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
Wat is het hier rustig eigenlijk..
Komt nog wel als het feest losbarst....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
Wat is het hier rustig eigenlijk..
Van Janine's dildo, nadat E10 ermee gespeeld had.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef wolferl het volgende:
Marlies zwanger van Tijn?
Daar is het ook rustigquote:
Klopt. Hij staat nu in het juiste topic: Celebs onflatteus op de kiek # 30!quote:
Geeft niet, skatje!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt. Hij staat nu in het juiste topic: Celebs onflatteus op de kiek # 30!
Ik haalde twee vensters die open staan door elkaar heen.
Sorry.
Ontopic: Ik hoop dat door de drank het e.e.a. escaleert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |