Dan is t mn eigen internetconnectie. Ook fijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:59 schreef kukeleku het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
weinig last van buffer hier
Nog niet bekend.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
OT: hebben jullie ook dat als Janine aan het woord is, dat je je dan afvraagt tegen wie ze nou eigenlijk praat?
Andere streamserver kiezen? (Garnier)quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:05 schreef Addi het volgende:
Ik heb adsl en bij mij buffert Gilles net zo erg als de anderen.
Tegen haar dubbele persoonlijkheid ? Zelfs tegen een glas kan ze nog uren zaniken geloof ik...."Ik heb het helemaal met je gehad, schatje"quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nog niet bekend.
OT: hebben jullie ook dat als Janine aan het woord is, dat je je dan afvraagt tegen wie ze nou eigenlijk praat?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tegen haar dubbele persoonlijkheid ? Zelfs tegen een glas kan ze nog uren zaniken geloof ik...."Ik heb het helemaal met je gehad, schatje"
Ze komen op Tv !quote:
Komen ze op TV ?quote:
Volgens mij denken ze dat de boodschappen straks komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan geen eten maken geloof ik...... Er stond niet dat ze ook eten zouden krijgen bij het feest....
Zouden ze nuchter gaan drinken ?![]()
Dan wordt de TT wel bewaarheid vermoed ik.
Dat komt omdat ze tegen de wereld praat. Want Janientje is niet op haar achterhoofdje gevallen schatje, Janientje heeft het allemaal wel door!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef Day het volgende:
Lijkt me sterk, vanmorgen pas besteld.....Meestal duurt het toch een dag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dat de boodschappen straks komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |