Nee, maar alles voor het uiterlijk hehquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag aan de vrouwen: Is dat nou goed voor je haar, steeds met dat hete ding je haren straightenen ?
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik krijg toch het idee, dat velen het bijna dagelijks doen.....quote:
Ik doe het niet dagelijks, wel vaakquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik krijg toch het idee, dat velen het bijna dagelijks doen.....![]()
En zeker als je op tv komt.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar alles voor het uiterlijk heh![]()
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Vraag aan de vrouwen: Is dat nou goed voor je haar, steeds met dat hete ding je haren straightenen ?
Doe het ook wel eens maar merk wel dat mijn haar daarna heel droog en pluizig wordt.Het ding is wel heel heet, dus lijkt me niet zo goed....maar jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, precies, ik zag Rik zijn vingers er ook al een keer aan branden...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Doe het ook wel eens maar merk wel dat mijn haar daarna heel droog en pluizig wordt.Het ding is wel heel heet, dus lijkt me niet zo goed....maar ja
Zoals gebruikelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Ik houd meer van een lichte makeup bij een vrouw. De dames zijn wel heel heftig bezig, hoor....
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef Morwen het volgende:
De zusjes zijn dadelijk echt niet meer uit elkaar te houden, allebei dezelfde coupe![]()
Maar niets vergeleken bij Nathalie.....quote:
Krijgt ie gelijk een pets tegen zijn nootjes....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.![]()
Dat is Mon wel een beetje verplicht als goedmakertje voor haar rotopmerking daarnet tegen hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als E-10 vanavond dan dronken is, bespringt ie misschien wel de verkeerde.![]()
Zekers: onder leiding van Sinterklaasquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:48 schreef mazaru het volgende:
Gaan ze vanavond ook dat kringgesprek houden?
Ik kan het nergens vinden,quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef Djep het volgende:
Ik vind die haren van mo en sa niet mooi. Misschien als de krul er weer in komt. Nee, ik vind t ieeeeeeeuw.
Is er ergens iets terug te lezen over de testtoestand van Marlies?
Ik denk dat Mich hem dat nu niet in dank af zal nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:08 schreef kleinzusje het volgende:
Rikkkkkkkkkkkkkkkk, ga nou zelf lekker tutten
Oei, dan moet je naar 1 vd drie posts per dag die scanman heeft....quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:11 schreef JufJoop het volgende:
Weet iemand het adres van de site van scanman voor BB en DGK? (niet echt ontopic, maar bij SC wordt niet zovaak gereageerd)
Ik kom er net vandaan. Was in 20 minuten klaar, maar moest ook even onder de droogkap. Viel echt bijna in slaap daar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:50 schreef Kinga het volgende:
Ik word altijd slaperig als ik bij de kapper zit, maar word zelfs slaperig van het kijken ernaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |