Yepquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
@home ??? of heb je wireless?
Ik ben zon enorme afkeer tegen Janine aan het opbouwen. Ongelofeljk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:07 schreef kukeleku het volgende:
Sjaan;"wat is er weinig vlees,hoe kan dat ??er zijn alleen maar hamburgers"
Nu pas? Nee toch...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben zon enorme afkeer tegen Janine aan het opbouwen. Ongelofeljk.
Ik weet niet of dat bij @home ook zo is, maar mijn provider stuurt een email als er storing is of gewerkt wordt.quote:
Ik zit gewoon met een goedkope Chello/UPC kabelaansluitingquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
@home ??? of heb je wireless?
Jawel. Ik heb niet zo snel een hekel aan iemand.quote:
speciaal voor marlies ? janine tuurlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:19 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs107.xs.to/xs107/06395/beschuitmuisjes.jpg]afbeelding][/url]
En dat is niet off topic?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef schatje het volgende:
Posh aka Victoria Beckham
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
Negeren Tijn en Semih elkaar nou nog steeds? Heb ze de hele dag al geen woord zien wisselen namelijk...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:37 schreef Kinga het volgende:
Negeren Tijn en Semih elkaar nou nog steeds? Heb ze de hele dag al geen woord zien wisselen namelijk...
Kennelijk. post is er al niet meer...quote:
Komt ook door DGKquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
Wat is het hier rustig eigenlijk..
Komt nog wel als het feest losbarst....quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
Wat is het hier rustig eigenlijk..
Van Janine's dildo, nadat E10 ermee gespeeld had.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef wolferl het volgende:
Marlies zwanger van Tijn?
Daar is het ook rustigquote:
Klopt. Hij staat nu in het juiste topic: Celebs onflatteus op de kiek # 30!quote:
Geeft niet, skatje!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt. Hij staat nu in het juiste topic: Celebs onflatteus op de kiek # 30!
Ik haalde twee vensters die open staan door elkaar heen.
Sorry.
Ontopic: Ik hoop dat door de drank het e.e.a. escaleert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |