4 keer Janine ???quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:22 schreef Kinga het volgende:
Soow, mijn streams zijn gek geworden.
Net een koorknaapje, ze is ook net zo braaf en meegaand als een koorknaapjequote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek de verschillen met Jim Carrey.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is al van een klassieke schoonheid...Misschien wat zwaardere makeup...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Zou Rik Marcia wat opvallender kunnen maken?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zoek de verschillen met Jim Carrey.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het wel... maar 2 puntjes:quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef Kinga het volgende:
Zou Rik Marcia wat opvallender kunnen maken?
Nog zeker twee uur als het zo doorgaat......quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
De streams kunnen uiblijven gok ik zo? Niet dat mn internet t überhaubt normaal doet trouwens.
Alleen het hoofd!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is al van een klassieke schoonheid...Misschien wat zwaardere makeup...
Contrast is groot inderdaad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jim Carrey is WEL grappig.
Ik vind Marcia met dat zwarte haar en die witte huid een aparte combinatie. Mooi niet echt, maar wel intrigerend op de 1 of andere manier.
Komt door die hete tangquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef Marrije het volgende:
Is Sab d'r haar enorm uitgedund ofzo??
Verder heeft Marlies het er niet over he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:41 schreef kukeleku het volgende:
Saab:" Wie moet er binnenkort ongestelt worden"?
Marlies:"ik ben al een maand te laat , ik sla een maand over".
Misschien nog wel meer maanden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben tussendoor aan het opschonen
Offtopic wordt verwijderd.
Egbert had een uur geleden al trek in macaroniquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Morwen het volgende:
De boodschappen zijn er dus nog niet, ik zie Egg een ui snijden.
is ook in het kader van 'zo fout mogelijk'quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:48 schreef Kinga het volgende:
OMG Tijn ziet er niet uit met die sik!!!
Hij zat even geleden al even op de kont van Marcia.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zal Semih ook niet vrolijker van worden!![]()
Ik hoor Eg uien snijden................ huhuhuhuhuh ucheuche huhhhhhquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:46 schreef Morwen het volgende:
De boodschappen zijn er dus nog niet, ik zie Egg een ui snijden.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Marcia is nu cousin it
dat wordt een leuk feestje ja.....1 stream op low quality denk ik...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Kinga het volgende:
fucking buffers, AAAH
0 BUFFERS BIJ MIJ !quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Kinga het volgende:
fucking buffers, AAAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |