quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef schizolientje het volgende:
De zusjes hebben wel gelijk, accepteren het roken, drinken enz., moeten ze niet gaan zeuren over bodylotion. Egebert zou gezegd hebben dan baad je maar een keer zonder badschuim; Over mijn lijk, ik doe nog liever liposuctie en dan maken ze daar maar zeep van. Aldus de zusjes
Billenmaatje ? Tijn ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef itsme het volgende:
Egbert kiest de kant van zijn billen maatje.
Had hij nooit gedurft als die 2 geen ruzie hadden gehad.![]()
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.quote:
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.
Rolmaatje?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Ik kende alleen de term "holmaatje"
Als je het dan over rollen hebt, wie is dan de sluwe vos?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.
Beide. Egbert is vanaf het begin al met het spel bezig maar Tijn staat zo hoog in de groep dat ze wel marlies nomineren voor haar joker maar hem niet. Dus dat heeft hij sluw aangepakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je het dan over rollen hebt, wie is dan de sluwe vos?
in orde dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef schizolientje het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over vlees bestellen??? Volgens mij vergeten ze dat helemaal
quote:
Grote jongenquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef demins het volgende:
Ik kijk de boeiende streams van BB ook nog hoor!![]()
Ik weet niet of ze alles slikt. Noemt ze hem 'lief' ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote jongen
Ik kan niet wachten tot vanavond, want dan heb ik eindelijk zomervakantie
(dus veel streams kijken, en lekker verslaafd raken)
Denken jullie dat Mich over haar relatie met Sem na gaat denken? Of slikt ze alles voor lief?
die 2 gaan uit elkaar in het BB huisquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote jongen
Ik kan niet wachten tot vanavond, want dan heb ik eindelijk zomervakantie
(dus veel streams kijken, en lekker verslaafd raken)
Denken jullie dat Mich over haar relatie met Sem na gaat denken? Of slikt ze alles voor lief?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 2 gaan uit elkaar in het BB huis
Dat hoop ik wel, en niet alleen wegens de ongetwijfeld sappige streams! Go for it Mich!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 2 gaan uit elkaar in het BB huis
Nee, pikt ze alles bedoel ik daarmeequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:17 schreef demins het volgende:
Ik weet niet of ze alles slikt. Noemt ze hem 'lief' ?![]()
hoeveel glaasjes wijn gaan er uit 1 fles?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:48 schreef Nostalgist het volgende:
20 flessen wijn en 3 kratten bier....Party !!
bij mij 4, maar dan heb ik ook de viskommen van ikea...quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoeveel glaasjes wijn gaan er uit 1 fles?
zijn er boeiende streams van BB dan ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kijk de boeiende streams van BB ook nog hoor!![]()
pfff watjes....quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:50 schreef petraa het volgende:
Ze zijn moe van die zware weekopdracht. lol
okee dan doen we het midden 5 stuks....dan hebben ze per persoon 8 glaasjes wijn en 6 biertjes....laat maar komen die drank... ( zo rond een uur of 9 venavondquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bij mij 4, maar dan heb ik ook de viskommen van ikea...
kortom, hoe groot is je glas, en hoe vol doe je m.gemiddeld 6??
bij mij 3quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoeveel glaasjes wijn gaan er uit 1 fles?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee dan doen we het midden 5 stuks....dan hebben ze per persoon 8 glaasjes wijn en 6 biertjes....laat maar komen die drank... ( zo rond een uur of 9 venavond)
![]()
![]()
![]()
Marcia, Micheline, Jeroen en Marlies waren om 21.00 pas klaar met de weekopdracht. Lijkt me logisch dat ze 16 uur later nog steeds liggen te meuren want ze werden vanochtend ook steeds onderbroken in hun dromen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:50 schreef petraa het volgende:
Ze zijn moe van die zware weekopdracht. lol
Ja dan nog het is nu 13.15 uur dus mooie tijd om eruit te komen lijkt me. Maar het is geen uitzondering dit gemaf, want ik heb nog weinig andere dingen gezien in het huis.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Marcia, Micheline, Jeroen en Marlies waren om 21.00 pas klaar met de weekopdracht. Lijkt me logisch dat ze 16 uur later nog steeds liggen te meuren want ze werden vanochtend ook steeds onderbroken in hun dromen.
Alleen Jeroen schijnt minder dan 14 uur slaap nodig te hebben.
Wacht ff! Ik kijk even hoeveel flessen er bij mij in een glas gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij mij 3maar mijn glazen zijn dan ook niet helemaal standaard...
heeft er trouwens iemand tijd om de SV bij te houden ?
Die schurftmijten zijn op dit moment zo ongeveer de actiefste bewoners dus erg veel bij te houden valt er niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij mij 3maar mijn glazen zijn dan ook niet helemaal standaard...
heeft er trouwens iemand tijd om de SV bij te houden ?
HUH ???quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Op Talpa: MORGENAVOND (ZATERDAG) BIG BROTHER MEETS DE GOUDEN KOOI !!!! (21.00 uur)![]()
BB gaat op bezoek (feestje) bij De Gouden Kooi. Ze moeten wel zelf toastjes meebrengen, daar is iets mee mis gegaan bij het bestellen in DGK.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
HUH ???
wat meot ik me daar bij voorstellen ?
Volgens mij was ie zijn piemel aan het wassen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
wtf was jeroen nou aan het doen bij de wastafel?![]()
ik werp een blik op de streams, zo op de blote gat van Jeroen.maar wat ie nou stond te doen?
om daarna onder de douche te stappen? da's dubbel op...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef tonja het volgende:
Volgens mij was ie zijn piemel aan het wassen.
dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef Day het volgende:
Vriendin, E10?
Je houdt toch niet meer van d'r?
Oh, ik zag m onder de douche aan zijn leuter peuteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om daarna onder de douche te stappen? da's dubbel op...
Ja ik ook, van mij mogen ze opstaan, dat brengt weer beetje leven in brouwerij (hoop ik)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:54 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat semih en tijn zo opstaan. Ik zit met smart op de volgende clash te wachten![]()
jah misschien wel. En dan krijgen de BB bewoners beelden te zien van mensen die aan het sexen, flirten en feesten zijn... Met aan het einde kijkcijfers BB: 274.000 gemiddeld. kijkcijfers DGK 832.000 (ik noem maar wat....)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:41 schreef petraa het volgende:
vroeg ik me ook al af ??? krijgen de bewoners de beelden van de gouden kooi soms te zien ?
bofferdquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Kinga het volgende:
me streams hangen vast op dit:
[afbeelding]
Ze heeft net een gesprek gehad met BB en deed toen ze uit de DGK kwam een doosje onder d'r truitje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef Capaja het volgende:
HUH
vertel vertel
ik heb geen streams op mijn werk !
drie minuten dacht ik....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:52 schreef avonne het volgende:
moet je niet 10 minuten wachten op het dubbele streepje van de zwangerschapstest
(meestal is ie wel binnen 5 seconden er, maar het staat op de bijsluiter toch)
Wil je het eerlijk weten ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:54 schreef Day het volgende:
Nog meer mensen bufferende streams?
Net nu het weer leuk wordt!
Mel, meldt je hier maar, wij praten je wel bij.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:56 schreef Coraatje het volgende:
damn stel ze is zwanger ,dan hoort *de verwekker* dat via de streams mogenlijk
nee niet eten gelijk aan de zuip.. gun ons ook een pleziertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef Kinga het volgende:
OMG egbert : we moeten dan wel stevig eten voordat die sterke drank komt![]()
![]()
![]()
he streepje betekend toch juist dat ze zwanger is? snap je zin even niet denkquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef avonne het volgende:
Als het streepje er nog niet was zou ze meteen naar de slaapkamer rennen om te controleren
ergo.... de test was meteen positief
Ik hoop het voor haar.....ze heeft geen vriendje waar ze het ooit over heeft.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef Kinga het volgende:
Zou wel leuk zijn, als ze echt zwanger is!
Vanaaf gezelli naar de DGK'tjes!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft net een gesprek gehad met BB en deed toen ze uit de DGK kwam een doosje onder d'r truitje.
Zei wat tegen Rik en Jeroen (er komt een hele leuke verrassing van BB) en ging vervolgens naar de wc.
Spannend!
volgens mij hoorde ik haar ook meteen oh nee zeggen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef avonne het volgende:
Als het streepje er nog niet was zou ze meteen naar de slaapkamer rennen om te controleren
ergo.... de test was meteen positief
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
stream 3 net prominent op Marlies....
maar lijkt me ook niet verstandig om het niet te doen ,noodrantsoen enzo stel bb geeft haar uitsluitsel om mee te doen dan komen dara vragen overquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Zowieoso lijkt het me niet slim om ALS ze zwanger is dit nu al mede te delen..bedoel dan is ze rond de 6 a 8 weken zwanger...tis gebruikelijk dat je 3 maanden wacht.
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
he streepje betekend toch juist dat ze zwanger is? snap je zin even niet denk
na 3 keer lezen had ik hem ook doorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
goeie logicaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
Alles voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:06 schreef Kinga het volgende:
Mocht ze zwanger zijn en mocht ze het vertellen, dan zal dat in de live show gebeuren, anders niet.
Geen last misschien even andere server kiezen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef Day het volgende:
Ik wil NU weten of ze zwanger is!
EN ik heb nog steeds kutstreams
En als er een kruisje komt, is dat dan ook direct ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
Met de eerste beelden van de echo, de verwekker krijgt het nieuws LIVE te horen in de uitzending. Reconstructie van hoe Marlies zwanger is geraakt en een verouderingsfilmpje waarop we kunnen zien hoe Marlies er over 7 maanden uitziet (a la Je Echt Leeftijd), tevens een Sonja Bakker dieet voor de zwangere Marlies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers....![]()
ze wilde voorheen ook buik doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:10 schreef tandpasta het volgende:
Ze wil morgen vooral buikspieroefeningen doen. Ik heb wel eens gehoord dat dat juist niet goed is als je in begin van je zwangerschap zit.
Maar misschien weet zij dat niet en wil ze nog even buikspieren sterk maken.
Heb je nog meer gehoord, Avonne....?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:37 schreef avonne het volgende:
"Big Brother is niet mis Marlies" GEWELDIGE KRAKENDE GRAFSTEM
Marlies: "Versta je me"
"Ik versta je prima. Gelukkig lachte je"
Marlies: "Ik voel ook wel dat... dat mijn ritme door alles ...."
Vanavond dat feest: in De Gouden Kooiquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
He? Fill me in, wat gaat er gebeuren?
Baby showerquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef demins het volgende:
[..]
Vanavond dat feest: in De Gouden Kooi![]()
Beide bewoners zijn toch afgesloten voor de buitenwereld. Zou niet ten goede komen aan geloofwaardigheid van beide programma's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef demins het volgende:
[..]
Vanavond dat feest: in De Gouden Kooi![]()
Zou ook kunnen ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies heeft het nu wel over wijn..... Misschien is ze wel blij dat ze NIET zwanger is....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:22 schreef Kinga het volgende:
Hmm, volgende weekopdracht dus heel zwaar....
fietsen?
Vanavond zit er ook een DGK bewoner bij Pauw & Witteman (dacht Anastasia, de russische negerin).quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beide bewoners zijn toch afgesloten voor de buitenwereld. Zou niet ten goede komen aan geloofwaardigheid van beide programma's.
Ik denk het ook niet, ze checken het gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:24 schreef Coraatje het volgende:
ik denk niet dat ze zwnger is als je zwanger bent krijg je toch een soort van shock of het nu positief of negatief is maar ik zie geen shock
Mee, eens. Ik vermoed dat door de stress ze een periode heeft overgeslagen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:24 schreef Coraatje het volgende:
ik denk niet dat ze zwnger is als je zwanger bent krijg je toch een soort van shock of het nu positief of negatief is maar ik zie geen shock
Maar de meeting zie ik niet zo snel gebeuren hoor, met die schurft en zoquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:26 schreef demins het volgende:
[..]
Vanavond zit er ook een DGK bewoner bij Pauw & Witteman (dacht Anastasia, de russische negerin).
Is er ergens een link met oficieel nieuws over een gezamelijke party ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de meeting zie ik niet zo snel gebeuren hoor, met die schurft en zo
Precies. Ze is nie tzwanger hoor, maar BB probeert er alle mogelijke publiciteit uit te halen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:29
schreef Kinga het volgende:
Maar ja, verheugt ze zich nou op de drank? Dan is het wel dom om het hardop te zeggen, als je een zwangerschap wil verbergen...Valt dan juist op als ze dan niks drinkt.
Handen schudden schijnt geen kwaad te kunnen, en ze hoeven toch niet meteen te nuecken!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de meeting zie ik niet zo snel gebeuren hoor, met die schurft en zo
Heb dat even gecheckt. Wat een flauwekul, staat niks over in tv gids van Talpa.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Op Talpa: MORGENAVOND (ZATERDAG) BIG BROTHER MEETS DE GOUDEN KOOI !!!! (21.00 uur)![]()
Moet je Demins vragenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er ergens een link met oficieel nieuws over een gezamelijke party ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Heeft talpa een tv gids danquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb dat even gecheckt. Wat een flauwekul, staat niks over in tv gids van Talpa.
Hou es op over die Kut DGK ben je zieltjes aan het winnen of zo ??????quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
De eerste tietuh heb ik al gezien in dgk
Ik denk toch dat ze elk risico willen uitsluiten, maar aan de andere kant beviel die extra publiciteit misscien welquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:32 schreef demins het volgende:
[..]
Handen schudden schijnt geen kwaad te kunnen, en ze hoeven toch niet meteen te nuecken!![]()
ik zal speciaal voor jou daar even een functie voor maken, ik zal de functie onder een toets zetten zeg maar de = toetsquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:38 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo! Jou moet ik ff hebben. Die stream site van jou he. Kan ik ergens iets uitzetten zodat die streams niet bovenop alles staan? andere kleinere vensters springen weg als ik die erop heb en ga met muis over de streams...
Oke topquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jou daar even een functie voor maken, ik zal de functie onder een toets zetten zeg maar de = toets
(dit heb ik gedaan omdat de toetsen niet werken bij off-focus)
dvd-tje ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef Day het volgende:
Tijn, misschien moet je je niet bemoeien met de relatie van iemand anders.
En zet die muts af en ook graag een andere dvd-tje.
Dankje!
Ja, ik kan moeilijk zeggen langspeelplaat, klinkt zo ouderwets.quote:
Focus laat ik standaard aan staan, met de = kun je hem uit zetten, maar voorlopig niet weer aan. (met refresh natuurlijk wel)quote:
My generation !quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk zeggen langspeelplaat, klinkt zo ouderwets.
thx, stuk fijner zo..quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Focus laat ik standaard aan staan, met de = kun je hem uit zetten, maar voorlopig niet weer aan. (met refresh natuurlijk wel)
het zou nu goed moeten zijn.
ywquote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:51 schreef Day het volgende:
Kunnen de tecnische gegevens over de streams naar het daarvoor bestemde topic? Dankjewel!
Tis een jankerd, dat istie. Hij is echt zieltjes aan het winnen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef Day het volgende:
OMG, nu zit Tijn weer bij Rik en Janine te jammeren.
Hij schijnbaar wel, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
mag ie nu wel een muts op ?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom Tijn geen politie-agent kon zijn.
Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef Nostalgist het volgende:
Is Tijn tactisch bezig om een sterke speler eruit te werken ?
Hij nam alle problemen mee naar huis. Hij verveelde zijn collega's dagelijks met zijn problemen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom Tijn geen politie-agent kon zijn.
Nog ff een iedereen heeft daarhoofdluis ik zie iedereen met dat mutsje lopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....
Maar het was wel ff spannend !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus ze is niet zwanger en er is geen feestje met DGK bewoners.
Nee, Tijn wil ook niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Die van Janine en Sabrina's werk ook...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar het was wel ff spannend !!
Hoi
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.quote:
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Maar voornamelijk tegen zijn hand....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Egbert een confrontatie aangaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef n1ek het volgende:
Janine slaat ook op hol haha kan nog leuk worden
hij lijkt serieus op Calimero zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij lijkt serieus op Calimero zo...![]()
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zei
Toen ie zijn hou je bek, was de ruzie al begonnen !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
Jawel, we zitten allemaal hetzelfde in elkaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en semih doet flauw en ik is klein en dat vind ik niet eerlijk, oh nee....[pruillipemoticon]quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoi![]()
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokje
Toen lulde ze 5 kwartier in een uur en de schatjes en de steken onder water waren weer veelvuldig aanwezig.![]()
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Ja, Tijn is idd 6 uur stil geweest, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...
tenminste, zo heb ik het begrepen....![]()
Volgens mij haal jij een aantal shifts door elkaar. Maak niet uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De 1e 'hou je bek' was in mijn ogen meer 'irritatie'
Dan zeg ik dat ook als jij weer begint te waarschuwen/bannen !![]()
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.
Hangt van je eigen grenzen af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?
quote:
Tijn en Etienne get lucky tonight ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Day het volgende:
De zusjes hebben écht zin in een feestje! Ze zijn nu al helemaal 'dressed to impress'.![]()
Ik heb nog nooit zo'n egocentrisch mens ontmoet....Verschrikkelijk gewoon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Janine d'r ego komt ff langs: Dat heb ik 's ochtends ook hoor, zelfs ik moet me stylen, Geeft nix hoor schatje![]()
(tegen Monique die klaagt over dat ze er verlept uitziet)
Sabrina duwt de hare nog even naar boven......quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef Kinga het volgende:
mo je tieten vallen erut
Tja, DGK is begonnen he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Er komt dus een feestje vanavond.
Behoorlijke buffers trouwens.
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:45 schreef arneaux het volgende:
Is bufferen heel de tijd al zo? Wat een kutzooi zeg.
Ze wordt steeds dikker....Ondanks het noodrantsoen.quote:
Jezus. Dit is echt ontzettend kut zeg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |