Is er ergens een link met oficieel nieuws over een gezamelijke party ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de meeting zie ik niet zo snel gebeuren hoor, met die schurft en zo
Precies. Ze is nie tzwanger hoor, maar BB probeert er alle mogelijke publiciteit uit te halen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:29
schreef Kinga het volgende:
Maar ja, verheugt ze zich nou op de drank? Dan is het wel dom om het hardop te zeggen, als je een zwangerschap wil verbergen...Valt dan juist op als ze dan niks drinkt.
Handen schudden schijnt geen kwaad te kunnen, en ze hoeven toch niet meteen te nuecken!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar de meeting zie ik niet zo snel gebeuren hoor, met die schurft en zo
Heb dat even gecheckt. Wat een flauwekul, staat niks over in tv gids van Talpa.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Op Talpa: MORGENAVOND (ZATERDAG) BIG BROTHER MEETS DE GOUDEN KOOI !!!! (21.00 uur)![]()
Moet je Demins vragenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er ergens een link met oficieel nieuws over een gezamelijke party ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Op Talpa: MORGENAVOND (ZATERDAG) BIG BROTHER MEETS DE GOUDEN KOOI !!!! (21.00 uur)![]()
Heeft talpa een tv gids danquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb dat even gecheckt. Wat een flauwekul, staat niks over in tv gids van Talpa.
Hou es op over die Kut DGK ben je zieltjes aan het winnen of zo ??????quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
De eerste tietuh heb ik al gezien in dgk
Ik denk toch dat ze elk risico willen uitsluiten, maar aan de andere kant beviel die extra publiciteit misscien welquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:32 schreef demins het volgende:
[..]
Handen schudden schijnt geen kwaad te kunnen, en ze hoeven toch niet meteen te nuecken!![]()
ik zal speciaal voor jou daar even een functie voor maken, ik zal de functie onder een toets zetten zeg maar de = toetsquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:38 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo! Jou moet ik ff hebben. Die stream site van jou he. Kan ik ergens iets uitzetten zodat die streams niet bovenop alles staan? andere kleinere vensters springen weg als ik die erop heb en ga met muis over de streams...
Oke topquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jou daar even een functie voor maken, ik zal de functie onder een toets zetten zeg maar de = toets
(dit heb ik gedaan omdat de toetsen niet werken bij off-focus)
dvd-tje ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:44 schreef Day het volgende:
Tijn, misschien moet je je niet bemoeien met de relatie van iemand anders.
En zet die muts af en ook graag een andere dvd-tje.
Dankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |