Ja, ik kan moeilijk zeggen langspeelplaat, klinkt zo ouderwets.quote:
Focus laat ik standaard aan staan, met de = kun je hem uit zetten, maar voorlopig niet weer aan. (met refresh natuurlijk wel)quote:
My generation !quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk zeggen langspeelplaat, klinkt zo ouderwets.
thx, stuk fijner zo..quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Focus laat ik standaard aan staan, met de = kun je hem uit zetten, maar voorlopig niet weer aan. (met refresh natuurlijk wel)
het zou nu goed moeten zijn.
ywquote:
Sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:51 schreef Day het volgende:
Kunnen de tecnische gegevens over de streams naar het daarvoor bestemde topic? Dankjewel!
Tis een jankerd, dat istie. Hij is echt zieltjes aan het winnen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:55 schreef Day het volgende:
OMG, nu zit Tijn weer bij Rik en Janine te jammeren.
Hij schijnbaar wel, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
mag ie nu wel een muts op ?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom Tijn geen politie-agent kon zijn.
Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef Nostalgist het volgende:
Is Tijn tactisch bezig om een sterke speler eruit te werken ?
Hij nam alle problemen mee naar huis. Hij verveelde zijn collega's dagelijks met zijn problemen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom Tijn geen politie-agent kon zijn.
Nog ff een iedereen heeft daarhoofdluis ik zie iedereen met dat mutsje lopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....
Maar het was wel ff spannend !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus ze is niet zwanger en er is geen feestje met DGK bewoners.
Nee, Tijn wil ook niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Die van Janine en Sabrina's werk ook...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar het was wel ff spannend !!
Hoi
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.quote:
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Maar voornamelijk tegen zijn hand....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Egbert een confrontatie aangaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef n1ek het volgende:
Janine slaat ook op hol haha kan nog leuk worden
hij lijkt serieus op Calimero zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij lijkt serieus op Calimero zo...![]()
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zei
Toen ie zijn hou je bek, was de ruzie al begonnen !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
Jawel, we zitten allemaal hetzelfde in elkaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en semih doet flauw en ik is klein en dat vind ik niet eerlijk, oh nee....[pruillipemoticon]quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoi![]()
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokje
Toen lulde ze 5 kwartier in een uur en de schatjes en de steken onder water waren weer veelvuldig aanwezig.![]()
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef dracula100 het volgende:
Wie gaat er mee naar DGK
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Ja, Tijn is idd 6 uur stil geweest, een prestatie op zichquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toen was de ruzie al begonnen tijn hield toen toch 6 uur zijn waffel. Daarom deed Semih ook alsof er maar drie waren...
tenminste, zo heb ik het begrepen....![]()
Volgens mij haal jij een aantal shifts door elkaar. Maak niet uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nog
tijn wilde na de shift erover praten, maar semih vond het nodig om nog minstens 3 keer te zeggen dat tijn zijn bek moest houden en liep weg
om vervolgens later op de dag ineens kwasie leuk te zeggen : goh dat is wat als we beide in de finale zitten, dan hebben we 10 weken niet gepraat tegen elkaar
ik zou daar ook absoluut niet intrappen
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De 1e 'hou je bek' was in mijn ogen meer 'irritatie'
Dan zeg ik dat ook als jij weer begint te waarschuwen/bannen !![]()
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de context ook wel een behoorlijke rol in deze.
Hangt van je eigen grenzen af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke context 'houd je bek' goed is ?
quote:
Tijn en Etienne get lucky tonight ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Day het volgende:
De zusjes hebben écht zin in een feestje! Ze zijn nu al helemaal 'dressed to impress'.![]()
Ik heb nog nooit zo'n egocentrisch mens ontmoet....Verschrikkelijk gewoon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Janine d'r ego komt ff langs: Dat heb ik 's ochtends ook hoor, zelfs ik moet me stylen, Geeft nix hoor schatje![]()
(tegen Monique die klaagt over dat ze er verlept uitziet)
Sabrina duwt de hare nog even naar boven......quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef Kinga het volgende:
mo je tieten vallen erut
Tja, DGK is begonnen he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Er komt dus een feestje vanavond.
Behoorlijke buffers trouwens.
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:45 schreef arneaux het volgende:
Is bufferen heel de tijd al zo? Wat een kutzooi zeg.
Ze wordt steeds dikker....Ondanks het noodrantsoen.quote:
Jezus. Dit is echt ontzettend kut zeg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |