Tijn en Etienne get lucky tonight ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Day het volgende:
De zusjes hebben écht zin in een feestje! Ze zijn nu al helemaal 'dressed to impress'.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog nooit zo'n egocentrisch mens ontmoet....Verschrikkelijk gewoon.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Janine d'r ego komt ff langs: Dat heb ik 's ochtends ook hoor, zelfs ik moet me stylen, Geeft nix hoor schatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(tegen Monique die klaagt over dat ze er verlept uitziet)
Sabrina duwt de hare nog even naar boven......quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:32 schreef Kinga het volgende:
mo je tieten vallen erut
Tja, DGK is begonnen he?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Er komt dus een feestje vanavond.
Behoorlijke buffers trouwens.
Wat een figuurtje...quote:
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:45 schreef arneaux het volgende:
Is bufferen heel de tijd al zo? Wat een kutzooi zeg.
Ze wordt steeds dikker....Ondanks het noodrantsoen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:45 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een figuurtje...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus. Dit is echt ontzettend kut zeg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, met vlagen (tussen 17-23 is het spits)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop