Maar voornamelijk tegen zijn hand....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Day het volgende:
[..]
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Egbert een confrontatie aangaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef n1ek het volgende:
Janine slaat ook op hol haha kan nog leuk worden
hij lijkt serieus op Calimero zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
mag ie nu wel een muts op ?
[afbeelding]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zeiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoiquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij lijkt serieus op Calimero zo...![]()
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar warm.....keer op keer....
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:07 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat was na de shift dus ongeveer 5 uur NA de 1e keer dat semih "hou je bek" zei
Toen ie zijn hou je bek, was de ruzie al begonnen !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
Jawel, we zitten allemaal hetzelfde in elkaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was in het heetst van de strijd! Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar (al begin ik dat gevoel wel te krijgen hier)
en semih doet flauw en ik is klein en dat vind ik niet eerlijk, oh nee....[pruillipemoticon]quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en op z'n kop heeft hij een eierdop, ahoi ahoi![]()
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokjequote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine loopt alleen maar weg....keer op keer...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Vannacht niet, toen Marlies haar klemzette in het rookhokje
Toen lulde ze 5 kwartier in een uur en de schatjes en de steken onder water waren weer veelvuldig aanwezig.![]()
de 1e houd je bek was imo het begin, tijdens de shift nog minstens 1 opmerking die ook weer imo niet door de beugel kon : we zijn dan ook met 3en , o nee, tijn is er ook nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...de ruzie begon ook ná de shift!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |