quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef schizolientje het volgende:
De zusjes hebben wel gelijk, accepteren het roken, drinken enz., moeten ze niet gaan zeuren over bodylotion. Egebert zou gezegd hebben dan baad je maar een keer zonder badschuim; Over mijn lijk, ik doe nog liever liposuctie en dan maken ze daar maar zeep van. Aldus de zusjes
Billenmaatje ? Tijn ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef itsme het volgende:
Egbert kiest de kant van zijn billen maatje.
Had hij nooit gedurft als die 2 geen ruzie hadden gehad.![]()
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.quote:
Ok, duidelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.
Rolmaatje?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Ik kende alleen de term "holmaatje"
Als je het dan over rollen hebt, wie is dan de sluwe vos?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hij kijkt tegen Tijn op. Ze waren toch ook samen aan eht bekokstoven om marlies te nomineren.
Beide. Egbert is vanaf het begin al met het spel bezig maar Tijn staat zo hoog in de groep dat ze wel marlies nomineren voor haar joker maar hem niet. Dus dat heeft hij sluw aangepakt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je het dan over rollen hebt, wie is dan de sluwe vos?
in orde dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef schizolientje het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over vlees bestellen??? Volgens mij vergeten ze dat helemaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |