nee, maar kijk nu zelf. ofwel is het fake, ofwel is het gewoon áfquote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef desub het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon beetje jaloers![]()
je besteld creatine, maar je weet niet de helft van de oefeningen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:27 schreef D.Rose het volgende:
heb whey aardbei besteld
en ook gelijk maar creatine
lanvin, ga nog ff door met goed eten ipv direct naar die creatine te grijpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef Lanvin het volgende:
Iemand bekend met Creatine van Fitshape? 24,= voor 500 gram en te koop bij o.a. Perrysport?
biefsteak met peperroomsaus en frietquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef Frautie het volgende:
En voor de mensen die schoon eten, hoevaak gaan jullie uit eten? En wat eet je dan meestal??
30gram normaalgezien in 70ccquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Lanvin het volgende:
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet wetenze zijn van bodystore
Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:
365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
ik heb geen eurosportquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef ivosnivo het volgende:
Vanavond sterkste man op eurosport.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5789779
waar staat dat ik de oefeningen niet kenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Tommy__ het volgende:
je besteld creatine, maar je weet niet de helft van de oefeningen?
Yepquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef J-Will het volgende:
blaaskop? Explain? Houd je dan teveel vocht vast ofzo?
Gewoon in een afsluitbaar bekertje meenemen en na je training in je shakebeker gooien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:28 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ja maar kan moeilijk met die hele pot whey de gym ingaan hedus vandaar mijn opmerking om de whey eerst in flesje mee te nemen, en dan na de training in de kleedkamer ff water erbij te doen en te mixen.
Je overleefd het wel.quote:Overigens voel ik me borstspieren nog steeds en dat voel ik anders nooit zo lang, heb overigens perongeluk 2 doseringen in 1x gepakt. Kan opzich geen kwaad lijkt me.
Ik heb beide gebruikt en nooit een blaaskop gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Calyptus het volgende:
goede creatine is te duur voor wat het eigenlijk maar doet
slechte creatine is dan weer betaalbaar maar krijg je een blaaskop van
Ik verspeel er mn geld niet meer aan![]()
ik dacht dat ik je ooit hoorde vertellen dat je niet wist wat een squat en deadlift was, correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar staat dat ik de oefeningen niet ken
jij bent een blaaskopquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb beide gebruikt en nooit een blaaskop gehad.
ik heb idd aangegeven dat ik niet alle benamingen ken, maar heb ze wel (ooit) allemaal gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je ooit hoorde vertellen dat je niet wist wat een squat en deadlift was, correct me if i'm wrong.
anyhowz hoe lang ben je al bezig? SQ DL BP?
de meeste lactosetoleranten eten gewoon hun bakkies kwark tijdens rustdagenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef Lanvin het volgende:
geen ruzie maken he![]()
nou de laatste bb vraag voor vandaagmensen hier thuis worden echt gestoord van mij
![]()
Maar die whey shake hoe neem je die op de rustdagen? In de ochtend/middag/voor het slapen gaan, en waarom?
En neem je op rustdag tevens dextrose in je shake? of doe je dat alleen na de training? (en hoeveel gram?)
Ik zou willen dat ik kwark kon eten, maar dat gaat echt compleet mis als ik dat ga eten, zit ik 4 minuten later de rest van de dag op de pleequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:56 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
de meeste lactosetoleranten eten gewoon hun bakkies kwark tijdens rustdagen![]()
maareuh bij jou zou ik die gewoon voor het slapengaan (zonder druivensuiker) naar binnen kappen![]()
ik zou zelfs in jou geval nog een andere proteine aanschaffen die niet persé zo snel moet worden opgenomen voor op rustdagen of om tekorten aan te vullen. soja proteine is hier een voorbeeld van, en is bij de droogist zeer goedkoop (¤11/900g, of zelfs minder in verhouding voor 2.5kg), maar heeft geen additieven voor smaak ofzo, dus niet echt aan te raden met water.
Omdat? en wanneer is het volgens jou beter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef LedZep het volgende:
Whey voor het slapengaan heeft niet zo veel zin.
* LedZep heeft zijn pre-nacht-maaltje weer achter de rug.
3 hamburgers + 1L melk
Dan begrijp ik uit jou woorden dat je whey eigenlijk beter niet op trainingsvrije dagen kan nemen, maar die soja-proteine daarvoor in de plaats neemt? En die tevens gewoon als aanvulling op je voeding dan. Is dat niet bij een andere drogisterijen te krijgen? winkels als kruidvat/etos want Tuinen zit niet in Oss, kan wel even op en neer rijden natuurlijk, maar hier in Oss is makkelijker natuurlij..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef LedZep het volgende:
Omdat whey bedoeld is om snel eiwitten binnen te krijgen. En als je gaat slapen heb je niets aan snelle eiwitten. Geleidelijke eiwitsynthese is wat je dan wilt. Casseine dus.
Ja. Je zou whey 's morgens kunnen nemen, maar ik vind dat eigenlijk zo heel nodig.. en het kost alleen maar meer geld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Dan begrijp ik uit jou woorden dat je whey eigenlijk beter niet op trainingsvrije dagen kan nemen, maar die soja-proteine daarvoor in de plaats neemt? En die tevens gewoon als aanvulling op je voeding dan.
Misschien is het een idee om morgen even in het centrum te gaan kijken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef Lanvin het volgende:
Enig idee iemand of het bij de DA drogisterij verkrijgbaar is, lijkt me wel toch?
zover was ik zelf ook alquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om morgen even in het centrum te gaan kijken?
Hier hetzelfde, even druk bezig geweest en weer pagina's bijlezen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik lees 2 dagen niet en we zijn weer een topic verder
Straks weer even mijn rug en triceps slopen. Wil nu een keer pull ups doen met extra gewicht.
haha, ja lijkt me sterk hequote:
Of jij bent gewoon vaagquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:05 schreef Lanvin het volgende:
[..]
haha, ja lijkt me sterk heop de zak staat trouwens proteine 95%,, ligt het aan mij of is dit gewoon ontzettend vaag geschreven op die zak.
Dan zou ik dus per 100gram van dat spul bijna 90gram eiwit binnen krijgen, dat lijkt me inderdaad wel heel veel. Dus op 30 gram zou dat dan ongeveer 30gram eiwit betekenenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef LedZep het volgende:
Het is niet 92 gram, want 92 + 5.1 + 5.5 + 0,5 = 103,1 gram totaal. Oftewel waarschijnlijk gaan die percentages over het volume, en dan ligt het even (correct me if I'm wrong) aan het soortelijk gewicht van eiwit, hoeveel gram het precies is. Het zal iig toch rond de 90% zitten. Wat is overigens wel héél veel vind..
nee, lanvin heeft het verkeerd overgetyptquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:10 schreef LedZep het volgende:
Het is niet 92 gram, want 92 + 5.1 + 5.5 + 0,5 = 103,1 gram totaal. Oftewel waarschijnlijk gaan die percentages over het volume, en dan ligt het even (correct me if I'm wrong) aan het soortelijk gewicht van eiwit, hoeveel gram het precies is. Het zal iig toch rond de 90% zitten. Wat is overigens wel héél veel vind..
ja, ongv 28g, maar je moet dan ook geen 30 gram liggen mixen, thrust mequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Dan zou ik dus per 100gram van dat spul bijna 90gram eiwit binnen krijgen, dat lijkt me inderdaad wel heel veel. Dus op 30 gram zou dat dan ongeveer 30gram eiwit betekenen![]()
Oh, dat maakt het een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:18 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
nee, lanvin heeft het verkeerd overgetypt
er staat:
soja-eiwit isolaat 100% plantaardig analyse:
eiwit: minimum 92%
vocht: maximum 5,1%
mineralen maximum 5,5%
vet: maximum 0,5%
![]()
die op die van pharmafood staat ook "proteine 95" maar er staat op 89g eiwit/ 100g
Oepsquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:18 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
nee, lanvin heeft het verkeerd overgetypt
er staat:
soja-eiwit isolaat 100% plantaardig analyse:
eiwit: minimum 92%
vocht: maximum 5,1%
mineralen maximum 5,5%
vet: maximum 0,5%
![]()
die op die van pharmafood staat ook "proteine 95" maar er staat op 89g eiwit/ 100g
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:22 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Oepsje hebt helemaal gelijk, ik had blond moeten worden. Maar ik mag er dus vanuit gaan dat het 89g eiwit op 100gr is? /smoes Het minimum en maximum staat ook zo heerlijk groot geschreven op die zak /smoes
idd, daarom ben ik gestopt met liters soja-melk, is nu gewone melk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef Calyptus het volgende:
Trouwens mijdt ik liever soja-eiwit omdat het een erg laag opneempercentage (60% dacht ik) heeft en ook omdat het oestrogeenhormoon zou laten aanmaken in het lichaam...
Bitch Tits? wat houd dat in? Overigens hadden zij het over een opname van ongeveer 90% in tegenstelling tot de 100% van whey, en iets als kipfilet daarvan neem je toch ook neit de volle 100% eiwitten op? Of toch wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:29 schreef Calyptus het volgende:
het getal in proteine 95 en 85 wilt niks zeggen over het eiwitgehalte, het is gewoon een productnaam net zoals bv amd 3200+ (ook geen 3200 mhz).
Origineel was dit ms wel de bedoeling, maar nu is het gewoon een marketingsstrategie. 95 is wel "beter" als 85. Het kan zijn dat sommige merken hier nog dicht tegen zitten van eiwitpercentage, maar de meesten noemen het al zo als het er nog maar op lijkt.
Trouwens mijdt ik liever soja-eiwit omdat het een erg laag opneempercentage (60% dacht ik) heeft en ook omdat het oestrogeenhormoon zou laten aanmaken in het lichaam(bitch tits dus). Dat laatste is nog wel niet volledig bewezen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekereAls je lactose-intolerant bent heb je natuurlijk minder keus
ehm, borstvorming door teveel aan vrouwelijke hormonen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:48 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Bitch Tits? wat houd dat in? Overigens hadden zij het over een opname van ongeveer 90% in tegenstelling tot de 100% van whey, en iets als kipfilet daarvan neem je toch ook neit de volle 100% eiwitten op? Of toch wel?
Drop vind ik sowieso goor dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:39 schreef BertV het volgende:
[..]
idd, daarom ben ik gestopt met liters soja-melk, is nu gewone melk.
Vergeet drop niet, dit is een bewezen testogehalte-killer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |