Volgens mij is het beter om het te mixen en dan op te drinken. Waarom weet ik niet precies, met creatine hetzelfde (deed ik vroeger nooitquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Lanvin het volgende:
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet wetenze zijn van bodystore
Anyway net terug van trainen, heb alleen borst en benen gedaan, daarna die whey gedronken en wat me allereerst opviel was dat het echt best goed smaakte met WATER![]()
Absolute meevaller. Wat ik me nog afvroeg, kan het kwaad om je whey thuis klaar te maken, en dan mee te nemen naar fitness en daar te nuttigen? Of is het beter om het na het mixen zo snel mogelijk te drinken? Misschien domme vraag, maar als je er niets van weet heb je nou eenmaal veel vragen
![]()
Denk het laatste, maar dat maakt niet uitquote:Dan merk ik nog dat ik nu (voor de eerste keer) mijn borstspieren ontzettend goed voel zo ongeveer uur na de training, normaal is dat gevoel na uurtje wel weg. Komt dit door de whey? Of is dat wishfull thinking?
Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:
365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
Wat ik altijd doe is een leeg potje visolie bv of iets anders bewaren. Dan met een trechtertje een schepje erin legen, en een flesje aquarius regelen ofzo met een grote opening en je mixt het zo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
Ja maar kan moeilijk met die hele pot whey de gym ingaan hequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.
nee, maar kijk nu zelf. ofwel is het fake, ofwel is het gewoon áfquote:Op donderdag 28 september 2006 23:03 schreef desub het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon beetje jaloers![]()
je besteld creatine, maar je weet niet de helft van de oefeningen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:27 schreef D.Rose het volgende:
heb whey aardbei besteld
en ook gelijk maar creatine
lanvin, ga nog ff door met goed eten ipv direct naar die creatine te grijpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef Lanvin het volgende:
Iemand bekend met Creatine van Fitshape? 24,= voor 500 gram en te koop bij o.a. Perrysport?
biefsteak met peperroomsaus en frietquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef Frautie het volgende:
En voor de mensen die schoon eten, hoevaak gaan jullie uit eten? En wat eet je dan meestal??
30gram normaalgezien in 70ccquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Lanvin het volgende:
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet wetenze zijn van bodystore
Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:
365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
ik heb geen eurosportquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef ivosnivo het volgende:
Vanavond sterkste man op eurosport.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5789779
waar staat dat ik de oefeningen niet kenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef Tommy__ het volgende:
je besteld creatine, maar je weet niet de helft van de oefeningen?
Yepquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:45 schreef J-Will het volgende:
blaaskop? Explain? Houd je dan teveel vocht vast ofzo?
Gewoon in een afsluitbaar bekertje meenemen en na je training in je shakebeker gooien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:28 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ja maar kan moeilijk met die hele pot whey de gym ingaan hedus vandaar mijn opmerking om de whey eerst in flesje mee te nemen, en dan na de training in de kleedkamer ff water erbij te doen en te mixen.
Je overleefd het wel.quote:Overigens voel ik me borstspieren nog steeds en dat voel ik anders nooit zo lang, heb overigens perongeluk 2 doseringen in 1x gepakt. Kan opzich geen kwaad lijkt me.
Ik heb beide gebruikt en nooit een blaaskop gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Calyptus het volgende:
goede creatine is te duur voor wat het eigenlijk maar doet
slechte creatine is dan weer betaalbaar maar krijg je een blaaskop van
Ik verspeel er mn geld niet meer aan![]()
ik dacht dat ik je ooit hoorde vertellen dat je niet wist wat een squat en deadlift was, correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar staat dat ik de oefeningen niet ken
jij bent een blaaskopquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb beide gebruikt en nooit een blaaskop gehad.
ik heb idd aangegeven dat ik niet alle benamingen ken, maar heb ze wel (ooit) allemaal gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je ooit hoorde vertellen dat je niet wist wat een squat en deadlift was, correct me if i'm wrong.
anyhowz hoe lang ben je al bezig? SQ DL BP?
de meeste lactosetoleranten eten gewoon hun bakkies kwark tijdens rustdagenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef Lanvin het volgende:
geen ruzie maken he![]()
nou de laatste bb vraag voor vandaagmensen hier thuis worden echt gestoord van mij
![]()
Maar die whey shake hoe neem je die op de rustdagen? In de ochtend/middag/voor het slapen gaan, en waarom?
En neem je op rustdag tevens dextrose in je shake? of doe je dat alleen na de training? (en hoeveel gram?)
Ik zou willen dat ik kwark kon eten, maar dat gaat echt compleet mis als ik dat ga eten, zit ik 4 minuten later de rest van de dag op de pleequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:56 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
de meeste lactosetoleranten eten gewoon hun bakkies kwark tijdens rustdagen![]()
maareuh bij jou zou ik die gewoon voor het slapengaan (zonder druivensuiker) naar binnen kappen![]()
ik zou zelfs in jou geval nog een andere proteine aanschaffen die niet persé zo snel moet worden opgenomen voor op rustdagen of om tekorten aan te vullen. soja proteine is hier een voorbeeld van, en is bij de droogist zeer goedkoop (¤11/900g, of zelfs minder in verhouding voor 2.5kg), maar heeft geen additieven voor smaak ofzo, dus niet echt aan te raden met water.
Omdat? en wanneer is het volgens jou beter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef LedZep het volgende:
Whey voor het slapengaan heeft niet zo veel zin.
* LedZep heeft zijn pre-nacht-maaltje weer achter de rug.
3 hamburgers + 1L melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |