Nee hoor, is gewoon basic creatine.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb net deze besteld
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=39
ook niet slecht neem ik aan?
ik let ook op mijn voedingquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:56 schreef BertV het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar er is zoveel meer voordeel te halen uit bijv. een voedingsschema dan uit creatine.
Een beginnend automobilist rijdt z'n tank ook leeg.
Een beginnend fitnesser haalt de bodem van z'n pot creatine vaak niet.
NOFI NOFI NOFI !!!
Ja. Vlak aan de markt. Schuin tegenover de oude V&D en naast de PerrySport.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Waar zit die ergens in Den Bosch? Gewoon midden in de stad?
Ik dus wel vaak uit etenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef BertV het volgende:
Ik ga niet vaak uit eten, maar in die gevallen kies ik meestal kip of zalm, glas spa erbij ipv wijn of bier.
In het geval van pasta rode saus, ipv roomsaus.
Verder neem ik koffie als dessert, ipv ijs of taart... van dit soort keuzes.
Bovenstaande keuzes zijn trouwens geen straf, op een gegeven moment heb je gewoon dit als voorkeur.![]()
Snap ik maar naar mijn mening heeft het meer zin als je al een tijd bezig bent. Of een plateau hebt bereikt. Dan haal je de volle potentie uit het spul. In het begin ga je toch hard genoeg vooruit en heb je dingen zoals swole, creatine en andere zooi niet nodig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat je nu traint?
een beginnend automobilist zal ook moeten tanken hoor
ik snap 't ook niet helemaal, eerst goed (kunnen) trainen, goed eten, en groeien. Mocht je dan, na enkele jaren goed trainen en eten, 'n extra zetje nodig hebben dan zou je creatine kunnen overwegen. Volgens mij heeft creatine ook niet veel nut als je niet al optimaal traint en eet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Semargofni het volgende:
tvp, waarom zou je creatine nemen als je toch nog niet zo lang traint?
D'r staat nergens dat 't niet mag. Alleen meerdere mensen raden 't je af.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Lanvin het volgende:
Bepaalde functies van creatine lijken mij toch ook als beginneling essentieël, denk aan het verminderen van de catabolische fase (wat je natuurlijk ook voor groot deel van whey en dextrose doet) Daarbij, zwaarder kunnen tillen betekent voor mij toch ook echt het verschil van 5 kilo naar 10 kilo, alsook 100kg naar 120kg. Dus ik zie de reden ook niet echt waarom je niet als beginneling aan creatine zou mogen.
Het is inderdaad als beginner wel vanuit "niets" naar opeens een "heleboel" wat dat betreft moet ik je gelijk geven, maar genoeg gepraat voor vandaag, ik ga naar de gym (helaas me whey nog niet binnen, maar later naar gym word het te druk, nu ist 6/7 mensenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef Frautie het volgende:
[..]
D'r staat nergens dat 't niet mag. Alleen meerdere mensen raden 't je af.
En hou je er rekening mee dat hoewel je spiermassa vrij snel groeit, en je dus sterker wordt/zwaarder gaat pakken dat je aanhechtingen écht de tijd nodig hebben om zich aan te passen!!!
Hoeveel mensen ik ken die gedonder hebben met hun aanhechtingen omdat ze te snel te zwaar zijn gaan trainen
D'r is toch niks mis mee om 't langzaam op te bouwen? Want ik neem aan dat je deze sport wel een aantal jaar wil blijven doen....:?![]()
Geen idee, ik ga ongeveer 1 keer per week naar een restaurant. Meestal neem ik dan een big mac menu.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat voor merk is 't?
En voor de mensen die schoon eten, hoevaak gaan jullie uit eten? En wat eet je dan meestal??
Waarom wil je na 2 maanden al aan de crea?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Lanvin het volgende:
omdat ik het eigenlijk vandaag nog wilde hebben, en dat gaat niet via internet. Dus vandaar.
nou in principe omdat de fitnessinstructeur ermee aan kwam zetten, maar ik zie nu ook wel in dat dat te vroeg isquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga ongeveer 1 keer per week naar een restaurant. Meestal neem ik dan een big mac menu.
[..]
Waarom wil je na 2 maanden al aan de crea?
hij heeft 't licht gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:07 schreef Lanvin het volgende:
[..]
nou in principe omdat de fitnessinstructeur ermee aan kwam zetten, maar ik zie nu ook wel in dat dat te vroeg is![]()
Ligt aan het formaat schepjequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef Lanvin het volgende:
Dat schepje wat bij de Whey zit (die overigens heel lekker ruikt) is dat voor 30mg (dus 1 portie) of zijn er dit 2? Tis aardig groot schepje namelijk
Volgens mij is het beter om het te mixen en dan op te drinken. Waarom weet ik niet precies, met creatine hetzelfde (deed ik vroeger nooitquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Lanvin het volgende:
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet wetenze zijn van bodystore
Anyway net terug van trainen, heb alleen borst en benen gedaan, daarna die whey gedronken en wat me allereerst opviel was dat het echt best goed smaakte met WATER![]()
Absolute meevaller. Wat ik me nog afvroeg, kan het kwaad om je whey thuis klaar te maken, en dan mee te nemen naar fitness en daar te nuttigen? Of is het beter om het na het mixen zo snel mogelijk te drinken? Misschien domme vraag, maar als je er niets van weet heb je nou eenmaal veel vragen
![]()
Denk het laatste, maar dat maakt niet uitquote:Dan merk ik nog dat ik nu (voor de eerste keer) mijn borstspieren ontzettend goed voel zo ongeveer uur na de training, normaal is dat gevoel na uurtje wel weg. Komt dit door de whey? Of is dat wishfull thinking?
Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:
365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
Wat ik altijd doe is een leeg potje visolie bv of iets anders bewaren. Dan met een trechtertje een schepje erin legen, en een flesje aquarius regelen ofzo met een grote opening en je mixt het zo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
Ja maar kan moeilijk met die hele pot whey de gym ingaan hequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |