abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:57:12 #76
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42228936
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik heb net deze besteld
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=39

ook niet slecht neem ik aan?
Nee hoor, is gewoon basic creatine.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 11:59:09 #77
18653 crew  D.
pi_42229003
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:56 schreef BertV het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar er is zoveel meer voordeel te halen uit bijv. een voedingsschema dan uit creatine.

Een beginnend automobilist rijdt z'n tank ook leeg.
Een beginnend fitnesser haalt de bodem van z'n pot creatine vaak niet.
NOFI NOFI NOFI !!!
ik let ook op mijn voeding

Creatine is geen wondermiddel, maar een hulpmiddel, en alle kleine beetjes helpen
pi_42229251
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:13 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Waar zit die ergens in Den Bosch? Gewoon midden in de stad?
Ja. Vlak aan de markt. Schuin tegenover de oude V&D en naast de PerrySport.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 29 september 2006 @ 12:39:04 #79
153812 Frautie
Frautilicious
pi_42229917
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef BertV het volgende:
Ik ga niet vaak uit eten, maar in die gevallen kies ik meestal kip of zalm, glas spa erbij ipv wijn of bier.
In het geval van pasta rode saus, ipv roomsaus.
Verder neem ik koffie als dessert, ipv ijs of taart... van dit soort keuzes.
Bovenstaande keuzes zijn trouwens geen straf, op een gegeven moment heb je gewoon dit als voorkeur.
Ik dus wel vaak uit eten Meestal prive, maar ook regelmatig voor werk...

En 't is altijd geklooi om een beetje gezond/schoon te eten.

'T lijkt haast een straf dat ik uit eten mag
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_42230381
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:41 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat je nu traint?

een beginnend automobilist zal ook moeten tanken hoor
Snap ik maar naar mijn mening heeft het meer zin als je al een tijd bezig bent. Of een plateau hebt bereikt. Dan haal je de volle potentie uit het spul. In het begin ga je toch hard genoeg vooruit en heb je dingen zoals swole, creatine en andere zooi niet nodig.

Maar goed dat moet ieder voor zichzelf uitmaken .
pi_42230488
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Semargofni het volgende:
tvp, waarom zou je creatine nemen als je toch nog niet zo lang traint?
ik snap 't ook niet helemaal, eerst goed (kunnen) trainen, goed eten, en groeien. Mocht je dan, na enkele jaren goed trainen en eten, 'n extra zetje nodig hebben dan zou je creatine kunnen overwegen. Volgens mij heeft creatine ook niet veel nut als je niet al optimaal traint en eet...

Maar goed, ga vandaag ff de benen trainen, lichte fullsquats, voornamelijk voor de techniek, bulgarian squats, rdl's en kuitjes. Morgen het bovenlichaam met mp's, chinnen, bor's met dumbells en denk benchen. Kheb er zin an!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42230567
Bepaalde functies van creatine lijken mij toch ook als beginneling essentieël, denk aan het verminderen van de catabolische fase (wat je natuurlijk ook voor groot deel van whey en dextrose doet) Daarbij, zwaarder kunnen tillen betekent voor mij toch ook echt het verschil van 5 kilo naar 10 kilo, alsook 100kg naar 120kg. Dus ik zie de reden ook niet echt waarom je niet als beginneling aan creatine zou mogen.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:19:21 #83
153812 Frautie
Frautilicious
pi_42230887
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Lanvin het volgende:
Bepaalde functies van creatine lijken mij toch ook als beginneling essentieël, denk aan het verminderen van de catabolische fase (wat je natuurlijk ook voor groot deel van whey en dextrose doet) Daarbij, zwaarder kunnen tillen betekent voor mij toch ook echt het verschil van 5 kilo naar 10 kilo, alsook 100kg naar 120kg. Dus ik zie de reden ook niet echt waarom je niet als beginneling aan creatine zou mogen.
D'r staat nergens dat 't niet mag. Alleen meerdere mensen raden 't je af.

En hou je er rekening mee dat hoewel je spiermassa vrij snel groeit, en je dus sterker wordt/zwaarder gaat pakken dat je aanhechtingen écht de tijd nodig hebben om zich aan te passen!!!

Hoeveel mensen ik ken die gedonder hebben met hun aanhechtingen omdat ze te snel te zwaar zijn gaan trainen

D'r is toch niks mis mee om 't langzaam op te bouwen? Want ik neem aan dat je deze sport wel een aantal jaar wil blijven doen....:?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_42230979
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef Frautie het volgende:

[..]

D'r staat nergens dat 't niet mag. Alleen meerdere mensen raden 't je af.

En hou je er rekening mee dat hoewel je spiermassa vrij snel groeit, en je dus sterker wordt/zwaarder gaat pakken dat je aanhechtingen écht de tijd nodig hebben om zich aan te passen!!!

Hoeveel mensen ik ken die gedonder hebben met hun aanhechtingen omdat ze te snel te zwaar zijn gaan trainen

D'r is toch niks mis mee om 't langzaam op te bouwen? Want ik neem aan dat je deze sport wel een aantal jaar wil blijven doen....:?
Het is inderdaad als beginner wel vanuit "niets" naar opeens een "heleboel" wat dat betreft moet ik je gelijk geven, maar genoeg gepraat voor vandaag, ik ga naar de gym (helaas me whey nog niet binnen, maar later naar gym word het te druk, nu ist 6/7 mensen heerlijk)

ajjuuuus
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:49:24 #85
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_42231623
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef Frautie het volgende:

[..]

Wat voor merk is 't?

En voor de mensen die schoon eten, hoevaak gaan jullie uit eten? En wat eet je dan meestal??
Geen idee, ik ga ongeveer 1 keer per week naar een restaurant. Meestal neem ik dan een big mac menu.
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Lanvin het volgende:
omdat ik het eigenlijk vandaag nog wilde hebben, en dat gaat niet via internet. Dus vandaar.
Waarom wil je na 2 maanden al aan de crea?
pi_42232089
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Geen idee, ik ga ongeveer 1 keer per week naar een restaurant. Meestal neem ik dan een big mac menu.
[..]

Waarom wil je na 2 maanden al aan de crea?
nou in principe omdat de fitnessinstructeur ermee aan kwam zetten, maar ik zie nu ook wel in dat dat te vroeg is
pi_42233260
Dat schepje wat bij de Whey zit (die overigens heel lekker ruikt) is dat voor 30mg (dus 1 portie) of zijn er dit 2? Tis aardig groot schepje namelijk
pi_42233527
meestal staat dat wel op het schepje.
en anders gewoon even wegen...
pi_42234416
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:07 schreef Lanvin het volgende:

[..]

nou in principe omdat de fitnessinstructeur ermee aan kwam zetten, maar ik zie nu ook wel in dat dat te vroeg is
hij heeft 't licht gezien Alles wat verder gaat dan de absolute basics wat die fitnessmalloten je vertellen kan bijna linea recta als onzin betitelen...

Trouwens net echt goed getraind, de beentjes doen zelfs 'n beetje pijn
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:01:43 #90
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_42234692
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef Lanvin het volgende:
Dat schepje wat bij de Whey zit (die overigens heel lekker ruikt) is dat voor 30mg (dus 1 portie) of zijn er dit 2? Tis aardig groot schepje namelijk
Ligt aan het formaat schepje ik heb schepjes gehad van 30 gram, maar ook van 15. Gewoon ff een keer wegen en je weet het

(TIP: Mocht je weegschaal niet nauwkeurig genoeg zijn: 10 schepjes doen, en dan delen door 10 )
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:08:40 #91
140141 ivosnivo
pi_42234926
Hoppa weer records gebroken vandaag. Schuin dumbeldrukken 50kg 3x 8 (had vorige week 50kg nog maar 1x 6). En smal bankdrukken 105 8x 7x 6x.

En dat terwijl ik alweer 3 weken zonder creatine train. Ik dacht dat ik alleen daardoor zo vooruit ging, maar het ligt dus toch aan me schema
pi_42235802
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet weten ze zijn van bodystore

Anyway net terug van trainen, heb alleen borst en benen gedaan, daarna die whey gedronken en wat me allereerst opviel was dat het echt best goed smaakte met WATER Absolute meevaller. Wat ik me nog afvroeg, kan het kwaad om je whey thuis klaar te maken, en dan mee te nemen naar fitness en daar te nuttigen? Of is het beter om het na het mixen zo snel mogelijk te drinken? Misschien domme vraag, maar als je er niets van weet heb je nou eenmaal veel vragen

Dan merk ik nog dat ik nu (voor de eerste keer) mijn borstspieren ontzettend goed voel zo ongeveer uur na de training, normaal is dat gevoel na uurtje wel weg. Komt dit door de whey? Of is dat wishfull thinking?

Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:

365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:57:17 #93
140141 ivosnivo
pi_42236187
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Lanvin het volgende:
op het schepje staat 70cc hoeveel dat zijn mag, ik zou het niet weten ze zijn van bodystore

Anyway net terug van trainen, heb alleen borst en benen gedaan, daarna die whey gedronken en wat me allereerst opviel was dat het echt best goed smaakte met WATER Absolute meevaller. Wat ik me nog afvroeg, kan het kwaad om je whey thuis klaar te maken, en dan mee te nemen naar fitness en daar te nuttigen? Of is het beter om het na het mixen zo snel mogelijk te drinken? Misschien domme vraag, maar als je er niets van weet heb je nou eenmaal veel vragen
Volgens mij is het beter om het te mixen en dan op te drinken. Waarom weet ik niet precies, met creatine hetzelfde (deed ik vroeger nooit )
quote:
Dan merk ik nog dat ik nu (voor de eerste keer) mijn borstspieren ontzettend goed voel zo ongeveer uur na de training, normaal is dat gevoel na uurtje wel weg. Komt dit door de whey? Of is dat wishfull thinking?

Ook maar ff wat dextrose gekocht met de voedingswaarden:

365kcal
91g koolhydraten
waarvan suikers 91g
dextrose 91g
Denk het laatste, maar dat maakt niet uit
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:22:32 #94
140141 ivosnivo
pi_42236751
Vanavond sterkste man op eurosport.

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5789779
pi_42236768
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:31:35 #96
140141 ivosnivo
pi_42236951
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
dan kieper ik in het vervolg gewoon 30gr whey in me flessie en doe ik er daar wel water bij, en dan flink schudden. Kan iemand mij nog vertellen wat 70cc in mag houden? Want zelfs via google geeft het mij geen duidelijkheid
Wat ik altijd doe is een leeg potje visolie bv of iets anders bewaren. Dan met een trechtertje een schepje erin legen, en een flesje aquarius regelen ofzo met een grote opening en je mixt het zo.
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:46:12 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_42237286
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:23 schreef Lanvin het volgende:
Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_42238288
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Gewoon een shake beker kopen, daar wat water in (hoeft niet perse 70cc te zijn), whey + dextrose erin en drinken.
Ja maar kan moeilijk met die hele pot whey de gym ingaan he dus vandaar mijn opmerking om de whey eerst in flesje mee te nemen, en dan na de training in de kleedkamer ff water erbij te doen en te mixen.

Overigens voel ik me borstspieren nog steeds en dat voel ik anders nooit zo lang, heb overigens perongeluk 2 doseringen in 1x gepakt . Kan opzich geen kwaad lijkt me.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:30:24 #99
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_42238324
Ik ga na het sporten altijd meteen naar huis waar ik een shakeje maak, die 10 minuten zal niet zoveel meer uitmaken
pi_42238428
voor mij is het half uur rijden dat is wel verschilltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')