quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh...we neuken wel een andere keer![]()
Omdat je quotte en alleen de quote tag weghaalt?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef SeaOfLove het volgende:
gvd kut-OP wrom lukt me het nou niet![]()
Ja nu echt he!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:19 schreef Janetje het volgende:Mocht vast wel heh GC modjes?
Tevens een hoi, ik kom ook.
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja nu echt he!
Nu heb ik je gequote, dus niet meer je post wissen.
Huh, wie waar wat hoe waarom wat heh?quote:
Reis je via Dordt?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:21 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ik werd bang toen.
Moet wel vroeg weer weg.
Ik woon in Alblasserdam (naast Dort)..quote:
ga ik doen...heb al plaatjes inmiddelsquote:Op donderdag 28 september 2006 17:19 schreef renz0r het volgende:
Zet dan gelijk renz0r en Amigoow in de komers lijst(kan je renz0r ook weghalen uit de misschien lijst
)
Jah I know, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 28 september 2006 17:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik woon in Alblasserdam (naast Dort)..
Mijn laatste bus vanuit Utrecht vertrekt om 23.00.
Doe je bestquote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Goede oefening dit ;')
Nou heb het wel ff gehad nu...zie nu dat al die vlaggetjes achter sommige namen niet meer staan en dat er alleen [afbeelding] staat.quote:
Ja, die metro is echt ontzettend irritantquote:Op donderdag 28 september 2006 14:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid. Maar of het nu goedkoper is om heen met korting te komen en dan terug alsnog een enkeltje te kopen op normaal tarief... En als het anders betekent dat ik wel dat uurtje eerder ben maar dan voor 4 uur alweer thuis ben. Naja, voor 4 uur op centraal, en dan zou ik of met de nachtbus moeten, of 2 uurtjes wachten op de metro of ik zou naar zuid moeten lopen. Dat heb ik gedaan toen ik van decibel terug kwam en dat is best vermoeind na een uitputtend dagje.
Dat heeft geen nut bij een mod, die kan jouw post ook editen/verwijderen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja nu echt he!
Nu heb ik je gequote, dus niet meer je post wissen.
ik blijf bezig ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
het_biertje kon er ook uit gesloopt worden he
De metro is super. Alleen jammer dat hij in de nacht niet rijdt. De reden daarvoor is ook alleen maar dat de mensne niet willen dat er geen bestuurder in zit terwijl ze allang zelfstandig kunnen rijden.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:31 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, die metro is echt ontzettend irritant![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:36 schreef renz0r het volgende:
Maar SoL...Die brownies he...vertel
stond geen wiki-link in vorige OP... dus dan weet ik het verder ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook de wiki of wiki.fok.nl
wiki.fok.nl en dan zoeken op meet (staat bovenaan)quote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stond geen wiki-link in vorige OP... dus dan weet ik het verder ook niet![]()
Kee tnx...!!! Weet ik dat voor een volgende keer.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
wiki.fok.nl en dan zoeken op meet (staat bovenaan)
Dit idee heb ik begin deze maand geopperd, maar de meerderheid wilde toen op eigen gelegenheid gaan eten. Nu zijn de plannen anders. Er is een voorborrel om 16.00 uur, er komen mensen om 17.00, sommigen om 18.00 uur en anderen gewoon om 19.00 uur of later.quote:Op zondag 3 september 2006 18:58 schreef moemoe het volgende:
We gaan toch niet serieus op eigen gelegenheid eten? Dat wordt een zooitje, naja dat is uiteindelijk altijd bij een ONZ/bagger meet, maar het voorkomen is toch wel wat beter.
We zouden bij Le Connaisseur kunnen eten, zij hebben 3 gangen menu's vanaf ¤ 14,50,- en als je op vrijdag voor 18.00 uur aan tafel besteld krijg je ook nog eens 50% korting op het tweede 3-gangen keuzemenu. De meet is dan wel om 19.00 uur, maar 3 gangen voor ¤ 14,50,- is zeker te doen. Tenzij sommige mensen zeggen 18.00 uur al te kunnen, maar met elkaar eten is natuurlijk het leukst.
Menu van ¤ 14,50,-
Enkele voorgerechten:
Carpaccio van Ossenhaas
begeleid door geschaafde oude kaas,
een lichte dressing, pijnboompitten en kappertjes
Scampi’s Le Connaisseur
klaar om uit hun jasje geholpen te worden:
scampi’s uit de oven met een vleugje knoflook
geserveerd met frisse salade en stokbrood
Enkele hoofdgerechten:
drie ‘juicy grilled steaks’
medaillons van speenvarken met zachte peperroom-saus,
geserveerd met frites en salade
zalmfilet en tongschar
met stukjes paprika, shitake en yakitori-saus,
geserveerd op een bedje van rijst met salade en frites
Mocht je 3 gangen te veel vinden, kan je ook altijd nog van de kaart eten. De volledige kaart is hier terug te vinden. Een hoofdgerecht heb je dan al voor ¤ 9,50,-.
DUS... We zouden met z'n allen bij dit restaurant kunnen eten, ¤14,50,- voor 3 gangen lijkt me een redelijke prijs voor iedereen (andere opties zijn welkom). Of anders met de mensen die er zin in hebben. De optie McDonald's/junkfood zooi kan altijd nog als we er niet uit mochten komen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx...!!! Weet ik dat voor een volgende keer.
Aldoende leert men![]()
![]()
Dat wordt de Febo dus...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit idee heb ik begin deze maand geopperd, maar de meerderheid wilde toen op eigen gelegenheid gaan eten. Nu zijn de plannen anders. Er is een voorborrel om 16.00 uur, er komen mensen om 17.00, sommigen om 18.00 uur en anderen gewoon om 19.00 uur of later.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar het gezamenlijk eten in een restaurant of ergens anders, als we maar met z'n allen zijn. Helaas heb ik jullie toen niet kunnen overtuigen, toch wil ik nog 1 laatste optie aandragen.
Aangezien er toch wel wat mensen zijn die in een restaurant willen eten, leek het me leuk om dit gezamenlijk te doen en niet gescheiden van elkaar. In de bovenstaande quote kan je lezen wat het is. Dit 3-gangen keuzemenu voor ¤ 14,50,-- en als je voor 18.00 uur aan tafel besteld krijg je ook nog eens 50% korting op het tweede 3-gangen keuzemenu. Kunnen we nog van elkaar profiteren ook en is het dus uiteindelijk voor iedereen goedkoper.
Lijkt het je leuk om in dit restaurant te eten, let me know, samen is toch gezelliger.
Ja, maar wat ik dus typte is voor mensen die niet bij de FEBO/Mc Donald's etc willen eten, maar het gezellig lijkt in een restaurant.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:49 schreef renz0r het volgende:
Nee man niet eten. Niet iedereen heeft dat er voor over. Gewoon de meet vanaf 16.00u tot einde en mensen die willen eten kunnen dat op eigen gelegenheid doen waar ze willen.
De meeste mensen willen op eigen gelegenheid gaan eten, maar voor de mensen die dat niet willen, is er dus dit.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef renz0r het volgende:
Die kunnen dan gezamelijk wat regelen om wat te gaan eten.
Ja, ok. Maar als iedereen ineens besluit om bij elkaar te blijven en met z'n allen naar 1 restaurant te gaan, wordt het wel lastig voor hen denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste mensen willen op eigen gelegenheid gaan eten, maar voor de mensen die dat niet willen, is er dus dit.
Ja, dat bedoelde ik dus. Ben blij dat het ding zelf er is, maar de tijden zijn niet echt geweldigquote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De metro is super. Alleen jammer dat hij in de nacht niet rijdt. De reden daarvoor is ook alleen maar dat de mensne niet willen dat er geen bestuurder in zit terwijl ze allang zelfstandig kunnen rijden.
Lijkt mij echt fantastisch als ze 24/7 zouden rijden.
Het zal wel meevallen. Het zijn maar een paar mensen die wel in een restaurant willen eten.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar als iedereen ineens besluit om bij elkaar te blijven en met z'n allen naar 1 restaurant te gaan, wordt het wel lastig voor hen denk ik.
En voor spijkenisse zijn de nachtbussen zeker ook niet ideaal?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:59 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. Ben blij dat het ding zelf er is, maar de tijden zijn niet echt geweldig![]()
Letterlijk bij mij voor de deur vertrekt de bus Rotterdam-Utrecht centraal..quote:Op donderdag 28 september 2006 17:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah I know, daarom vroeg ik het.
Owz, ik twijfel nog of ik met de trein of auto ga.
Ik denk dat het toch wel de trein zal worden.
lullig voor je hequote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Letterlijk bij mij voor de deur vertrekt de bus Rotterdam-Utrecht centraal..
Alleen wel kut dat ik nu uit Maastricht moet komen..![]()
Ja lieve dribbel, das lullig.quote:
Ik heb er tijdens de eerste meet gegeten. We moesten vrij lang wachten (ook omdat we daar niet gereserveerd hadden en er een optreden was) en het was niet superquote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef longinus het volgende:
Hoe is het eten bij Stairway,
Bedankt voor de info, maar zijn er dan ook utrechters die goede vreetschuren weten, lekker en goedkoop.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens de eerste meet gegeten. We moesten vrij lang wachten (ook omdat we daar niet gereserveerd hadden en er een optreden was) en het was niet super.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1855150021968607408
Hij blijft grappig..
Moet je mijn topics eens zien:quote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Whehehe![]()
![]()
.
Ik heb me echt kostelijk vermaakt met dat nieuwe forum.
welkequote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Whehehe![]()
![]()
.
Ik heb me echt kostelijk vermaakt met dat nieuwe forum.
1 |
Werkt dat ook in het fotoboek?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo doe je dat PDL: dat topic voor je tekst zetten.
[ code verwijderd ]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eetquote:Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat is er trouwens mis met het eten in de stairway zelf?
waarom zouden ze dat niet mogen? Doen ze in de Burgerking ook, dus..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eet
Moemoe vond het niet lekker. Maar ik denk dat er niet veel mis kan gaan aan een Sateetje met patatquote:Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat is er trouwens mis met het eten in de stairway zelf?
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |