De meeste mensen willen op eigen gelegenheid gaan eten, maar voor de mensen die dat niet willen, is er dus dit.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef renz0r het volgende:
Die kunnen dan gezamelijk wat regelen om wat te gaan eten.
Ja, ok. Maar als iedereen ineens besluit om bij elkaar te blijven en met z'n allen naar 1 restaurant te gaan, wordt het wel lastig voor hen denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meeste mensen willen op eigen gelegenheid gaan eten, maar voor de mensen die dat niet willen, is er dus dit.
Ja, dat bedoelde ik dus. Ben blij dat het ding zelf er is, maar de tijden zijn niet echt geweldigquote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De metro is super. Alleen jammer dat hij in de nacht niet rijdt. De reden daarvoor is ook alleen maar dat de mensne niet willen dat er geen bestuurder in zit terwijl ze allang zelfstandig kunnen rijden.
Lijkt mij echt fantastisch als ze 24/7 zouden rijden.
Het zal wel meevallen. Het zijn maar een paar mensen die wel in een restaurant willen eten.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:58 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar als iedereen ineens besluit om bij elkaar te blijven en met z'n allen naar 1 restaurant te gaan, wordt het wel lastig voor hen denk ik.
En voor spijkenisse zijn de nachtbussen zeker ook niet ideaal?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:59 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. Ben blij dat het ding zelf er is, maar de tijden zijn niet echt geweldig![]()
Letterlijk bij mij voor de deur vertrekt de bus Rotterdam-Utrecht centraal..quote:Op donderdag 28 september 2006 17:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah I know, daarom vroeg ik het.
Owz, ik twijfel nog of ik met de trein of auto ga.
Ik denk dat het toch wel de trein zal worden.
lullig voor je hequote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Letterlijk bij mij voor de deur vertrekt de bus Rotterdam-Utrecht centraal..
Alleen wel kut dat ik nu uit Maastricht moet komen..![]()
Ja lieve dribbel, das lullig.quote:
Ik heb er tijdens de eerste meet gegeten. We moesten vrij lang wachten (ook omdat we daar niet gereserveerd hadden en er een optreden was) en het was niet superquote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef longinus het volgende:
Hoe is het eten bij Stairway,
Bedankt voor de info, maar zijn er dan ook utrechters die goede vreetschuren weten, lekker en goedkoop.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens de eerste meet gegeten. We moesten vrij lang wachten (ook omdat we daar niet gereserveerd hadden en er een optreden was) en het was niet super.
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1855150021968607408
Hij blijft grappig..
Moet je mijn topics eens zien:quote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Whehehe![]()
![]()
.
Ik heb me echt kostelijk vermaakt met dat nieuwe forum.
welkequote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Whehehe![]()
![]()
.
Ik heb me echt kostelijk vermaakt met dat nieuwe forum.
1 |
Werkt dat ook in het fotoboek?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Zo doe je dat PDL: dat topic voor je tekst zetten.
[ code verwijderd ]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eetquote:Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat is er trouwens mis met het eten in de stairway zelf?
waarom zouden ze dat niet mogen? Doen ze in de Burgerking ook, dus..quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eet
Moemoe vond het niet lekker. Maar ik denk dat er niet veel mis kan gaan aan een Sateetje met patatquote:Op donderdag 28 september 2006 18:59 schreef mcDavid het volgende:
Wat is er trouwens mis met het eten in de stairway zelf?
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat alle fokkers naar jou gaan kijken hoe je eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |