SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Quara
Roellio
Chowi
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HeatWave80 % of meer kans op een ja.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Biogarde op 03-09-2006 16:48:57 ]
asje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
Tief je nou een end op met mn naam in de OP
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
Tief je nou een end op met mn naam in de OP
Ben je geen aandachtshoertje dan ?quote:Op zondag 3 september 2006 00:08 schreef Quara het volgende:
TVP!! En waarom sta ik nog steeds in de aandachtshoertjes sectie
hij's meer een aandachtsloverboyquote:Op zondag 3 september 2006 00:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je geen aandachtshoertje dan ?
sssst!! hou het nou toch stil tot na de meet!!!quote:
Hè bah! Dies veuls te jongquote:Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan brechtje
Gemiddelde leeftijd van loverboys is anders wel tussen de 15 en 17quote:
Fuckquote:Op zondag 3 september 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van loverboys is anders wel tussen de 15 en 17
Edit: Awel, de meisjes waar ze achteraangaan dus.
Beltegoed kan je krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef the_witch het volgende:
Ik wil een loverboy. Ik heb een nieuwe mobielje nodig
Ik heb er nog 2 in de aanbiedingquote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef the_witch het volgende:
Ik wil een loverboy. Ik heb een nieuwe mobielje nodig
"Wow... Someone call the care police."quote:Op zondag 3 september 2006 00:31 schreef Quara het volgende:
[..]
Fuckik bedoelde te oud
Mjah laat ik maar eens mijn bed op gaan zoeken... truste for those who care
Nee, ik moet nog een pre paid telefoon hebben.quote:
Sta je welquote:Op zondag 3 september 2006 14:24 schreef Roellio het volgende:
Hey mên, waarom sta ik niet bij de "misschien" mensen!
quote:
Ik ben niet bruiner geworden, heb mijn haar geknipt en de aanslag overleefdquote:Op zondag 3 september 2006 16:34 schreef Biogarde het volgende:
Hoe was je vakantie Moemoe?
Je hebt de aanslag overleefd ?quote:Op zondag 3 september 2006 16:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
!!!
[..]
Ik ben niet bruiner geworden, heb mijn haar geknipt en de aanslag overleefd.
Was leuk.
http://www.nrc.nl/buitenland/article431801.ecequote:Op zondag 3 september 2006 16:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt de aanslag overleefd ?
Had je glorix mee of zo ?
quote:Op zondag 3 september 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Onze baggervader, Remlof, ontbreekt in de OP.
Oh, daar helpt geen glorix tegen nee.quote:Op zondag 3 september 2006 16:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/buitenland/article431801.ece
Oh, jij bent die user gedrocht ?quote:Op zondag 3 september 2006 16:44 schreef JeroenPauw het volgende:
ik kom ook als gedrocht om mensen te klappen
Wham!quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef JeroenPauw het volgende:
you're a dead man sebasser
Het is inquote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef moemoe het volgende:
En 19.00 uur? Niemand die wat eerder wil komen? Lijkt me wel leuk, ik bedoel... Het is inUtrecht
!
Staat in de OPquote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die later komen/verdwalen/dronken zijn.
En nu weer lief doen!quote:Op zondag 3 september 2006 16:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is inUtrecht
ja.
Eigelijk vind ik dat alle Talparoepers eens Utrecht
moeten roepen
Vooral dat FC utrecht of welke club der ook speelt
Ja, het hart van jou is niet die van mijquote:Op zondag 3 september 2006 16:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu weer lief doen!FC Utrecht is immers een club naar m'n hart
![]()
Sta je van te kijken hequote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Renesite het volgende:
HW niet?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111one
Hoi Bendeleider.quote:Op zondag 3 september 2006 16:44 schreef JeroenPauw het volgende:
ik kom ook als gedrocht om mensen te klappen
Oke. Klaar nu!quote:Op zondag 3 september 2006 16:53 schreef JeroenPauw het volgende:
you're going down sebasser
Dat was een van de voorwaardenquote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig is dat rijmen nu afgelopen.
Najaquote:Op zondag 3 september 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat van Bi0 kon ik nog waarderen, maar jij bakte er niets van.
moest je ook al op je knieën van em?quote:Op zondag 3 september 2006 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sorry, dat moest ik van Bi0 zeggen.![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
moest je ook al op je knieën van em?![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
!
Nee. Hij heeft me alleen heel hard geknepen.
Waarom moeten die menu dingen toch altijd in PDF vormquote:Op zondag 3 september 2006 18:58 schreef moemoe het volgende:
Menu van ¤ 14,50,-
Eventueel menu van ¤ 19,50,-
Mocht je 3 gangen te veel vinden, kan je ook altijd nog van de kaart eten. De volledige kaart is hier terug te vinden. Een hoofdgerecht heb je dan al voor ¤ 9,50,-.
Heraldquote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
zeg wie is die jongen met die stopdas op de foto in de OP (rechtsboven). Ziet er namelijk uit als een verdraaid leuke jongeman!
Ik mis jouw nick in de OP, hoor je bij het rijtje aandachtshoertjes of?quote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
Om een ieder tegen te werken heb ik voor junkfood gekozen
Waarom een pol hier over dat slaat natuurlijk weer nergens op,quote:Op zondag 3 september 2006 18:58 schreef moemoe het volgende:
Laten we dit democratisch bepalen...
Poll: Waar gaan we eten tijdens de meet?In een restaurant/eet cafe Bij een junkfood ding (Mac/Burger King) Ieder op eigen gelegenheid Maakt mij niet uit
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
MSN, als je het wil hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 19:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom moeten die menu dingen toch altijd in PDF vorm
Een poll zodat iedereen zijn mening kenbaar kan maken, als blijkt dat iedereen naar een restaurant wil zegt dat toch wel iets. Als iemand nou echt niet wil gaan voor dat gene waarvoor gestemd is, kan je moeilijk dwingen inderdaad. Zeg nou zelf... Het is toch veeeel gezelliger om ergens met z'n alleen te eten in plaats van een Burger King waar je een kwartier binnen bent en dan weer weg?quote:Op zondag 3 september 2006 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom een pol hier over dat slaat natuurlijk weer nergens op,of dacht je serieus dat de mensen die eigenlijk bij de burgen king willen eten opeens ergens in een restaurant gaan eten omdat die meer stemmen eheft gekregen
Laat gewoon iedereen zelf kiezen wat ze doen![]()
Ik heb gehoord dat eddie met zijn vriend komt eten in dat restaurant.quote:Op zondag 3 september 2006 19:44 schreef purplerose het volgende:
Ik eet onderweg ernaartoe of ergens tussendoor wel ff wat, geen zin in restaurant gedoe
Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef remlof het volgende:
Precies, ieder op eigen gelegenheid eten. Als je met een groepje in een restaurant wil gaan eten spreek je dat toch gewoon even onderling af?
Iedereen eet gewoon waar en met wie die wil 14.gifquote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?
Wat die 2 zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 19:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen eet gewoon waar en met wie die wil 14.gif
En dan spreken we rond een uur of wat af om weer samen te komen ?
Geen idee, we kunnen ook na 't eten te dronken zijn om te beseffen waar we ons op dat moment bevindenquote:Op zondag 3 september 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?
Niemand, ik was alleen blut dus je had het voorgeschotenquote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg kut hond.... Wie sponsorde jou ook alweer die ene meet?![]()
Jij ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee, we kunnen ook na 't eten te dronken zijn om te beseffen waar we ons op dat moment bevinden.
Mevrouw de koe aanbidden en zwijgen dusquote:Op zondag 3 september 2006 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niemand, ik was alleen blut dus je had het voorgeschoten![]()
ja of niet natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 20:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mevrouw de koe aanbidden en zwijgen dus.
Duh.quote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis jouw nick in de OP, hoor je bij het rijtje aandachtshoertjes of?
ja er zit een wok toko op het plein waar ook Stairway aanligt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb gestemd op Junkfood.
Maar dan wel kwaliteits-junkfood. Hebben ze in utrecht niet een daily wok ofzo?
Tof! *voor*quote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja er zit een wok toko op het plein waar ook Stairway aanligt.
dan houden we geen foto's over!quote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
Haal mij maar uit de OP.
bkquote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
maar wat doen we nou?
7 uur verzamelen bij dat bord? kan ik meteen door naar de burgerking
quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
kan ik meteen door naar de burgerking
uhuquote:
ja of nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Verzet de datum ff naar een weekje later wil je!![]()
no waiquote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Verzet de datum ff naar een weekje later wil je!![]()
trents komt nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Heb ik iets gemist?
en ik ben groter en jij hebt een nikon D70 en ik een D100 en nu moeten we wel meetenquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Sebasser het volgende:
Jullie zijn klein, ik ben groot.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef the_witch het volgende:
Samen eten is toch gezelig!!!
Samen in Burger King of zo?
quote:
voor deze ene keer danquote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben later he! Huis, sleutel krijgen en contracten tekenen. Bi0 laat.
Als we een paar waxinelichtjes meenemen en een achtergrondmuziekje draaien, dan wordt het misschien nog watquote:
Je komt niet speciaal voor Biogarde, dus je komt wel?quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Avani het volgende:
Ik kom niet, dat zeg ik even, speciaal voor Biogarde.![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Avani het volgende:
Leuk dat je komt !quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Avani het volgende:
Bwhehehehequote:
Hm, Hoelang ben jequote:Op zondag 3 september 2006 21:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en ik ben groter en jij hebt een nikon D70 en ik een D100 en nu moeten we wel meeten
heyquote:Op zondag 3 september 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, Hoelang ben je
En we moeten meeten omdat we alletwee een Nikon hebben?
quote:Op maandag 4 september 2006 00:15 schreef Christine het volgende:
Er hebben 2 mensen gestemd.
Die 2 zijn voor elkaar gemaakt (1)
Nee. Ze gaan alleen maar neuken (1).
Zie boven wat fraubitch heeft gestemd, raad zelf wat Dribbel_ heeft gestemd.
Ze gaan alleen maar neuken!quote:Op maandag 4 september 2006 00:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Worden Fraubitch en Dribbel_ eindelijk een stel?
Zet je weddenschappen *NU* in.
je het net mijn goede zin verpestquote:Op maandag 4 september 2006 00:15 schreef Christine het volgende:
Er hebben 2 mensen gestemd.
Die 2 zijn voor elkaar gemaakt (1)
Nee. Ze gaan alleen maar neuken (1).
Zie boven wat fraubitch heeft gestemd, raad zelf wat Dribbel_ heeft gestemd.
kloptquote:Op maandag 4 september 2006 00:21 schreef Mastertje het volgende:
Die 2 zijn voor elkaar gemaakt
Eerst bijten nu spanken ? whats nextquote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de meet ga ik jullie vuige roddelaars allemaal spanken.
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de meet ga ik jullie vuige roddelaars allemaal spanken.
Tot zover de communicatieve vaardigheden van Paul.quote:Op maandag 4 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyzzz
eyzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 4 september 2006 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
goed he
Wat nouquote:Op maandag 4 september 2006 03:21 schreef fraubitch het volgende:
schrap mij maar van de komers af.
ik kom niet.quote:Op maandag 4 september 2006 03:23 schreef Sebasser het volgende:
Ben je opeens van plan die dag zelfmoord te plegen of zo ?
Niks is belangerijker dan die meet
Leugens !quote:Op maandag 4 september 2006 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook niet.
quote:Op maandag 4 september 2006 12:57 schreef Biogarde het volgende:
En dan lees je: "ik kom niet", en denk je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en dan blijkt het zo te zijn dat Bi0 wel komt maar gewoon een garpje maakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op!
Zo veel smileys in 1 posts. Mag dat welquote:Op maandag 4 september 2006 12:57 schreef Biogarde het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op!
Ik had het leuker gevonden als het géén grapje was.quote:Op maandag 4 september 2006 12:57 schreef Biogarde het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op!
Tuuk! Ik wil gewoon bij jou zijnquote:
Gaan we daarna weer verslag doen bij fokradioquote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tuuk! Ik wil gewoon bij jou zijn![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gaan we daarna weer verslag doen bij fokradio![]()
Bi0 mag niet meer met jou gezien worden Paul. Dat was een voorwaardequote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gaan we daarna weer verslag doen bij fokradio![]()
BAKKESquote:Op maandag 4 september 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bi0 mag niet meer met jou gezien worden Paul. Dat was een voorwaarde.
Zodat jij je over alle dames kunt ontfermen, huh?quote:Op maandag 4 september 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als het géén grapje was.
nouja, een stuk of 3 is wel genoeg eigenlijk...quote:Op maandag 4 september 2006 13:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zodat jij je over alle dames kunt ontfermen, huh?
Er komen wel 4 minstens !quote:Op maandag 4 september 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nouja, een stuk of 3 is wel genoeg eigenlijk...
Of zijn dat ze allemaal?
Scheelt weerquote:Op maandag 4 september 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, dan mag Bio wel komen voor die 4e.
Bio is van mijquote:Op maandag 4 september 2006 15:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, dan mag Bio wel komen voor die 4e.
Ga je nog iets zinnigs toevoegen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:59 schreef Sebasser het volgende:
Wat een hoerentopic.
Nee.quote:Op maandag 4 september 2006 16:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nog iets zinnigs toevoegen?
quote:Op maandag 4 september 2006 18:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent niet lief geweest las ik. Foei Sebasser. Foei.
Neem Maikuuul meequote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Quara het volgende:
Gaat Fraulief nietnouw... kwilde zo graag met iemand kletsen met een accent van onder de rijn enzeau
![]()
Ze komt heus wel. En zo niet, dan zet ik wel een accent opquote:Op maandag 4 september 2006 22:10 schreef Quara het volgende:
Gaat Fraulief nietnouw... kwilde zo graag met iemand kletsen met een accent van onder de rijn enzeau
![]()
Daar hou ik je aan!!1!111!weinz!!1!1quote:Op maandag 4 september 2006 22:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze komt heus wel. En zo niet, dan zet ik wel een accent op.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:15 schreef BrauN het volgende:
Ik kom niet, tenzij die gevaarlijke dude uit de OP met dat lederen jack thuisblijft.
Hoi D_A. Je klonk goed op de radioquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
hoi!
Hihiquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi D_A. Je klonk goed op de radio.
"Slettebakken en hoereren op IRC"![]()
.
Dat was uit jouw mond huh?
Nou,daar ben ik niet zo voor.Ik kijk toch liever tegenquote:
Vertelquote:
Wat psiesquote:
Too bad. Naja. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef skiczukie het volgende:
Ow, ik kom niet trouwens.
Ik zei lekkere wijven. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in geile dames!quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben een geile dame Roellio!
En dan gaan we samen hem ophalen en hoi zeggen naar de fietsturk in het hokje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik zat zo te denken he, als ik nou een fiets op amersfoort centraal drop, dan hoef ik alleen maar naar amersfoort!
Teringquote:
Pff, je staat zelf niet eens op het lijstje!quote:
Nee, maar ik ben er wel, en dan zeggen mensen van 'hé ben jij er ook!' en dan zeg ik van 'ja!' en dan zeggen ze 'ok!', en gaan ze weer kijken naar paultjuhhh die een wc-hokje probeert te dry-humpen ofzo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, je staat zelf niet eens op het lijstje!
Dat welquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
maar dan heb je dan ook een nieuw huis bio!
Je maakt wat mee op zo'n avond wat dat betreft, hm?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er wel, en dan zeggen mensen van 'hé ben jij er ook!' en dan zeg ik van 'ja!' en dan zeggen ze 'ok!', en gaan ze weer kijken naar paultjuhhh die een wc-hokje probeert te dry-humpen ofzo!
Yupquote:
Woah!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yup![]()
Maar ja, alles op orde enzo he![]()
jij moet ook naar amersfoort?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dan gaan we samen hem ophalen en hoi zeggen naar de fietsturk in het hokje!
Dus mevrouw komt toch wel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op zo'n avond wat dat betreft, hm?
heh dat scheelt me dan weer een banquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Had net wel zoeen tubgirl topik. Delete ik hem![]()
![]()
Was mn scrollwheel die niet deed, wat ik wilde![]()
![]()
Zit de delete-functie onder de bookmarkquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
Had net wel zoeen tubgirl topik. Delete ik hem![]()
![]()
Was mn scrollwheel die niet deed, wat ik wilde![]()
![]()
Ik weet het nog niet.quote:
Ik woon in Amersfoort, enzo.quote:
Oh jawel hoor!quote:
Jup!quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Dus na de meet moet jij ook naar amersfoort!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar kijk je het meest naar uit?
Samen zijn met de meest geliefde fokstertjes uit het landquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar kijk je het meest naar uit?
Kom jij ook danquote:Op woensdag 6 september 2006 00:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben de eerste die hier vandaag post.
![]()
Mijne roept verhongeren!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
en ik de 2e
mijn portemonnee zegt heel hard junkfood
Bank beroven? Leen van Frisia? Lenen.nl?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Momenteel heb ik geen eens geld om naar de meet toe te kunnen komen
Maar daar zoek ik wel een oplossing voor
Dat hoort bij "Anders, namelijk"quote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis "wie de vliegende neuk geeft er iets om?".
Dan is optie 4 alleen subtiel uitgedruktquote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis "wie de vliegende neuk geeft er iets om?".
Maakt het toch minder duidelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat hoort bij "Anders, namelijk".
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef Nosh het volgende:
Ik zeg restaurant, mijn portemonnee zegt junkfoodhol, dus een compromis (steakhouse ofzo) lijkt me hip!
Ik eet 3dagen per week bij me ouders en dan nog zegt mijn beurs junkfoodquote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
eigenlijk zegt mijn portemonnee: eten bij paps en mams.
Pizzeriaquote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik eet 3dagen per week bij me ouders en dan nog zegt mijn beurs junkfood![]()
ow en die steakhouse hebben we vorige keer geprobeerd
Niet alleen je portemonneequote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
De mijne zegt altijd...Fill me! Fill me!
Niet luisteren!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
Oh, nú zegt mijn portemonnee: ga helemaal niet naar die meet!
collegegeld
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet alleen je portemonnee.
Whehehehehquote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meerquote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser en dribje komen nog wel he ?! anders kom ik niet hoor !
van vrouwen die niet komen dus hequote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef remlof het volgende:
Welke vrouwen komen niet?
Dan kan ik effe m'n lijstje bijwerken
KOMEN DIE NIETquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Ik kom alleen onder de juiste omstandighedenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
van vrouwen die niet komen dus he
hoerquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Hihihih je geeft het antwoord zelf alquote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN AL MIJN FOKVRIENDJES VAN DIE LOSERS!
![]()
Jij bent ook mn fokvriendje hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hihihih je geeft het antwoord zelf al
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij bent ook mn fokvriendje hoor![]()
Ben jij een kloon van c_c?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Een hoer komt onder elke omstandigheidquote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
hihi ik noemde je hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |