Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.quote:Op zondag 3 september 2006 19:47 schreef remlof het volgende:
Precies, ieder op eigen gelegenheid eten. Als je met een groepje in een restaurant wil gaan eten spreek je dat toch gewoon even onderling af?
Iedereen eet gewoon waar en met wie die wil 14.gifquote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zodat we elkaar allemaal kwijt raken en op het eind iedereen gescheiden van elkaar is, gezellig.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?
Wat die 2 zeggenquote:Op zondag 3 september 2006 19:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen eet gewoon waar en met wie die wil 14.gif
En dan spreken we rond een uur of wat af om weer samen te komen ?
Geen idee, we kunnen ook na 't eten te dronken zijn om te beseffen waar we ons op dat moment bevindenquote:Op zondag 3 september 2006 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want voor en na het eten zijn we in Stairway, toch?
Niemand, ik was alleen blut dus je had het voorgeschotenquote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg kut hond.... Wie sponsorde jou ook alweer die ene meet?![]()
Jij ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee, we kunnen ook na 't eten te dronken zijn om te beseffen waar we ons op dat moment bevinden.
Mevrouw de koe aanbidden en zwijgen dusquote:Op zondag 3 september 2006 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niemand, ik was alleen blut dus je had het voorgeschoten![]()
ja of niet natuurlijkquote:Op zondag 3 september 2006 20:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mevrouw de koe aanbidden en zwijgen dus.
Duh.quote:Op zondag 3 september 2006 19:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis jouw nick in de OP, hoor je bij het rijtje aandachtshoertjes of?
ja er zit een wok toko op het plein waar ook Stairway aanligt.quote:Op zondag 3 september 2006 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb gestemd op Junkfood.
Maar dan wel kwaliteits-junkfood. Hebben ze in utrecht niet een daily wok ofzo?
Tof! *voor*quote:Op zondag 3 september 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ja er zit een wok toko op het plein waar ook Stairway aanligt.
dan houden we geen foto's over!quote:Op zondag 3 september 2006 20:52 schreef TrenTs het volgende:
Haal mij maar uit de OP.
bkquote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
maar wat doen we nou?
7 uur verzamelen bij dat bord? kan ik meteen door naar de burgerking
quote:Op zondag 3 september 2006 21:14 schreef fraubitch het volgende:
kan ik meteen door naar de burgerking
uhuquote:
ja of nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Verzet de datum ff naar een weekje later wil je!![]()
no waiquote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Verzet de datum ff naar een weekje later wil je!![]()
trents komt nietquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Heb ik iets gemist?
en ik ben groter en jij hebt een nikon D70 en ik een D100 en nu moeten we wel meetenquote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef Sebasser het volgende:
Jullie zijn klein, ik ben groot.
quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef the_witch het volgende:
Samen eten is toch gezelig!!!
Samen in Burger King of zo?
quote:Op zondag 3 september 2006 21:50 schreef the_witch het volgende:
Samen eten is toch gezelig!!!
Samen in Burger King of zo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |