quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar kijk je het meest naar uit?
Samen zijn met de meest geliefde fokstertjes uit het landquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar kijk je het meest naar uit?
Kom jij ook danquote:Op woensdag 6 september 2006 00:50 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben de eerste die hier vandaag post.
![]()
Mijne roept verhongeren!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
en ik de 2e
mijn portemonnee zegt heel hard junkfood
Bank beroven? Leen van Frisia? Lenen.nl?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Momenteel heb ik geen eens geld om naar de meet toe te kunnen komen
Maar daar zoek ik wel een oplossing voor
Dat hoort bij "Anders, namelijk"quote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis "wie de vliegende neuk geeft er iets om?".
Dan is optie 4 alleen subtiel uitgedruktquote:Op woensdag 6 september 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik mis "wie de vliegende neuk geeft er iets om?".
Maakt het toch minder duidelijkquote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat hoort bij "Anders, namelijk".
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:11 schreef Nosh het volgende:
Ik zeg restaurant, mijn portemonnee zegt junkfoodhol, dus een compromis (steakhouse ofzo) lijkt me hip!
Ik eet 3dagen per week bij me ouders en dan nog zegt mijn beurs junkfoodquote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
eigenlijk zegt mijn portemonnee: eten bij paps en mams.
Pizzeriaquote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik eet 3dagen per week bij me ouders en dan nog zegt mijn beurs junkfood![]()
ow en die steakhouse hebben we vorige keer geprobeerd
Niet alleen je portemonneequote:Op woensdag 6 september 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
De mijne zegt altijd...Fill me! Fill me!
Niet luisteren!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
Oh, nú zegt mijn portemonnee: ga helemaal niet naar die meet!
collegegeld
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet alleen je portemonnee.
Whehehehehquote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meerquote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser en dribje komen nog wel he ?! anders kom ik niet hoor !
van vrouwen die niet komen dus hequote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef remlof het volgende:
Welke vrouwen komen niet?
Dan kan ik effe m'n lijstje bijwerken
KOMEN DIE NIETquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Ik kom alleen onder de juiste omstandighedenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
van vrouwen die niet komen dus he
hoerquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Hihihih je geeft het antwoord zelf alquote:Op woensdag 6 september 2006 17:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN AL MIJN FOKVRIENDJES VAN DIE LOSERS!
![]()
Jij bent ook mn fokvriendje hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hihihih je geeft het antwoord zelf al
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij bent ook mn fokvriendje hoor![]()
Ben jij een kloon van c_c?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee die komen nooit meer
hihi ik zei komen![]()
Een hoer komt onder elke omstandigheidquote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
hihi ik noemde je hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |