Hallo PDL.quote:
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?quote:
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?
Mwoah, niet echt mijn stijl. Mensen met hun broek bij hun laarzen in, vind ik vaak overkomen als "bitch". Of is dat de bedoeling juist?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.
Goed idee voor jou, die uitgeknipte tep0ls. Anders gaat iedereen weer onder je truitje graaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.
TVP!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
is daar al een B&H topic over Bio?
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee gek. Geilquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.
![]()
Het was dan ook een garpje RZquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.
![]()
Niet waarquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was dan ook een garpje RZ.
Als je afspreekt met, pak'm beet, 40 mensen, dan moet je iets plannenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef Gremen het volgende:
Damn, nu al nadenken wat je over een maand gaat aandoen.
![]()
het is wel in 2006 toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je afspreekt met, pak'm beet, 40 mensen, dan moet je iets plannen.
Wijsneus.![]()
gelukkig is ie bijna volquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef Sebasser het volgende:
Wat een slecht topix.
Gezien de baggertopics die je de laatste tijd opent pas je er prima tussen.quote:
Jij bent toch geen familie van Anthony he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien de baggertopics die je de laatste tijd opent pas je er prima tussen.
Goh,yvonne,wat leuk dat je ook komt.
![]()
![]()
Gloeiendegloeiende,dat is de zoveelste die het vraagt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef menininha het volgende:
[..]
Jij bent toch geen familie van Anthony he?![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gloeiendegloeiende,dat is de zoveelste die het vraagt.![]()
Nee,ik ben geen familie en heb ook niet de intentie het te worden.
![]()
![]()
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het bestquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
deze moet nog wel even vol vannacht
vind ik
Vergeet niet om Yvonne te vermelden in de OP.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het best.
als de lapo-ert te lam is doe ik het wel jahquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het best.
Toen was-ie ook al blauw hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
Biogarde voordat ie blauw was:
[afbeelding]
ja, de 2e van links
die moet dan in een nieuwe categorie denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet niet om Yvonne te vermelden in de OP.
nog lang niet zo blauw als Q naast hemquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Toen was-ie ook al blauw hoor![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nog lang niet zo blauw als Q naast hem
3 keer radenquote:
Ik moest lachenquote:
Ik ben pas om een uur of 4 onlinequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet je straks nog effe spreken over 29 sept
tuuk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben pas om een uur of 4 online![]()
Ben je dan nog wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |