Jij komt zeker met de treinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
JaaaaZoenen met Fraubitch
Ik kom ook
Dan kom je achteraan de rijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
JaaaaZoenen met Fraubitch
Ik kom ook
Je moest eens weten hoe ik *kom* met de treinquote:
Ik wacht welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kom je achteraan de rij.
Ow dus zķ heb je je bezig gehouden tijdens je rondje nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik *kom* met de trein
Heel geen Fraubitch bij nodig
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus zķ heb je je bezig gehouden tijdens je rondje nederland![]()
eh neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkHeb je de weblog niet gevolgd?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
Straks komen er nog meer mensen dan op de legendarische 7 april meet! [afbeelding]
Gezelligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Binnen nu en twee weken weet ik zeker wat mijn nieuwe werktijden gaan worden.Zoals het nu lijkt ben ik vrijdagsavonds vrij en daarom sta ik bij misschien. Explained that.
Maar als ik kan kom ik zeker want er komen zoals het nu lijkt best veel Fokkertjes enFok!stertjes
![]()
Met een bivakmuts op?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef menininha het volgende:
Ik kom wel anoniem lurken! (misschien...)
Geweldig! Die moet in de OPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
afbeelding[/url]][/url]
Is dat geen mooie TVP?
nee die enge plaat met HeatWave staat er dubbel inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
<<layoutverneuking voor gevorderden>>
Is dat geen mooie TVP?
Ik wou even testen of jullie wel scherp waren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die enge plaat met HeatWave staat er dubbel in
Doen wequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
Hallo. Reken mij tot categorie 1.
zeer zekerquote:
Nog eentje erbij en we hebben een kwartetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Mogen Shark.Bait, Skaai en Stofje onder een speciale categorie?
Bannies of zo.
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?quote:
Dat zal mei-stiertje met cola zijn geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
Ik wilde net posten: nu komen al die mensen die niet de deur uit durven hier vragen: wie is dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?![]()
![]()
![]()
tof dat yvonne nog in 2 categorien staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef fraubitch het volgende:
aangepast
leuke foto's weerIk was vergeten hoe knap jullie waren
![]()
als opperhoofd mag ze datquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
tof dat yvonne nog in 2 categorien staat
nee dan komt ze nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik daar dan ook mee zoenen?
Okee tot zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
nu ik die foto's zo zieKunnen we geen Pre meet houden? Vandaag ofzo?
vrijdag 29 september om 4 uur?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
Ja kom maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
fiets je al? ik welquote:
in weert?quote:
in welke trein zit je?quote:
Die richting zwolle en dan naar den haag over rotterdam naar eidnhoven en dan via amsterdam naar weertquote:
Kan ook, ik werk tegenwoordig wel 's vrijdagsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorborellen?
Dat sla ik dit keer over.
Denk een uurtje of 7/8 in Stairway?
Werd jou iets gevraagd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die richting zwolle en dan naar den haag over rotterdam naar eidnhoven en dan via amsterdam naar weert![]()
En gij moet oew smoel houwe joh likpoesquote:
Ach ga toch op het spoor spelen, ownee dat doe je alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gij moet oew smoel houwe joh likpoes
Niet zo hč!quote:
Kijk naar mijn username, mijn profiel, mijn fotoboek, dan weet je het! Makkelijk hč, dat Fok!?quote:
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar mijn username, mijn profiel, mijn fotoboek, dan weet je het! Makkelijk hč, dat Fok!?.
Kleur van username en cupmaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik gedaanHalf zo oud als ik, 4 keer zo hoog userID, was gewoon benieuwd waar die grote snavel op gebaseerd was
cupmaat is wel een goed punt op zichquote:
En wat is die cupmaat dan wijsneusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kleur van username en cupmaat.
Damn, wat is dat toch met mijn cupmaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kleur van username en cupmaat.
Maatje skippybal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat is die cupmaat dan wijsneus![]()
Weet ik veel, uit dat fotoboek word ik niet veel wijzerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Damn, wat is dat toch met mijn cupmaat..
STFU, dat is echt onzin.quote:
Hihihihi. Wanneer gaan we neuken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, uit dat fotoboek word ik niet veel wijzer
wel een lekker koppie zo te zien trouwens
Vanavond?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihi. Wanneer gaan we neuken?
Je bent niet echt iets gewend? Ik bedoel, ijsmeis.rar is wel een essential classic hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
Damn, dat was wel het slechtste verzoek om tietenfoto's ooit, volgens mij!
Laat je likken jijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Laat Chowi en 'r tieten nu met rust ja.
Sorry, dan ben ik ziek.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Laat die tieten en hun Chowi nu met rust ja.
Psst, we zouden het verzwijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is een smoes meneer vanavond is ze bij mij![]()
Lawl, je kent mij duidelijk nog niet!quote:
Welk nummer woonde je ook al weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is een smoes meneer vanavond is ze bij mij![]()
Ze doen je de groetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jainderdaad
We gaan nu verder over PDL en haar tieten
Voor de 3e keer NEE ik doe niet aan homopraktijken djiezz waarom blijf je doorzeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welk nummer woonde je ook al weer?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor de 3e keer NEE ik doe niet aan homopraktijken djiezz waarom blijf je doorzeuren![]()
Daar ligt een uitdagingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lawl, je kent mij duidelijk nog niet!
ja goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze doen je de groeten.
Hoe gaat het met die van jou?
Nee!quote:
Nouhou!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor de 3e keer NEE ik doe niet aan homopraktijken djiezz waarom blijf je doorzeuren![]()
Mij daag je niet zo makkelijk uit heur.quote:
Dan had ik al kotsend het pand verlaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Het leek me nog wel zķ geil, als we dan chowi lieten kijken!
Ik wil wel kijken. Of is dat minder geilquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Het leek me nog wel zķ geil, als we dan chowi lieten kijken!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan had ik al kotsend het pand verlaten.
Als jij er ook van moet kotsen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken. Of is dat minder geil.
geen ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef remlof het volgende:
Is dit een meettopic of een slowchat?
Ik heb gezondigd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef remlof het volgende:
het is een pre-meet-slowchat-topic.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:09 schreef remlof het volgende:
Hoeft ook niet, je leren kennen schijnt al leuk genoeg te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mij daag je niet zo makkelijk uit heur.
Bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je leren kennen schijnt al leuk genoeg te zijn
Zet dan effe [PMS] in de TT Chowiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is een pre-meet-slowchat-topic.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet dan effe [PMS] in de TT Chowi
Done.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent tof
Wat was je cupmaat ook al weer?
Ja, ik ben malle eppie, nou goed? hihiquote:
C. 75C.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent tof
Wat was je cupmaat ook al weer?
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zet die ook gleijk ff in de TT dan
![]()
Gewoon, dat staat lief en onschuldig.quote:
Tequila.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
als je komt krijg je een paar tequila shots van me
Beter verhaal dan waar die dribbelhond mee kwam iigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon, dat staat lief en onschuldig.
Owja, dat was het, ik wist al niet wat ik voelde....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon, dat staat lief en onschuldig.
Niet verder dan je oksel he? Dat kan pijn doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Owja, dat was het, ik wist al niet wat ik voelde....
Haar borsten zitten aan de buitenkant hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verder dan je oksel he? Dat kan pijn doen
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat jij je er nu op gaat rukkenhihi
Oeps. Ik dacht dat dit de GTST SC was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Is het waar? Is Ludo écht dood?![]()
Dit is de meet PMSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeps. Ik dacht dat dit de GTST SC was.
Wie kijkt er heden ten dage nou nog GTST?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oeps. Ik dacht dat dit de GTST SC was.
Ik vorige week maar ik werd gedwongenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wie kijkt er heden ten dage nou nog GTST?
Come again?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze meet wordt veel leuker dan die van zaterdag bij Astrid
Nannie.quote:
Oeh, stoer. Ik sta bij de aandachthoeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik sta bij de komerts, dus ik moet wel.
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
Jij komt toch ook, chowi?
ow wacht, ik kijk helemaal geeen gtstquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow wacht, ik kijk helemaal geeen gtst
We'll see.quote:
kom jij ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja hoi ik kom ook.
Als jij komt welquote:
ja maar ik vroeg me af of dat jij misschien ook kwam?quote:
Ze doet goed mee!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoe is het met je PMS FB?
Als jij mij zou willen vergezellen dan wil ik een voorzichtige poging wagenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja maar ik vroeg me af of dat jij misschien ook kwam?
Zeur nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als jij mij zou willen vergezellen dan wil ik een voorzichtige poging wagen
Neehee, dat is mijn chauffeurquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeur niet, Jij komt met je mattie Dribbel_.
goed en geil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoe is het met je PMS FB?
trusten lekkerdingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Wijntje gedronken, sigaretje gerookt. Nu klaar voor bed
.
mits dronkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neehee, dat is mijn chauffeur
goed planquote:
is dat een verkapte "ik kom ook" post?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:48 schreef StElsewhere het volgende:
Ik zit op de trap naar de hemel..
Neuh. Die heeft geen tijd. Zit op de trap naar de hemelquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat een verkapte "ik kom ook" post?
quote:
Misschien dat ik trede neem jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat een verkapte "ik kom ook" post?
Chris, Stoffert?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb iets nieuws in mijn sig. Dit zei iemand net tegen me.
Was het Stofje?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb iets nieuws in mijn sig. Dit zei iemand net tegen me.
Het is echt zo'n typische Stofje-uitspraak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja. Valt het op?
zulke dingen zegt hij anders nooit tegen mij!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is echt zo'n typische Stofje-uitspraak..
Jij bent ook niet echt heel lekker.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zulke dingen zegt hij anders nooit tegen mij!![]()
zou wel heel tof zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Misschien dat ik trede neem ja
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt heel lekker.!
en waar kan ik jou bij indelen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:34 schreef Gizmore het volgende:
*schop*
Alsof die ouwe dweil komt opdagenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef Biogarde het volgende:
Kratje pp is de bedoeling volgens Vonne![]()
![]()
Au!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt heel lekker.!
Je hebt em vermoordquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
David? Hallo?
ik vind hem wel lekker hoorquote:
ik ook. alleen anders dan hij.quote:
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets andersquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ook. alleen anders dan hij.![]()
(paarden!!)
ik doe met jou meequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets anders.
wij allemaal wel eens denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets anders.
Kut. Is dat banwaardig?quote:
Goed nieuws Chowi. Je kunt dan wel gewoon doorgaan met Fok!kenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, slechts strafbaar volgens de nederlandse wet
Ik smokkel wel een laptop met internetverbinding mee mijn cel in.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed nieuws Chowi. Je kunt dan wel gewoon doorgaan met Fok!ken.
Draadloos hčquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik smokkel wel een laptop met internetverbinding mee mijn cel in.
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis.quote:
Hihi, wat een openbaringquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis..
oh nee? in de gevangenis krijg je anders alleen maar bier zonder alcohol hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis..
O. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
oh nee? in de gevangenis krijg je anders alleen maar bier zonder alcohol hoor
Ja nee dan ga ik wel meteen het klooster in. Bier brouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In de bajes kan je zelf alochol maken. Geen probleem.
Ga je dan ook celibatair leven?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nee dan ga ik wel meteen het klooster in. Bier brouwen.
Dat nooit.quote:
maar..quote:
Naja, daarover heb ik zelf blijkbaar niks in te brengen.quote:
hij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je dat garanderen Remlof?
ik heb haar al tequila shots beloofd!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je dat garanderen Remlof?
NIETWAARquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb haar al tequila shots beloofd!
Hey kippiedippiequote:
Wat een zaligheid tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Elke keer weer ben ik zwaar onder de indruk van de begroeting door Paultjuhhh.
Whehehhequote:
Wist ik al! Há!quote:
Jij welquote:
Jij welquote:
Ik!quote:
Hallo PDL.quote:
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?quote:
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?
Mwoah, niet echt mijn stijl. Mensen met hun broek bij hun laarzen in, vind ik vaak overkomen als "bitch". Of is dat de bedoeling juist?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om bij de meet een strakke spijkerbroek aan te doen, met van die laarzen over mijn broek heen. Wat denk jij?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.
Goed idee voor jou, die uitgeknipte tep0ls. Anders gaat iedereen weer onder je truitje graaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk; uitgeknipte tepol in je sjirtje en een open kruis.
TVP!quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
is daar al een B&H topic over Bio?
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee gek. Geilquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.
![]()
Het was dan ook een garpje RZquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één dan wel het ander,maar dat is best BrEeZaH.
![]()
Niet waarquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was dan ook een garpje RZ.
Als je afspreekt met, pak'm beet, 40 mensen, dan moet je iets plannenquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:36 schreef Gremen het volgende:
Damn, nu al nadenken wat je over een maand gaat aandoen.
![]()
het is wel in 2006 toch?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je afspreekt met, pak'm beet, 40 mensen, dan moet je iets plannen.
Wijsneus.![]()
gelukkig is ie bijna volquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:30 schreef Sebasser het volgende:
Wat een slecht topix.
Gezien de baggertopics die je de laatste tijd opent pas je er prima tussen.quote:
Jij bent toch geen familie van Anthony he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezien de baggertopics die je de laatste tijd opent pas je er prima tussen.
Goh,yvonne,wat leuk dat je ook komt.
![]()
![]()
Gloeiendegloeiende,dat is de zoveelste die het vraagt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:52 schreef menininha het volgende:
[..]
Jij bent toch geen familie van Anthony he?![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gloeiendegloeiende,dat is de zoveelste die het vraagt.![]()
Nee,ik ben geen familie en heb ook niet de intentie het te worden.
![]()
![]()
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het bestquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
deze moet nog wel even vol vannacht
vind ik
Vergeet niet om Yvonne te vermelden in de OP.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het best.
als de lapo-ert te lam is doe ik het wel jahquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij de nieuwe maakt, vind ik het best.
Toen was-ie ook al blauw hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef remlof het volgende:
Biogarde voordat ie blauw was:
[afbeelding]
ja, de 2e van links
die moet dan in een nieuwe categorie denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vergeet niet om Yvonne te vermelden in de OP.
nog lang niet zo blauw als Q naast hemquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Toen was-ie ook al blauw hoor![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
nog lang niet zo blauw als Q naast hem
3 keer radenquote:
Ik moest lachenquote:
Ik ben pas om een uur of 4 onlinequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik moet je straks nog effe spreken over 29 sept
tuuk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben pas om een uur of 4 online![]()
Ben je dan nog wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |