Kan ook, ik werk tegenwoordig wel 's vrijdagsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Voorborellen?
Dat sla ik dit keer over.
Denk een uurtje of 7/8 in Stairway?
Werd jou iets gevraagd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die richting zwolle en dan naar den haag over rotterdam naar eidnhoven en dan via amsterdam naar weert![]()
En gij moet oew smoel houwe joh likpoesquote:
Ach ga toch op het spoor spelen, ownee dat doe je alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gij moet oew smoel houwe joh likpoes
Niet zo hč!quote:
Kijk naar mijn username, mijn profiel, mijn fotoboek, dan weet je het! Makkelijk hč, dat Fok!?quote:
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk naar mijn username, mijn profiel, mijn fotoboek, dan weet je het! Makkelijk hč, dat Fok!?.
Kleur van username en cupmaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik gedaanHalf zo oud als ik, 4 keer zo hoog userID, was gewoon benieuwd waar die grote snavel op gebaseerd was
cupmaat is wel een goed punt op zichquote:
En wat is die cupmaat dan wijsneusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kleur van username en cupmaat.
Damn, wat is dat toch met mijn cupmaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kleur van username en cupmaat.
Maatje skippybal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat is die cupmaat dan wijsneus![]()
Weet ik veel, uit dat fotoboek word ik niet veel wijzerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Damn, wat is dat toch met mijn cupmaat..
STFU, dat is echt onzin.quote:
Hihihihi. Wanneer gaan we neuken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, uit dat fotoboek word ik niet veel wijzer
wel een lekker koppie zo te zien trouwens
Vanavond?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihihihi. Wanneer gaan we neuken?
Je bent niet echt iets gewend? Ik bedoel, ijsmeis.rar is wel een essential classic hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
Damn, dat was wel het slechtste verzoek om tietenfoto's ooit, volgens mij!
Laat je likken jijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Laat Chowi en 'r tieten nu met rust ja.
Sorry, dan ben ik ziek.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Laat die tieten en hun Chowi nu met rust ja.
Psst, we zouden het verzwijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is een smoes meneer vanavond is ze bij mij![]()
Lawl, je kent mij duidelijk nog niet!quote:
Welk nummer woonde je ook al weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is een smoes meneer vanavond is ze bij mij![]()
Ze doen je de groetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jainderdaad
We gaan nu verder over PDL en haar tieten
Voor de 3e keer NEE ik doe niet aan homopraktijken djiezz waarom blijf je doorzeurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welk nummer woonde je ook al weer?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor de 3e keer NEE ik doe niet aan homopraktijken djiezz waarom blijf je doorzeuren![]()
Daar ligt een uitdagingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lawl, je kent mij duidelijk nog niet!
ja goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze doen je de groeten.
Hoe gaat het met die van jou?
Nee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |