Jij komt zeker met de treinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
JaaaaZoenen met Fraubitch
Ik kom ook
Dan kom je achteraan de rijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
JaaaaZoenen met Fraubitch
Ik kom ook
Je moest eens weten hoe ik *kom* met de treinquote:
Ik wacht welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan kom je achteraan de rij.
Ow dus zķ heb je je bezig gehouden tijdens je rondje nederlandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik *kom* met de trein
Heel geen Fraubitch bij nodig
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus zķ heb je je bezig gehouden tijdens je rondje nederland![]()
eh neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkHeb je de weblog niet gevolgd?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef remlof het volgende:
Straks komen er nog meer mensen dan op de legendarische 7 april meet! [afbeelding]
Gezelligquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Binnen nu en twee weken weet ik zeker wat mijn nieuwe werktijden gaan worden.Zoals het nu lijkt ben ik vrijdagsavonds vrij en daarom sta ik bij misschien. Explained that.
Maar als ik kan kom ik zeker want er komen zoals het nu lijkt best veel Fokkertjes enFok!stertjes
![]()
Met een bivakmuts op?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef menininha het volgende:
Ik kom wel anoniem lurken! (misschien...)
Geweldig! Die moet in de OPquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
afbeelding[/url]][/url]
Is dat geen mooie TVP?
nee die enge plaat met HeatWave staat er dubbel inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
<<layoutverneuking voor gevorderden>>
Is dat geen mooie TVP?
Ik wou even testen of jullie wel scherp waren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die enge plaat met HeatWave staat er dubbel in
Doen wequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
Hallo. Reken mij tot categorie 1.
zeer zekerquote:
Nog eentje erbij en we hebben een kwartetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:45 schreef pussydeluxe het volgende:
Mogen Shark.Bait, Skaai en Stofje onder een speciale categorie?
Bannies of zo.
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?quote:
Dat zal mei-stiertje met cola zijn geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
Ik wilde net posten: nu komen al die mensen die niet de deur uit durven hier vragen: wie is dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie drinkt daar rechtsonder bier met een rietje?![]()
![]()
![]()
tof dat yvonne nog in 2 categorien staatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef fraubitch het volgende:
aangepast
leuke foto's weerIk was vergeten hoe knap jullie waren
![]()
als opperhoofd mag ze datquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
tof dat yvonne nog in 2 categorien staat
nee dan komt ze nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik daar dan ook mee zoenen?
Okee tot zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
nu ik die foto's zo zieKunnen we geen Pre meet houden? Vandaag ofzo?
vrijdag 29 september om 4 uur?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
Ja kom maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef fraubitch het volgende:
fiets je al? ik welquote:
in weert?quote:
in welke trein zit je?quote:
Die richting zwolle en dan naar den haag over rotterdam naar eidnhoven en dan via amsterdam naar weertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |