ik ook. alleen anders dan hij.quote:
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets andersquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ook. alleen anders dan hij.![]()
(paarden!!)
ik doe met jou meequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets anders.
wij allemaal wel eens denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens vliegen. Maar dat is iets anders.
Kut. Is dat banwaardig?quote:
Goed nieuws Chowi. Je kunt dan wel gewoon doorgaan met Fok!kenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, slechts strafbaar volgens de nederlandse wet
Ik smokkel wel een laptop met internetverbinding mee mijn cel in.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed nieuws Chowi. Je kunt dan wel gewoon doorgaan met Fok!ken.
Draadloos hèquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik smokkel wel een laptop met internetverbinding mee mijn cel in.
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis.quote:
Hihi, wat een openbaringquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis..
oh nee? in de gevangenis krijg je anders alleen maar bier zonder alcohol hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sure. Zolang ik FOK! heb maakt het niet zoveel verschil of ik thuis zit of in de gevangenis..
O. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
oh nee? in de gevangenis krijg je anders alleen maar bier zonder alcohol hoor
Ja nee dan ga ik wel meteen het klooster in. Bier brouwen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
In de bajes kan je zelf alochol maken. Geen probleem.
Ga je dan ook celibatair leven?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nee dan ga ik wel meteen het klooster in. Bier brouwen.
Dat nooit.quote:
maar..quote:
Naja, daarover heb ik zelf blijkbaar niks in te brengen.quote:
hij welquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je dat garanderen Remlof?
ik heb haar al tequila shots beloofd!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je dat garanderen Remlof?
NIETWAARquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb haar al tequila shots beloofd!
Hey kippiedippiequote:
Wat een zaligheid tochquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Elke keer weer ben ik zwaar onder de indruk van de begroeting door Paultjuhhh.
Whehehhequote:
Wist ik al! Há!quote:
Jij welquote:
Jij welquote:
Ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |