Laat me raden:quote:Op woensdag 27 september 2006 18:57 schreef Monidique het volgende:
Ik heb zes boeken gekocht voor vijf euro.
En hoe goed hij kan voetballen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef Apropos het volgende:
Het is trouwens maar afwachten hoe eerlijk deze Abe is.
Radicaler dan Koizumi, skoint.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef Apropos het volgende:
Het is trouwens maar afwachten hoe eerlijk deze Abe is.
Die had ik niet voorzien.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En hoe goed hij kan voetballen.
Je staat alleen in jouw opvattingen en het gebrek aan concurrentie drukt de productiviteit.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ongelooflijk, Floripas is 4 maanden weg en zit gewoon nog op een gemiddelde van 30 posts per dag. Ik heb het gevoel dat ik hier niet weg te branden ben en ik zit pas op 7!
Hee, dat is mal. Ik kreeg net een melding dat-ie niet geplaatst kon worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef Apropos het volgende:
Zoiets hoeft echt niet twee keer gezegd te worden.
Veel ruzie maken en een sexier icoontje nemen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ongelooflijk, Floripas is 4 maanden weg en zit gewoon nog op een gemiddelde van 30 posts per dag. Ik heb het gevoel dat ik hier niet weg te branden ben en ik zit pas op 7!
Helemaal waar, soms verlang ik naar wat meer libertariërs om het 'ns over écht belangrijke onderwerpen te hebben. Davitamon en Mannekino zien we nooit meer en ook Heiden6 komt maar zo heel af en toe langs. Zelfs McCarthy studeert tegenwoordig liever geloof ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:10 schreef Sidekick het volgende:
Je staat alleen in jouw opvattingen en het gebrek aan concurrentie drukt de productiviteit.
Mr. Snoid niet sexy?????quote:Op woensdag 27 september 2006 19:12 schreef Floripas het volgende:
Veel ruzie maken en een sexier icoontje nemen.
Nee, ik denk dat dat sarcasme is op het TRU-gehalte daar.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:16 schreef Floripas het volgende:
Amerikaanse Schaduwoverheid
...en ik denk dat hij het nog eens zou kunnen menen ook.
En de Bilderdbergsamenzwering dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat sarcasme is op het TRU-gehalte daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |