abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42162852
Jaja, het is niet meer een conspiracy verhaal nu officiele documenten van de VS aantonen dat een schaduwoverheid onder Bush zonder toestemming van het senaat en zonder medeweten van het amerikaanse volk bezig is met het samenvoegen van Mexico, Canada en de Verenigde Staten.
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52164
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42163229
Ik zie Mexico, Canada en de VS in de eerste 800 jaar nog niet samen gaan.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  woensdag 27 september 2006 @ 10:40:03 #3
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_42163400
Ik hou hem open (ik verplaats nix), kan nog een leuke discussie worden.
Canada samen met de VS ?, dat zie ik nooit gebeuren. Die hebben het te goed.
Mexico is in bepaalde opzichten een ander verhaal.
Of het geloofwaardig/realistisch is.. ... (denk het niet).
  woensdag 27 september 2006 @ 10:41:37 #4
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_42163437
morron

NAFTA.....

zoek er maar op
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_42163577
de NegatieveAliens (Satan) hebben in een ver verleden gepaard met aardbewoners en daar is een superieurmenselijkras uit ontstaan die de wereld probeert te domineren.

Kan je mij ook even uitleggen waarom die zogenaamde aliens, zo open en bloot met hun (illuminati) symbolen communiceren?
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:41 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
morron mormon
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42163578
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_42163649
quote:
De Nafta

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nafta

Ik zie een Conspiracy.
quote:
Nafta is een mengsel van koolwaterstoffen, dat ontstaat bij het destilleren van ruwe olie als condensaat bij temperaturen beneden 80°C (lichte nafta, aantal koolstofatomen tot 5) en van circa 80 tot 170 graden Celsius (zware nafta, aantal koolstofatomen 5 tot 10). Hoewel de samenstelling van ruwe olie enorm varieert met de vindplaats, levert deze gemiddeld 20% nafta op na het destillatieproces. Deze en andere verkregen fracties krijgen dan nog een nabehandeling om ongewenste componenten te verwijderen. Met de steeds strengere milieueisen is dit proces van nabehandelen een van de bepalende stappen geworden in het raffinageproces.

Nafta kan gebruikt worden om in een kraakinstallatie lichtere fracties zoals propeen en etheen te maken. Binnen Europa is Nederland met de haven van Rotterdam een belangrijke speler in het industrieel kraken van olie tot bruikbare grondstoffen voor plastics, medicijnen, voedingsmiddelen, enz. Ook voor de Nederlandse economie en de werkgelegenheid is dit een sector van groot belang.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42163678
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik hou hem open (ik verplaats nix), kan nog een leuke discussie worden.
Canada samen met de VS ?, dat zie ik nooit gebeuren. Die hebben het te goed.
Mexico is in bepaalde opzichten een ander verhaal.
Of het geloofwaardig/realistisch is.. ... (denk het niet).
Zie je het al voor je dat Mexicanen vrij toegang krijgen in de VS op de arbeidsmarkt? Dat is nu al een beladen discussie en voor veel Amerikanen gewoon ondenkbaar.
pi_42165816
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42166030
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:32 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Dat dacht ik eerst ook van Nederland-Duitsland en nu zitten we gezamelijk in de EU.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42175763
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:15 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook van Nederland-Duitsland en nu zitten we gezamelijk in de EU.
Ja, maar Nederland werd niet bij Duitsland ingelijfd of andersom. Samen in de EU is wel heel wat anders dan van 3 verschillende landen 1 staat maken.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:12:37 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42176467
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Ja, maar Nederland werd niet bij Duitsland ingelijfd of andersom. Samen in de EU is wel heel wat anders dan van 3 verschillende landen 1 staat maken.
Dan noemen we het toch gewoon United States of Jesusland? Mexicanen blij, US blij, en Canada zal er wel heel relaxed mee blijven.

Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:22:24 #13
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42176789
Het vrijhandels verdrag van Noord-Amerika bestaat al een tijdje hoor.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:13:33 #14
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_42180250
Goed onderwerp topicstarter.

Wat ik niet begrijp is het volgende, je plaatst het onderwerp in een conspiracyjasje, althans zo komt het over.
pi_42191796
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:13 schreef francorex het volgende:
Goed onderwerp topicstarter.

Wat ik niet begrijp is het volgende, je plaatst het onderwerp in een conspiracyjasje, althans zo komt het over.
Het plan om van de VS, Mexico en Canada een economische eenheid te creëeren is in werking gesteld zonder dat het amerikaanse(/Canadese/Mexicaanse) volk en het senaat hier van op de hoogte waren gesteld, buiten iedereen om dus. Dit nieuws hoorde ik meer dan een half jaar geleden al op de Alex Jones show, vandaar dat er een conspiracyluchtje aan zit/zat.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42195667
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Zie je het al voor je dat Mexicanen vrij toegang krijgen in de VS op de arbeidsmarkt? Dat is nu al een beladen discussie en voor veel Amerikanen gewoon ondenkbaar.
daarom gaat het ook stiekem he!
pi_42195787
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:15 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

En meer is dit dus ook niet, een economisch samenwerkingsverband.
pi_42195889
De bron is sowieso beneden alle peil.
pi_42196229
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En meer is dit dus ook niet, een economisch samenwerkingsverband.
Inderdaad, zoals al eerder vermeld: NAFTA
quote:
De Amerikaanse regering is sterk voorstander van uitbreiding van regionale vrijhandelszones. Na het North American Free Trade-accoord (NAFTA) met Canada en Mexico in 1994 wordt, op initiatief van de Verenigde Staten, gesproken over een vrijhandelszone die Noord- én Zuid-Amerika zou moeten omvatten: de Free Trade Area of the Americas (FTAA). Tijdens de Summit of the Americas in april 2001 te Quebec herbevestigden de landen van het Westelijk Halfrond (Cuba was afwezig) het streven de FTAA in 2005 tot stand te doen komen.
pi_42196543
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42196642
Dan heb je de bron niet goed gelezen:
quote:
Myth: The SPP is a movement to merge the United States, Mexico, and Canada into a North American Union and establish a common currency.

Fact: The cooperative efforts under the SPP, which can be found in detail at www.spp.gov, seek to make the United States, Canada and Mexico open to legitimate trade and closed to terrorism and crime. It does not change our courts or legislative processes and respects the sovereignty of the United States, Mexico, and Canada. The SPP in no way, shape or form considers the creation of a European Union-like structure or a common currency. The SPP does not attempt to modify our sovereignty or currency or change the American system of government designed by our Founding Fathers.
Van spp.gov.
pi_42197186
Sorry.

Hieronder nog een relevant artikel:
http://www.infowars.com/a(...)ained_for_merger.htm
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42223860
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42224150
Dat is niet relevant.... Dat is onzin.
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:05:23 #25
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42233392
Klopt ja, ze maken eerst 1 superstaat
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:51:43 #26
115996 francorex
pi_42257392
Kent iemand NAFI?

NAFI staat voor,North American Forum on Integration. Het is een forum , denktank, waar mensen samenkomen en zich organiseren, het opzet is een Noord-Amerikaanse Unie.

Van hun website; http://www.fina-nafi.org/eng/fina/presentation.asp?count=eng
quote:
WHO ARE WE?
The North American Forum on Integration (NAFI) is a non-profit organization devoted to developing North American dialogue and networks.

Created in 2002, NAFI aims to build awareness on issues raised by North American integration and to focus the attention of decision-makers on the importance of the challenges at hand. In this perspective, NAFI intends to periodically bring together principal decision-makers from political, private, labor and academic sectors from Canada, the United States and Mexico.
Eén grote economische unie, vergelijkbaar met de Europeese Unie. NAFTA + zeg maar.

Het volgende plaatje maakt meer duidelijk, plannen voor een superhighway, een highway die de unie verbindt, van Mexico dwars door de VS tot Canada.

Pikant detail, de staat Texas wordt de draaischijf, het hart van deze unie. (motive, anyone?)

Maar goed, hoe ernstig moeten we dit nemen, is dit uberhaupt mogelijk, het lijkt me niet evident om een supermacht als de VS onder te brengen in een groter geheel?

Wil je Amerikanen daarvan overtuigen, lijkt me niet evident. Ik beeld me in dat je daarvoor héél veel overtuigingskracht/macht nodig hebt;

quote:
The main actors in NAFI are members of the Council on Foreign Relations or related organizations based in Mexico and Canada.

Verder beeld ik me in, catalyzerende gebeurtenissen, noodsituatie(s), crissiessituaties in één of meerdere van de betrokken landen, gebeurtenissen die helpen het schaakbord vrij te maken om zo nieuwe mogelijkheden aan te bieden, nieuwe oplossingen aan te bieden. Zoals een North American Union, met centraal gezag, één munt, enz.

Om het kort te houden, zijn er problemen in de VS? Zijn er problemen in Mexico? Zijn er geopolitieke belangen met Canada (energie)?

Maw, een heel interessant onderwerp, een onderwerp waarvan we in de toekomst meer zullen horen. Ik kijk er naar uit, samen met jullie de ontwikkelingen te volgen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:11:58 #27
115996 francorex
pi_42372125
Creating the North American Union click

sub]by Dennis Behreandt
October 2, 2006[/sub]

quote:
The plans for a North American Security and Prosperity Partnership are steps on the way to a North American Union. (Tell your representative and senators "NO North American Union!")

On June 21, viewers of CNN's Lou Dobbs Tonight heard the alarming introduction to a segment of the program devoted to the future of the United States of America. "The Bush administration's open-borders policy and its decision to ignore the enforcement of this country's immigration laws is part of a broader agenda," Dobbs intoned. "President Bush signed a formal agreement that will end the United States as we know it, and he took the step without approval from either the U.S. Congress or the people of the United States."
...
quote:
A Deepening Union

With the announcement on March 23, 2005 of the Security and Prosperity Partnership, the Bush administration, along with the governments of Mexico and Canada, has taken the next step toward a European Union-style superstate in North America. The SPP features a wide range of initiatives on matters related to security and commerce. These include:

Create a proto-parliament called the North American Competitiveness Council. According to official SPP documents, this body will "address issues of immediate importance" and provide "strategic" advice. It will also "provide input on the compatibility of our security and prosperity agendas."

Under the purported threat of an avian flu pandemic, the parties to the SPP will harmonize plans for continuity of government in the event of a crisis.

Begin harmonizing security organs by creating a "common approach to critical infrastructure protection," and "develop and implement joint plans for cooperation for incident response, as well as conduct coordinated training and exercises in emergency response."

Create a single energy policy for North America by "improving transparency and regulatory compatibility."
slot van de auteur.
quote:
It is incredible, but just four years from now — if the CFR template is followed — the United States may cease to exist as an independent political entity. Its laws, rules, and regulations — including all freedoms guaranteed by the Constitution — will be subject to review and nullification by the North American Union's governing body. Sure, the United States will still be here in name. American soldiers will still fight, mostly, under the U.S. flag. There will be a U.S. president and both houses of Congress will continue to meet and pass legislation. Nevertheless, in very important ways, the United States will become nothing more than a province — albeit an important one — in the emergent North American superstate.
De counsel on foreign relations speelt een belangrijke rol.

Hier hun website http://www.cfr.org/public(...)rmens_statement.html

Creating a North American Community, pdf file. Toespraak van de voorzitter, voorzitter van de onafhankelijke werkgroep.

Deze pdf-file is werkelijk de moeite.

Heb je weinig tijd? zoek naar " 6 key recommendations"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:50:10 #28
115996 francorex
pi_42373908
ondersteunende informatie.

North American Union Already Starting to Replace USA click

by Jerome R. Corsi
Posted May 30, 2006

quote:
In March 2005 at their summit meeting in Waco, Tex., President Bush, President Fox and Prime Minister Martin issued a joint statement announced the creation of the “Security and Prosperity Partnership of North America” (SPP).
...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:04:40 #29
115996 francorex
pi_42374438
Independent Task Force on North America

From Wikipedia, the free encyclopedia
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:08:20 #30
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:15:34 #31
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42374830
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:08 schreef Drugshond het volgende:
Ik zet hem ff door naar [TRU]
Schakel jij hem maar ff door, wel uitkijken voor de automatische backbounce
  donderdag 2 november 2006 @ 13:20:39 #32
115996 francorex
  woensdag 22 november 2006 @ 23:03:45 #33
115996 francorex
pi_43803323
U.S. legislator warns of Bush plot to merge Canada, the U.S. and Mexico

Beth Gorham, Canadian Press click

Published: Wednesday, November 22, 2006
  donderdag 23 november 2006 @ 00:53:37 #34
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_43808340
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_43815645
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:53 schreef Aurora025 het volgende:
Zie deze fantastische videoS:

The Capitalist Conspiracy: An Inside view of International Banking - Ed. Griffin
http://video.google.com.au/videoplay?docid=-5793499868325228643&q=international+banking

The Creation of the Global Union
http://video.google.com/videoplay?docid=-5790256003948876527&q=NORTH+AMERICAN+UNION

America - From Freedom to Fascism - Director Commentary
http://video.google.com/videoplay?docid=-4312730277175242198&q=America+-+From+Freedom+to+Fascism

The Real Face of the European Union
http://video.google.com/videoplay?docid=2699800300274168460&q=The+Real+Face+of+the+European+Union
dat laatste filmpje is in elkaar gezet door een stel bange britten die bang zijn hun macht te verliezen aan duitsland
En even vergeten dat hun 1 van de 3 grote beslissende landen zijn binnen de EU
En nogal wat dingen die al lang duidelijk waren

[ Bericht 4% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 23-11-2006 12:43:03 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:36:35 #36
115996 francorex
pi_45257703
Lou Dobs reporter van CNN, Lou Dobs brengt een bijdrage over The North American Union.

youtube

Dit is meanstream.

Lou Dobs: " this is a group of elite"

" this is beyond belief "

Lou Dobs tonight, Lou Dobs brengt een bijdrage over the North American Superhighway.

youtube

[ Bericht 21% gewijzigd door francorex op 11-01-2007 18:45:30 ]
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:19:21 #37
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_45266647
BLACK HELICOPTERS, POLICE IN BLACK SKIMASKS!111, THE CONSTITUTION IS SMASHED , HEIL TO THE 4TH REICH!!11
pi_45266807
Tvp
hoi
pi_45267311
Mexico heeft, net als Irak, Olie en Gas, dat alleen is voor de VS een reden, op de bevolking zitten ze zeker niet te wachten..........
  vrijdag 12 januari 2007 @ 02:47:56 #40
115996 francorex
pi_45273783
quote:
op de bevolking zitten ze zeker niet te wachten..........
Vannuit een economisch standpunt, goedkope arbeidskrachten?

En, waar denk je dat ze 100.000 extra troepen gaan rekruteren, zeker wanneer je weet dat dit jouw Amerikaansburgerschap voorspoedigt?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:58:27 #41
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45278079
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef JohnDope het volgende:
de NegatieveAliens (Satan) hebben in een ver verleden gepaard met aardbewoners en daar is een superieurmenselijkras uit ontstaan die de wereld probeert te domineren.

Kan je mij ook even uitleggen waarom die zogenaamde aliens, zo open en bloot met hun (illuminati) symbolen communiceren?
[..]
Het bewustzijn valt op te delen in een negatief en positief deel. In bovenstaande quote spreekt men van negatieve aliens. In een andere interpretatie is juist de dupliciteit / dichometrie van je eigen bewustzijn het resultaat van onze genesis. Satan is dan dus geen Alien, maar eerder het negatieve of zelfgeorienteerde deel van je bewustzijn/Zelf.

Als je op die stelling al die verhalen en mythes loslaat krijg je een interessante kijk op religies en overeenkomsten met de boeddistische filosofieën. gezien het feit dat onze beschaving alles op alles zet om het eigenbelang van het individu voorop te zetten zou je alsnog kunnen zeggen dat 'menselijke rassen' zijn welke de wereld proberen te domineren.
¡ Experience Everything !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:06:40 #42
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45278281
bron

Myth: The SPP was an agreement signed by Presidents Bush and his Mexican and Canadian counterparts in Waco, TX, on March 23, 2005.
Fact: The SPP is a dialogue to increase security and enhance prosperity among the three countries. The SPP is not an agreement nor is it a treaty. In fact, no agreement was ever signed.

Myth: The SPP is being undertaken without the knowledge of the U.S. Congress.
Fact: U.S. agencies involved with SPP regularly update and consult with members of Congress on our efforts and plans.
quote:
Een schaduwoverheid onder Bush zonder toestemming van het senaat en zonder medeweten van het amerikaanse volk bezig is met het samenvoegen van Mexico, Canada en de Verenigde Staten.
Well.. dat is dus niet waar ... sorry

(oh .. of .. of... ja nee de regering heeft die website online gezet zodat je dénkt dat het niet waar is terwijl het wel zo is, want zij weten dat jij weet wat zij weten. daarom de omgedraaide psychologie.,...... met deze beredenering valt natuurlijk ALLES om te googelen tot conspiracy)
¡ Experience Everything !
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:07:58 #43
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_45278310
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef RickySway het volgende:

[..]

Het bewustzijn valt op te delen in een negatief en positief deel. In bovenstaande quote spreekt men van negatieve aliens. In een andere interpretatie is juist de dupliciteit / dichometrie van je eigen bewustzijn het resultaat van onze genesis. Satan is dan dus geen Alien, maar eerder het negatieve of zelfgeorienteerde deel van je bewustzijn/Zelf.

Als je op die stelling al die verhalen en mythes loslaat krijg je een interessante kijk op religies en overeenkomsten met de boeddistische filosofieën. gezien het feit dat onze beschaving alles op alles zet om het eigenbelang van het individu voorop te zetten zou je alsnog kunnen zeggen dat 'menselijke rassen' zijn welke de wereld proberen te domineren.
Wat jij bedoelt word met "de satan" bedoelt
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:13:22 #44
115996 francorex
  maandag 9 april 2007 @ 00:18:02 #45
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_48133180
quote:
Interessant filmpje
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:31:04 #46
115996 francorex
pi_51398430
"The Amero" ( 27 november 2006)
pi_51418011
Freedom of Information Act = FIA
Mis alleen nog de SCO...

En ik heb hier al meer over gehoord, over het samengaan..

Past opzich wel weer in de enizins Orwelliaanse strategie van het creëren van 4 supermachten (Noord-Amerika als 1, Europa en Rusland als 1, Afrika als 1 en Azië+Oceanië als 1 - geen idee waar Zuid-Amerika bijhoort, maar waarschijnlijk uiteindelijk bij de andere Amerika).
Feit blijft wel dat macht meer en meer gecentraliseerd wordt, dus ik hou mijn ogen open.

Ga door met 'spreading the word' talon! Waardeer je bijdragen enorm, het licht schijnt
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_51418033
quote:
Council on Foreign Relations: Building a North American Union

Building a North American Community
Report of an Independent Task Force
Die lui zijn echt eng.. Zichzelf Independent noemen.. independent als in niet afhankelijk van een of andere macht boven ze. Dit is echt een creepy club als je het mij vraagt, zeker als je de geschiedenis van het CFR bekijkt - en van wat ze achter de schermen allemaal voor elkaar hebben gekregen..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  vrijdag 13 juli 2007 @ 02:57:32 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51418055
blame canada
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: