abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:52:28 #201
159022 AminBen
El Maestro
pi_42312566
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:08:27 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42312976
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef AminBen het volgende:
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
Zaki is een bonkige spits van 1.85 meter dus weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat hij net zo'n type is als Farfan, Tardelli, Kone
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:19:07 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_42313186
De africa cup, en het is geen bonkige spits.
pi_42313949
En waar halen we het geld vandaan?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42314010
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
En waar halen we het geld vandaan?
Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314061
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
pi_42314287
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
Dat had ik ook met Koné . Tardelli maakt gewoon geen geweldige indruk, als je dan naar zijn verleden kijkt is de conclusie snel getrokken. Ik denk dat het best een aardige voetballer kan worden voor PSV die wel zijn doelpuntjes mee gaat pakken hoor. Maar dat is niet wat we nodig hebben. We hebben een topspits nodig die aan 1 of 2 kansen genoeg heeft om te scoren en er elk seizoen zo rond de 25 in hamert. Ik denk dat ik niet alleen sta als ik zeg dat zowel Tardelli, Koné en Kluivert niet bepaald aan dat profiel lijken te voldoen.

Het kan natuurlijk dat Tardelli toch een verborgen supertalent blijkt te zijn en er over een paar weken de één na de ander in pegelt, eens in de zoveel tijd gebeurt dat, het lijkt me echter onwaarschijnlijk. Vergeet niet dat PSV ook uit brazilie tegenwoordig slechts de tweede garnituur talenten krijgt. De echte toppertjes verkassen tegenwoordig rechtstreeks naar Zuid-Europa, zonder tussenstops in Eindhoven helaas...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314404
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
pi_42316457
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.

Maar geef jouw mening over Tardelli eens dan, of ben je bang je nek uit te steken?
pi_42317920
Ik zie het al voor me, als we Koné verkopen dan is die binnen een seizoen verkocht aan een grote club voor het dubbele
pi_42318594
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.

Maar geef jouw mening over Tardelli eens dan, of ben je bang je nek uit te steken?
Ben het wat Tardelli betreft wel enigzins met je eens, maar je bent wel een ontzettende zwartkijker zeg! Ik lees echt nooit iets positiefs over PSV van jou.
pi_42321153
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Ben het wat Tardelli betreft wel enigzins met je eens, maar je bent wel een ontzettende zwartkijker zeg! Ik lees echt nooit iets positiefs over PSV van jou.
Ik zet gewoon simpelweg de feiten op een rij. Dit soort supporterstopics kan doorgaans wel een realistische kijk op de zaken gebruiken. Ik word heel vaak afgeschildert als een zwartkijker en toch blijken er dan weer heel veel mensen het toch wel met me eens te zijn. Jij zegt ook al dat je mijn punt wel ziet wat Tardelli betreft. Als ik zeg dat Koné geweldig hard kan rennen, fantastische techniek heeft, heel veel kansen creëert en er minstens zo veel om zeep helpt zullen ook weinig mensen mij hier tegenspreken. Is dat dan zwartkijkerij of gewoon zeggen waar het op staat?

Misschien komt het omdat ik vaak als 1 van de eersten dingen aanstip die ik niet goed vind gaan bij de club. Ik was destijds de enige die kritiek op Koné had. Van heel Nederland leek het wel, zelfs de professionele "deskudigen" (ahem...) lachten Ajax uit dat ze Koné hadden laten glippen en dat PSV er nu wel in geslaagd was die wereldspits vast te leggen. Vervolgens kocht Ajax voor ongeveer hetzelfde bedrag een zekere Klaas-Jan die wel doelpunten kon maken.

Wat Tardelli betreft ben ik ook heel vroeg met mijn oordeel. Dat oordeel zal vast nog wel wat bijgeschaafd worden maar vooralsnog is het: leuke voetballer maar het ziet er niet uit als een topspits.

Om dan maar eens af te sluiten met iets positiefs: ik verwacht dat Koné in de komende maanden een beter rendement op gaat leveren. Als de technische staf zijn werk goed doet moeten ze hem wat meer voetbalverstand bij kunnen brengen. Verder geloof ik ook niet dat iemand die zo veel kansen krijgt ze zijn hele carriere om zeep blijft helpen. Een koele killer zal het nooit worden waarschijnlijk maar het kan gewoon bijna niet zo zijn dat het niet een stuk beter wordt in de toekomst.
pi_42322016
Maar klaas-jan maakt er nu ook niks van?
pi_42323141
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef pascalheister het volgende:
Maar klaas-jan maakt er nu ook niks van?
Klaas, 10 gespeeld, 7 goals.
Koné, 10 gespeeld, 1 goal.

pi_42323302
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Klaas, 10 gespeeld, 7 goals.
Koné, 10 gespeeld, 1 goal.

Maar wel tegen Kozakken Boys, het is 100% zeker dat Klaas-Jan dit seizoen niet tegen Kozakken Boys gaat scoren!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_42323593
Wat een scorebordjournalistiek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42323738
Kone heeft al vier assists dit seizoen, ik denk dat Klaas dat niet kan claimen.
pi_42323893
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
2 volgens Radegast
pi_42325661
Tardelli kan mij ook niet overtuigen.

Rommedahl proberen terug te halen voor op rechts.
En blijven kijken voor Makaay.
Die kun je losweken als Bayern hem op de bank zet,
pi_42326311
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Tardelli kan mij ook niet overtuigen.

Rommedahl proberen terug te halen voor op rechts.
En blijven kijken voor Makaay.
Die kun je losweken als Bayern hem op de bank zet,
Tardelli wordt een betere en completere voetballer dan Rommedahl denk ik hoor, vind het vreemd dat iedereen zo negatief over hem is hier. Hij heeft natuurlijk niet grandioos gespeeld maar heeft zeker zijn bijdrages geleverd in de wedstrijden. Geef de jongen de tijd en kansen die Gomes ook kreeg toen hij nog vrij onzeker speelde de eerste wedstrijden dan denk ik wel dat die jongen kan uitgroeien tot een redelijke buitenspeler kan uitgroeien....Mits hij wordt gekocht natuurlijk
Patat Friet
pi_42327487
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Tardelli wordt een betere en completere voetballer dan Rommedahl denk ik hoor, vind het vreemd dat iedereen zo negatief over hem is hier. Hij heeft natuurlijk niet grandioos gespeeld maar heeft zeker zijn bijdrages geleverd in de wedstrijden. Geef de jongen de tijd en kansen die Gomes ook kreeg toen hij nog vrij onzeker speelde de eerste wedstrijden dan denk ik wel dat die jongen kan uitgroeien tot een redelijke buitenspeler kan uitgroeien....Mits hij wordt gekocht natuurlijk
Ach, mensen vergeten soms even dat Farfan, Park, Lee in hun eerste jaar ook nog niet zo goed presteerden als in hun tweede jaar. Tardelli is nog maar net in Nederland. Die moet je even tijd geven om te acclimatiseren. Als hij over een half jaar totaal geen vooruitgang heeft geboekt, mag je pas gaan oordelen imho. Moeten we maar niet zo laat spelers gaan halen.
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:02:01 #222
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42329036
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 07:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ach, mensen vergeten soms even dat Farfan, Park, Lee in hun eerste jaar ook nog niet zo goed presteerden als in hun tweede jaar. Tardelli is nog maar net in Nederland. Die moet je even tijd geven om te acclimatiseren. Als hij over een half jaar totaal geen vooruitgang heeft geboekt, mag je pas gaan oordelen imho. Moeten we maar niet zo laat spelers gaan halen.
is inderdaad wel grappig. Mijn vader en ik begrepen maar niet waarom Park steeds werd opsteld. We hadden zoiets van "ja misschien leuk gespeeld op het WK maar verder...". Maarja het seizoen daarna werd ie toch wel 1 van de beste spelers, zeker ook in de Champions League.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:19:43 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42330666
ik zag het al vrij snel zitten in Park en zeker in Lee was leuk aangezien ik daarin één van de weinige was
voor de rest wil ik mezelf niet op de borst kloppen ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42331077
Waar zit Lee tegenwoordig ook al weer en doet hij het daar goed? Nog altijd jammerdat hij weg ging.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42331629
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef du_ke het volgende:
Waar zit Lee tegenwoordig ook al weer en doet hij het daar goed? Nog altijd jammerdat hij weg ging.
Tottenham Hotspur, hij doet het aardig daar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:28:48 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42332256
vaste waarde daar.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:59:50 #227
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42332897
Lee. Zijn vertrek zijn we nooit meer te boven gekomen, wat een speler....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:38:42 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42333585
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:59 schreef Lemming22 het volgende:
Lee. Zijn vertrek zijn we nooit meer te boven gekomen, wat een speler....
prima linksback en tegelijkertijd in de top10 wua assists staan van de Eredivisie.

elke keer weer die scharen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42334288
Lee is echt een held , helemaal als je Reiziger of Lamey onbeholpen langs de lijn ziet opdraven .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_42334758
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Assists zijn leuk maar hij is toch echt gehaald om te scoren .
pi_42334788
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier mensen echt "negatief" zijn over Tardelli. Maar zijn optredens tot nu toe én zijn verleden rechtvaardigen ook geen overdreven optimisme over zijn toekomst. Met wat geluk wordt het een aardige speler, met veel geluk een hele goede. Met wat pech kwijnt hij weg op de bank of tribune.
pi_42334977
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Assists zijn leuk maar hij is toch echt gehaald om te scoren .
Kone is nooit een echte goalgetter geweest, dus ik vraag me af of hij vooral vanwege zn goals gehaald is.Je moet hem ook gebruiken hoe hij wel effectief is, en dat is als aangever. Voor Farfan dan wel Tardelli of een fitte Kluivert. Zelf zal ie de 20 goals niet halen, maar in deze rol kan hij PSV wel aan doelpunten helpen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:03:01 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42334993
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier mensen echt "negatief" zijn over Tardelli. Maar zijn optredens tot nu toe én zijn verleden rechtvaardigen ook geen overdreven optimisme over zijn toekomst. Met wat geluk wordt het een aardige speler, met veel geluk een hele goede. Met wat pech kwijnt hij weg op de bank of tribune.
Grrrrrrrr vraagje; Benader jij alle andere dingen in het leven net zo negatief (doemdenkend) als alle zaken die betrekking op PSV hebben?

Dat zou ik persoonlijk toch wel heel erg (lees:zielig) voor je vinden.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:43:21 #234
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42335603
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met de PSV-jeugd?

Vorig jaar nog allemaal de loftrompet etc etc., want Afellay, Aissati, Beerens doorgestroomd naar het 1e.

Maar ondertussen speelt KJH bij Ajax, Tim Janssen heeft er al 4 inliggen bij RKC (verkocht voor een appel en een ei) en Marouffi speelt bij Juventus.

En hoe zit het met de aanvoerder van Oranje onder 17? Die verdediger met die mat?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:52:28 #235
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42335741
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef BillyBeflap het volgende:
En hoe zit het met de aanvoerder van Oranje onder 17? Die verdediger met die mat?
Marcellis bedoel je?
pi_42336876
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef BillyBeflap het volgende:
Marouffi speelt bij Juventus.
Inter Milaan
pi_42336924
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:14 schreef neilpad het volgende:
Lee is echt een held , helemaal als je Reiziger of Lamey onbeholpen langs de lijn ziet opdraven .
Ik moest tegelijk huilen en lachen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:18:31 #238
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42337082
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marcellis bedoel je?
Ja die! Schijnt toch een groot talent te zijn achterin.
pi_42337196
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Grrrrrrrr vraagje; Benader jij alle andere dingen in het leven net zo negatief (doemdenkend) als alle zaken die betrekking op PSV hebben?

Dat zou ik persoonlijk toch wel heel erg (lees:zielig) voor je vinden.
Flikker nou eens een eind op met je doemdenken... Ik geef gewoon een genuanceerde mening ipv dat ik zoals sommige supporters bij elke aankoop ga staan juichen alsof de nieuwe Romario is binnen gehaald.

Maar geef jij je mening eens over Tardelli. Anderen afzeiken omdat ze hun mening geven is lekker veilig natuurlijk.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:08:18 #240
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42338065
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Flikker nou eens een eind op met je doemdenken... Ik geef gewoon een genuanceerde mening ipv dat ik zoals sommige supporters bij elke aankoop ga staan juichen alsof de nieuwe Romario is binnen gehaald.

Maar geef jij je mening eens over Tardelli. Anderen afzeiken omdat ze hun mening geven is lekker veilig natuurlijk.
Wat nou flikker eens op man mafkees.

Jij kan gewoon niks anders dan alleen maar negatief praten, niks is goed, vrijwel iedereen is matig/slecht en dan heb ik het niet alleen over jouw mening tov Tardelli.

Ik word er gewoon een beetje kotsziek van en reageer daarom op jou met de vraag of je altijd alles zo negatief benaderd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:46:56 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42338718
we gaan het gewoon eens anders proberen, noem eens wat positiefs Grrrrrrrrrrrrrrr
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42338913
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
we gaan het gewoon eens anders proberen, noem eens wat positiefs Grrrrrrrrrrrrrrr
-We hebben een mooi stadion
-Het blijven van Farfan en Alex deze zomer was een echte opsteker
-We hebben een uitstekende uitgangspositie om de 2e ronde CL te halen
-We hebben ook in de competitie en beker alles nog in eigen hand.

Dat zijn zo de eerste dingen die me te binnen schieten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:00:04 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42338978
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

-We hebben een mooi stadion
-Het blijven van Farfan en Alex deze zomer was een echte opsteker
-We hebben een uitstekende uitgangspositie om de 2e ronde CL te halen
-We hebben ook in de competitie en beker alles nog in eigen hand.

Dat zijn zo de eerste dingen die me te binnen schieten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42339204
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat nou flikker eens op man mafkees.
Zoals ik het zeg... Ik word er een beetje moe van om jou steeds weer uit te leggen wat het verschil tussen een realistische kijk en een negatieve kijk is.
quote:
Jij kan gewoon niks anders dan alleen maar negatief praten, niks is goed, vrijwel iedereen is matig/slecht en dan heb ik het niet alleen over jouw mening tov Tardelli.
Dat is jouw interpretatie. Een foute overigens. Lees maar eens wat ik over Tardelli zeg. Ik zeg nergens dat ik hem matig/slecht vind. Wat zeg ik dan wel? Dat hij tot dusverre echt geen fantastische indruk gemaakt heeft maar ook geen slechte indruk. Als ik wat ik tot dusverre van hem gezien heb combineer met wat ik verder van hem weet concludeer ik dat het waarschijnlijk geen topspits is/wordt. Niet dat PSV geen plezier aan hem kan beleven. Dit heb ik nou al een keer of 3 in soortgelijke bewoordingen in dit topic neer gezet. Als het enige wat jij daar uit kan destileren is:"Grrrrrrrr is altijd negatief en vindt Tardelli slecht" is dat jouw makke, niet de mijne.
quote:
Ik word er gewoon een beetje kotsziek van en reageer daarom op jou met de vraag of je altijd alles zo negatief benaderd.
Leuk, maar dit topic gaat nog steeds over PSV. Ik vraag jij toch ook niet of je altijd zo'n moeite hebt met een genuanceerde mening en alleen maar zwart-wit/goed-slecht kan denken? Ik vraag je wel nogmaals om je mening over Tardelli te geven, daar ben ik namelijk erg benieuwd naar .
pi_42339327
Inmiddels staat Koeman drie maanden aan het roer bij PSV, het eerste blok zit erop, hoe vinden we dat hij het doet?

Qua resultaten vind ik het hem goed doen. We hebben evenveel punten in de competitie, en zelfs meer in de Champions League dan vorig jaar dit moment. Hij zei bij zijn aanstelling dat hij attractief wilde gaan spelen. Nou, is daar weinig van terecht gekomen. Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Maar wie weet verbeterd het team zich nog meer op dat vlak. Bovendien is het geen grote prioriteit.

Het is nog afwachten of verschillende spelers echt beter gaan worden onder Koeman, voorlopig brengt hij Beerens goed. Deels uit noodzaak natuurlijk, maar het is goed dat Koeman vertrouwen in hem heeft.

Vooraf werd er gevreesd (of door andere supporters naar toe gekeken) voor zijn aankoopbeleid. Voorlopig vind ik Salcido en Mendez twee van de betere spelers van het team. Kromkamp is sowieso een versterking op rechts tov vorig jaar. Voor Tardelli, Da Costa en Kluivert is het nog ietwat vroeg om er iets over te zeggen. Moens is een uitstekende tweede keeper gebleken.

Dus wat mij betreft maakt Koeman een goede beginperiode door. Qua defensie en organisatie vind ik het wederom goed staan, veel kansen geven we niet weg. Alleen aanvallend schieten we tekort, maar daar is de bezetting ook ietwat dungezaaid, zeker met de blessures.
pi_42339757
gaat prima idd, voetbal moet natuurlijk nog verbeterd worden, maar dat heeft tijd nodig
pi_42339882
In principe heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan. Wat de aankopen betreft, die zijn hem aangeraden door de scouting volgens mij. Maar hij heeft ze in elk geval zelf ook goedgekeurd, dus dat is prima. Kluivert was een gok, die vooralsnog niet goed uitpakt. Maar daar kunnen we nog niet veel over zeggen.

De resultaten zijn over de hele OK. in de Champions League erg goed, in de competitie niet goed.

Hij krijgt tot nu toe een zes-en-een-half
pi_42341833
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:16 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels staat Koeman drie maanden aan het roer bij PSV, het eerste blok zit erop, hoe vinden we dat hij het doet?
Qua resultaat gaat het niet slecht maar het moet beter. Als we steeds punten laten liggen bij tegenstanders als Heerenveen en Twente maak je het jezelf heel moeilijk. Als goemakertje dus maar winnen bij Roda en Vitesse om maar eens iets te noemen . Het dwingende attractieve voetbal laat PSV nog niet zien maar dat hadden ook weinigen verwacht denk ik. Het is toch grotendeels de ploeg van Hiddink die er nog staat.

De aankopen: Van Salcido ben ik al helemaal fan, als hij dit niveau weet vast te houden hebben we een topper aan hem. Mendez lijkt ook wel een balletje te kunnen trappen. Da Costa kan ik weinig over zeggen, Tardelli vind ik niet de indruk maken van een topspeler in de dop maar voor een definitief oordeel is het zeker bij hem nog te vroeg. Wat Kluivert betreft: het lijkt erop dat mijn vrees bewaarheid wordt en dat hij fysiek niet meer in staat is topvoetbal te spelen. Jammer maar niet verbazend natuurlijk... Kromkamp: (nog?) niet de topback waar ik op hoopte maar zeker een versterking tov Lamey en Reiziger en ik verwacht dat hij nog wel beter wordt. Moens als 2e keeper lijkt me voor geen enkele club verkeerd.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:49:27 #249
3485 kavorka
lure of the animal
pi_42342935
Mendez was toch al binnen voordat Koeman kwam? Koeman heeft volgens mij nog in één of andere talkshow aangegeven Mendez niet te kennen en dat het een tip van Piet de Visser was.
animal magnetism sexual attractive state
pi_42343870
Dat verklaart een hoop dan
pi_42343937
Grrrrr, misschien moet je naast de negatieve punten ook af en toe eens de positieve punten aanhalen zoals je in je laatste post idd wel doet . Vooral Salcido vind ik ook echt een goede verdediger, ik heb Ooijer sindsdien geen moment meer gemist.

Salcido
Mendes
pi_42344559
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Grrrrr, misschien moet je naast de negatieve punten ook af en toe eens de positieve punten aanhalen zoals je in je laatste post idd wel doet . Vooral Salcido vind ik ook echt een goede verdediger, ik heb Ooijer sindsdien geen moment meer gemist.

Salcido
Mendesz
Patat Friet
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:23:47 #253
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42345732
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik wel. Ondankds de manier waarop hij is weggegaan. Maar Ooijer was m.i. nog een klasse beter dan Salcido. Verdedigend zijn ze gelijkwaardig, is Salcido misschien nog meer een killer , maar vooral opbouwend was Ooijer echt nog stukken beter. Maargoed, dat kan nog komen natuurlijk! (Om het maar even positief af te sluiten )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:07:58 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42348170
ik ga toch niet positief oordelen over Koeman, kom er zijn grenzen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42349072
Ben wel tevreden over hem
pi_42349536
Salcido heeft Ooijer idd al bijna doen vergeten... vooral als je m nu ziet stuntelen bij Blackburn
Mendez lijkt met zn drang naar voren, harde schot en 'presence' uit te kunnen groeien naar een nieuwe van Bommel

Kluivert, Tardelli is even afwachten nog en Kromkamp is ok als rechtsback en aanvallend een verbetering (en verdedigend lossen Alex en Salcido t wel op )
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:09:09 #257
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42350335
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals ik het zeg... Ik word er een beetje moe van om jou steeds weer uit te leggen wat het verschil tussen een realistische kijk en een negatieve kijk is.
Jij noemt het een realistische kijk, ik niet.
Vrijwel alles wat met PSV te maken heeft wordt met een negatieve onderklank door jou uitgesproken, en trust me, ben niet de enige die het zo ziet.
quote:
Dat is jouw interpretatie. Een foute overigens. Lees maar eens wat ik over Tardelli zeg. Ik zeg nergens dat ik hem matig/slecht vind. Wat zeg ik dan wel? Dat hij tot dusverre echt geen fantastische indruk gemaakt heeft maar ook geen slechte indruk. Als ik wat ik tot dusverre van hem gezien heb combineer met wat ik verder van hem weet concludeer ik dat het waarschijnlijk geen topspits is/wordt. Niet dat PSV geen plezier aan hem kan beleven. Dit heb ik nou al een keer of 3 in soortgelijke bewoordingen in dit topic neer gezet. Als het enige wat jij daar uit kan destileren is:"Grrrrrrrr is altijd negatief en vindt Tardelli slecht" is dat jouw makke, niet de mijne.
Zoals ik gisteren ook al gezegd heb doel ik niet alleen over jouw mening tov Tardelli maar gewoon over het gros van de spelers van PSV en alles er om heen. ("Als we de kans krijgen moeten we Kluivert en Kone in de winterstop maar lozen" bijvoorbeeld)
Tardelli heeft net 2,5 wedstrijd voor PSV gespeeld, geef die jongen wat tijd om te aclimatiseren hij heeft echt wel kwaliteiten... (en volgens mij is het meer een buitenspeler dan spits trouwens)

En dat ik jou negatief vind kan toch ook haast niet anders als je vrijwel nooit iets positiefs te melden hebt over de club waarvan je supporter bent?
quote:
Leuk, maar dit topic gaat nog steeds over PSV. Ik vraag jij toch ook niet of je altijd zo'n moeite hebt met een genuanceerde mening en alleen maar zwart-wit/goed-slecht kan denken? Ik vraag je wel nogmaals om je mening over Tardelli te geven, daar ben ik namelijk erg benieuwd naar .
Ik vind Tardelli ook nog geen grootse indruk maken maar zoals ik net ook al aangaf vind ik dat je spelers de tijd moet gunnen om te wennen in alle opzichten. (nieuw land, ander type voetbal, nieuw team)
Park, Lee, Kezman en zelfs Farfan waren de eerste 2-5 wedstrijden ook alles behalve indrukwekkend.

Tardelli is overgens ter vervanging gehaald van Beasley en moet tot nu toe zeggen dat ik het geen verzwakking vind tov DaMarcus. Hij heeft een aardige passeerbeweging (in tegenstelling tot Beasley) , is ook vrij snel en heeft ook een aardig schot in de benen.
pi_42352318
Jezus, laat die grrrrrrrrrrrr lekker chagrijnig zijn als hij dat wilt.

Ik vind het altijd wel een fijne afwisseling tegenover die algemene hosanna-sfeer
pi_42356073
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:

Ik vind Tardelli ook nog geen grootse indruk maken maar zoals ik net ook al aangaf vind ik dat je spelers de tijd moet gunnen om te wennen in alle opzichten. (nieuw land, ander type voetbal, nieuw team)
Park, Lee, Kezman en zelfs Farfan waren de eerste 2-5 wedstrijden ook alles behalve indrukwekkend.
Kijk, dit is dus precies wat ik bedoel. Jij zegt eigenlijk min of meer hetzelfde over Tardelli als ik.
quote:
Tardelli is overgens ter vervanging gehaald van Beasley en moet tot nu toe zeggen dat ik het geen verzwakking vind tov DaMarcus. Hij heeft een aardige passeerbeweging (in tegenstelling tot Beasley) , is ook vrij snel en heeft ook een aardig schot in de benen.
Tov van Beasley is het waarschijnlijk geen verzwakking nee. Hij is wat technischer heb ik de indruk. Beasley oogde wel ietsjes sneller maar snelheid vind ik altijd lastig in te schatten. Vaak kan iemand door net een fractie van een seconde eerder te starten een sprintduel winnen.
pi_42356139
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef JustJunior het volgende:

Ik vind het altijd wel een fijne afwisseling tegenover die algemene hosanna-sfeer
Dank u .

Het is ook een beetje mijn natuurlijke eigenschap. Ik heb de neiging dingen altijd van de andere kant te bekijken. Als iedereen hier liep te klagen hoe kut het wel niet ging met PSV was ik waarschijnlijk degene die zou zeggen:"kop op, jongens, zo erg is het allemaal niet.".

Maar meestal zeg ik gewoon wat ik zie. Nogmaals, ik denk dat velen het vaak zelfs (gedeeltelijk) met me eens zijn als ik kritische geluiden laat horen. Niemand die tegenspreekt dat Koné veel te weinig rendement haalt uit zijn kansen bijvoorbeeld.
pi_42356345
Ik vind Koné een aardige man.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 13:33:57 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42356531
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef JustJunior het volgende:

bovendien levert het altijd wel een discussie op
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:59:16 #263
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42357325
Waar is cultheld trouwens gebleven?
pi_42357962
Hij hoeft niet meer te onderduiken voor zn avatar toch?
pi_42358035
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij hoeft niet meer te onderduiken voor zn avatar toch?
Z'n avatar is nog steeds dat Ajax logo (dat hoefde toch niet meer?)
We sure are cute for two ugly people.
pi_42358841
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Koné een aardige man.
Het zal best een aardige vent zijn maar ik zie toch het liefst een Nederlandse boerenkool-met-worst-spits a la Vennegoor dan een Islamitische neger uit Afrika. Niet dat ik Koné niet graag zie, zijn acties zijn vaak de moeite van het bekijken waard .
pi_42358872
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat was toch omdat Farfan niet verkocht was oid?

Blij dat ik daar niet op gewed heb. Ik had zo 100 euro op "Farfan vertrekt" ingezet .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:02:19 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42359222
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was toch omdat Farfan niet verkocht was oid?

Blij dat ik daar niet op gewed heb. Ik had zo 100 euro op "Farfan vertrekt" ingezet .
(Hoe lang) heb jij eigenlijk (al) een seizoenskaart?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:27:06 #269
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_42360005
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
ik ga toch niet positief oordelen over Koeman, kom er zijn grenzen
Want
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:28:41 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42360057
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Want
omdat daar nu ook nog geen reden voor is, zoveel hebben we nou ook weer niet gespeeld en om nou te zeggen dat de hand van Koeman zichtbaar is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42360063
quote:

Ooijer: Alle ophef onnodig

André Ooijer had zijn contract bij PSV graag met drie seizoenen willen verlengen. "Als PSV de aanbieding niet had ingetrokken, dan had ik er nu nog gespeeld", aldus de verdediger van het Nederlands elftal woensdag na de training van Oranje.

Uiteindelijk vertrok hij vlak voor het verstrijken van de transferdeadline met de nodige tamtam naar het Engelse Blackburn Rovers. Ooijer weigerde zelfs om nog in actie te komen voor de landskampioen. Woensdag gaf hij aan dat die consternatie niet nodig was geweest als PSV zich aan zijn woord had gehouden.

Inmiddels heeft hij het goed naar zijn zin in de Engelse competitie. "Ik heb een wat ongelukkige start gehad, maar op zich gaat het wel goed. Ik heb al een eigen doelpunt gemaakt en twee strafschoppen veroorzaakt. Maar mijn spel in de wedstrijden is niet slecht. Het is wel wat ik er van verwacht had."
pi_42360232
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Hij is er eindelijk voor uit gekomen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:33:18 #273
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_42360235
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:

en om nou te zeggen dat de hand van Koeman zichtbaar is
Daar ben ik het met je eens, maar dat wisten we van te voren dat Koeman op Hiddinks team zou verder gaan.
Behalve dat er wat mensen verkocht en aangekocht zijn is er qua spel nog niet echt veel veranderd.

Vorig jaar hadden we in de CL 3 punten, nu 4.
Competitie hetzelfde aantal punten geloof ik, dus zo slecht doet Koeman het zeker niet....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:34:37 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42360275
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
maar voor de rest wil hij er niks over zeggen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:45:28 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42360693
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar voor de rest wil hij er niks over zeggen
Het is Andre gewoon een beetje teveel om de centjes te doen. (wat Borst en Mulder goed opmerkte destijds bij SV)
Hij kwam er vorig seizoen ook niet uit met Schalke terwijl die toch ook niet kinderachtig zijn kwa salarissen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:47:44 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42360777
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het is Andre gewoon een beetje teveel om de centjes te doen. (wat Borst en Mulder goed opmerkte destijds bij SV)
Hij kwam er vorig seizoen ook niet uit met Schalke terwijl die toch ook niet kinderachtig zijn kwa salarissen.
idd maar wel eerst zeggen dat je daar niet tekende omdat het gevoel niet goed was Na die uitzending van SV heeft hij definitief afgedaan voor mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42362615
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef PyTh het volgende:

[..]

(Hoe lang) heb jij eigenlijk (al) een seizoenskaart?
Al 12 jaar Onafgebroken natuurlijk.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:47:07 #278
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42363932
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Doe je goed, welk vak?
Dit is mijn 14e jaar, ook onafgebroken
pi_42365426
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

Doe je goed, welk vak?
Dit is mijn 14e jaar, ook onafgebroken
Op 1 jaar na altijd in VV gezeten. Andere jaar was WW.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:49:46 #280
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42365737
Right above me....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:18:46 #281
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_42366630
Momenteel tegen STVV, met Cocu.

PSV:
Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Ball, Smit, Cocu, Afellay, El Yacoubi, Tardelli, Carrizo.
Wisselspelers:
Boffin, Plá, Boverhof, Gorter, Schijvenaars.
Gr.
pi_42366865
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op 1 jaar na altijd in VV gezeten. Andere jaar was WW.
Was er 12 jaar geleden dan al sprake van een tweede ring op Oost. Kan me niet meer precies herinneren wanneer de bovenste gedeeltes er op zijn gezet. ( Ja Noord moet rond 1995 zijn gebeurd, maar de overige...?)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:28:36 #283
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42366900
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet slecht, je doet het beter dan mij.

Had seizoenskaart van 94 tm 2002 op vak K
Toen van 2002 tm 2006 niet
Dit jaar wel weer op vak NN

Heb ik mooi ff de succesjaren met Hiddink gemist, lekker puh!!
pi_42366948
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:28 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Niet slecht, je doet het beter dan mij.

Had seizoenskaart van 94 tm 2002 op vak K
Toen van 2002 tm 2006 niet
Dit jaar wel weer op vak NN

Heb ik mooi ff de succesjaren met Hiddink gemist, lekker puh!!
Dan hebben wij van 97 tot 2002 bij elkaar in het vak gezeten

Ik zit nog steeds op K (rij 8). Daarvoor heb ik 2 jaar op wat nu M is gezeten. Daarvoor een seizoen of 5 op de jeugdrang gestaan (1990-1995) en 1 seizoen daarvoor op de zuidtribune gezeten.(1989-90)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:33:49 #285
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42367041
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dan hebben wij van 97 tot 2002 bij elkaar in het vak gezeten
K, rij 5, stoel 22
pi_42367074
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:33 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

K, rij 5, stoel 22
Ik zat iets hoger (zie edit), maar wel ongeveer op dezelfde stoel (25 hier)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:37:11 #287
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42367146
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik zat iets hoger (zie edit), maar wel ongeveer op dezelfde stoel (25 hier)
Dan zit jij net boven dat gangpad of niet? Personen waar ik toen altijd bijzat, zitten nu nog steeds op K. Je zal ze vast wel kennen (persoonlijk of van zien), maar om nu met namen hier te gaan strooien gaat wat ver
pi_42367263
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Goldboy het volgende:
Momenteel tegen STVV, met Cocu.

PSV:
Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Ball, Smit, Cocu, Afellay, El Yacoubi, Tardelli, Carrizo.
Wisselspelers:
Boffin, Plá, Boverhof, Gorter, Schijvenaars.
Ik ben benieuwd naar Ball, El Yaboubi en Carrizo Hopelijk komen er nog beelden op PSV.tv
pi_42367314
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:37 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Dan zit jij net boven dat gangpad of niet? Personen waar ik toen altijd bijzat, zitten nu nog steeds op K. Je zal ze vast wel kennen (persoonlijk of van zien), maar om nu met namen hier te gaan strooien gaat wat ver
Ik zit op de rij van het gangpad inderdaad. Namen hoef je hier inderdaad niet neer te zetten, Daarnaast zullen ze me toch niks zeggen, maar ik denk wel dat ik weet welk groepje je bedoelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 04-10-2006 19:49:47 ]
pi_42368050
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar Ball, El Yaboubi en Carrizo Hopelijk komen er nog beelden op PSV.tv

Jammer dat Pla geen basisplek heeft, van Reiziger weet inmiddels iedereen wel dat hij het PSV niveau niet meer aankan. Geldt ook wel voor Smit trouwens...

Feher heeft interlandverplichting mag ik hopen?
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 21:13:50 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42370009
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Carrizo scoort de laatste tijd lekker bij jong PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42370063
* Dylan Dog zit op PR
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 21:27:28 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42370564
ik ga waarschijnlijk volgend jaar met een vriend van me een seizoenskaart nemen voor welke plekken in het stadion is er makkelijk aan een plekje te komen en welke moeilijk of zeg maar onmogelijk?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42370708
Met 4-1 verloren, Afellay weer eens geblesseerd voor de verandering En het maar niet doorhebben dat die jongen overbelast wordt, terwijl er meer dan voldoende middenvelders in de selectie zitten.

jammer van de uitslag, het is niet wonderbaarlijk gesteld met onze jeugd blijkt maar weer eens
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 21:40:28 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42370943
dit zijn nou net wedstrijden dat je Afellay iig niet moet laten spelen en wat een drama om daar dik van te verliezen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:59:19 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42371623
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ik ga waarschijnlijk volgend jaar met een vriend van me een seizoenskaart nemen voor welke plekken in het stadion is er makkelijk aan een plekje te komen en welke moeilijk of zeg maar onmogelijk?
Hey en ik dan ?
je moet proberen op x ofzo te komen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_42371767
sorry maar 4-1, dat is echt te belachelijk voor woorden. Nu snap ik dat je geen risico's moet nemen in dit soort wedstrijden, maar met inzet alleen moet je ze minstens gelijk kunnen houden. Maar zelfs het risicovrij voetballen is niet gelukt, gezien het uitvallen van Afellay en Tardelli. Achteraf had je ze beter een daggie vrij kunnen geven.
pi_42371945
Wel apart dat Afellay niet naar Jong Oranje hoeft na overleg met PSV en dan alsnog een (oefen)wedstrijd speelt en geblesseerd raakt
pi_42372070
4-1 verliezen van Sint-Truiden
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42372072
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Oost is denk ik wat moeilijker, West zal denk ik wel veel makkelijker gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')