abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:28:48 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42332256
vaste waarde daar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:59:50 #227
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42332897
Lee. Zijn vertrek zijn we nooit meer te boven gekomen, wat een speler....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:38:42 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42333585
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:59 schreef Lemming22 het volgende:
Lee. Zijn vertrek zijn we nooit meer te boven gekomen, wat een speler....
prima linksback en tegelijkertijd in de top10 wua assists staan van de Eredivisie.

elke keer weer die scharen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42334288
Lee is echt een held , helemaal als je Reiziger of Lamey onbeholpen langs de lijn ziet opdraven .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_42334758
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Kone heeft al vier assists dit seizoen, ik denk dat Klaas dat niet kan claimen.
Assists zijn leuk maar hij is toch echt gehaald om te scoren .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42334788
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Tardelli wordt een betere en completere voetballer dan Rommedahl denk ik hoor, vind het vreemd dat iedereen zo negatief over hem is hier. Hij heeft natuurlijk niet grandioos gespeeld maar heeft zeker zijn bijdrages geleverd in de wedstrijden. Geef de jongen de tijd en kansen die Gomes ook kreeg toen hij nog vrij onzeker speelde de eerste wedstrijden dan denk ik wel dat die jongen kan uitgroeien tot een redelijke buitenspeler kan uitgroeien....Mits hij wordt gekocht natuurlijk
Ik denk niet dat er hier mensen echt "negatief" zijn over Tardelli. Maar zijn optredens tot nu toe én zijn verleden rechtvaardigen ook geen overdreven optimisme over zijn toekomst. Met wat geluk wordt het een aardige speler, met veel geluk een hele goede. Met wat pech kwijnt hij weg op de bank of tribune.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42334977
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Assists zijn leuk maar hij is toch echt gehaald om te scoren .
Kone is nooit een echte goalgetter geweest, dus ik vraag me af of hij vooral vanwege zn goals gehaald is.Je moet hem ook gebruiken hoe hij wel effectief is, en dat is als aangever. Voor Farfan dan wel Tardelli of een fitte Kluivert. Zelf zal ie de 20 goals niet halen, maar in deze rol kan hij PSV wel aan doelpunten helpen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:03:01 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42334993
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier mensen echt "negatief" zijn over Tardelli. Maar zijn optredens tot nu toe én zijn verleden rechtvaardigen ook geen overdreven optimisme over zijn toekomst. Met wat geluk wordt het een aardige speler, met veel geluk een hele goede. Met wat pech kwijnt hij weg op de bank of tribune.
Grrrrrrrr vraagje; Benader jij alle andere dingen in het leven net zo negatief (doemdenkend) als alle zaken die betrekking op PSV hebben?

Dat zou ik persoonlijk toch wel heel erg (lees:zielig) voor je vinden.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:43:21 #234
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42335603
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met de PSV-jeugd?

Vorig jaar nog allemaal de loftrompet etc etc., want Afellay, Aissati, Beerens doorgestroomd naar het 1e.

Maar ondertussen speelt KJH bij Ajax, Tim Janssen heeft er al 4 inliggen bij RKC (verkocht voor een appel en een ei) en Marouffi speelt bij Juventus.

En hoe zit het met de aanvoerder van Oranje onder 17? Die verdediger met die mat?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:52:28 #235
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42335741
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef BillyBeflap het volgende:
En hoe zit het met de aanvoerder van Oranje onder 17? Die verdediger met die mat?
Marcellis bedoel je?
pi_42336876
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef BillyBeflap het volgende:
Marouffi speelt bij Juventus.
Inter Milaan
pi_42336924
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:14 schreef neilpad het volgende:
Lee is echt een held , helemaal als je Reiziger of Lamey onbeholpen langs de lijn ziet opdraven .
Ik moest tegelijk huilen en lachen
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:18:31 #238
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42337082
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marcellis bedoel je?
Ja die! Schijnt toch een groot talent te zijn achterin.
pi_42337196
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Grrrrrrrr vraagje; Benader jij alle andere dingen in het leven net zo negatief (doemdenkend) als alle zaken die betrekking op PSV hebben?

Dat zou ik persoonlijk toch wel heel erg (lees:zielig) voor je vinden.
Flikker nou eens een eind op met je doemdenken... Ik geef gewoon een genuanceerde mening ipv dat ik zoals sommige supporters bij elke aankoop ga staan juichen alsof de nieuwe Romario is binnen gehaald.

Maar geef jij je mening eens over Tardelli. Anderen afzeiken omdat ze hun mening geven is lekker veilig natuurlijk.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:08:18 #240
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42338065
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Flikker nou eens een eind op met je doemdenken... Ik geef gewoon een genuanceerde mening ipv dat ik zoals sommige supporters bij elke aankoop ga staan juichen alsof de nieuwe Romario is binnen gehaald.

Maar geef jij je mening eens over Tardelli. Anderen afzeiken omdat ze hun mening geven is lekker veilig natuurlijk.
Wat nou flikker eens op man mafkees.

Jij kan gewoon niks anders dan alleen maar negatief praten, niks is goed, vrijwel iedereen is matig/slecht en dan heb ik het niet alleen over jouw mening tov Tardelli.

Ik word er gewoon een beetje kotsziek van en reageer daarom op jou met de vraag of je altijd alles zo negatief benaderd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:46:56 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42338718
we gaan het gewoon eens anders proberen, noem eens wat positiefs Grrrrrrrrrrrrrrr
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42338913
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
we gaan het gewoon eens anders proberen, noem eens wat positiefs Grrrrrrrrrrrrrrr
-We hebben een mooi stadion
-Het blijven van Farfan en Alex deze zomer was een echte opsteker
-We hebben een uitstekende uitgangspositie om de 2e ronde CL te halen
-We hebben ook in de competitie en beker alles nog in eigen hand.

Dat zijn zo de eerste dingen die me te binnen schieten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:00:04 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42338978
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

-We hebben een mooi stadion
-Het blijven van Farfan en Alex deze zomer was een echte opsteker
-We hebben een uitstekende uitgangspositie om de 2e ronde CL te halen
-We hebben ook in de competitie en beker alles nog in eigen hand.

Dat zijn zo de eerste dingen die me te binnen schieten.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42339204
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wat nou flikker eens op man mafkees.
Zoals ik het zeg... Ik word er een beetje moe van om jou steeds weer uit te leggen wat het verschil tussen een realistische kijk en een negatieve kijk is.
quote:
Jij kan gewoon niks anders dan alleen maar negatief praten, niks is goed, vrijwel iedereen is matig/slecht en dan heb ik het niet alleen over jouw mening tov Tardelli.
Dat is jouw interpretatie. Een foute overigens. Lees maar eens wat ik over Tardelli zeg. Ik zeg nergens dat ik hem matig/slecht vind. Wat zeg ik dan wel? Dat hij tot dusverre echt geen fantastische indruk gemaakt heeft maar ook geen slechte indruk. Als ik wat ik tot dusverre van hem gezien heb combineer met wat ik verder van hem weet concludeer ik dat het waarschijnlijk geen topspits is/wordt. Niet dat PSV geen plezier aan hem kan beleven. Dit heb ik nou al een keer of 3 in soortgelijke bewoordingen in dit topic neer gezet. Als het enige wat jij daar uit kan destileren is:"Grrrrrrrr is altijd negatief en vindt Tardelli slecht" is dat jouw makke, niet de mijne.
quote:
Ik word er gewoon een beetje kotsziek van en reageer daarom op jou met de vraag of je altijd alles zo negatief benaderd.
Leuk, maar dit topic gaat nog steeds over PSV. Ik vraag jij toch ook niet of je altijd zo'n moeite hebt met een genuanceerde mening en alleen maar zwart-wit/goed-slecht kan denken? Ik vraag je wel nogmaals om je mening over Tardelli te geven, daar ben ik namelijk erg benieuwd naar .
pi_42339327
Inmiddels staat Koeman drie maanden aan het roer bij PSV, het eerste blok zit erop, hoe vinden we dat hij het doet?

Qua resultaten vind ik het hem goed doen. We hebben evenveel punten in de competitie, en zelfs meer in de Champions League dan vorig jaar dit moment. Hij zei bij zijn aanstelling dat hij attractief wilde gaan spelen. Nou, is daar weinig van terecht gekomen. Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Maar wie weet verbeterd het team zich nog meer op dat vlak. Bovendien is het geen grote prioriteit.

Het is nog afwachten of verschillende spelers echt beter gaan worden onder Koeman, voorlopig brengt hij Beerens goed. Deels uit noodzaak natuurlijk, maar het is goed dat Koeman vertrouwen in hem heeft.

Vooraf werd er gevreesd (of door andere supporters naar toe gekeken) voor zijn aankoopbeleid. Voorlopig vind ik Salcido en Mendez twee van de betere spelers van het team. Kromkamp is sowieso een versterking op rechts tov vorig jaar. Voor Tardelli, Da Costa en Kluivert is het nog ietwat vroeg om er iets over te zeggen. Moens is een uitstekende tweede keeper gebleken.

Dus wat mij betreft maakt Koeman een goede beginperiode door. Qua defensie en organisatie vind ik het wederom goed staan, veel kansen geven we niet weg. Alleen aanvallend schieten we tekort, maar daar is de bezetting ook ietwat dungezaaid, zeker met de blessures.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42339757
gaat prima idd, voetbal moet natuurlijk nog verbeterd worden, maar dat heeft tijd nodig
pi_42339882
In principe heeft Koeman het helemaal niet slecht gedaan. Wat de aankopen betreft, die zijn hem aangeraden door de scouting volgens mij. Maar hij heeft ze in elk geval zelf ook goedgekeurd, dus dat is prima. Kluivert was een gok, die vooralsnog niet goed uitpakt. Maar daar kunnen we nog niet veel over zeggen.

De resultaten zijn over de hele OK. in de Champions League erg goed, in de competitie niet goed.

Hij krijgt tot nu toe een zes-en-een-half
pi_42341833
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:16 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels staat Koeman drie maanden aan het roer bij PSV, het eerste blok zit erop, hoe vinden we dat hij het doet?
Qua resultaat gaat het niet slecht maar het moet beter. Als we steeds punten laten liggen bij tegenstanders als Heerenveen en Twente maak je het jezelf heel moeilijk. Als goemakertje dus maar winnen bij Roda en Vitesse om maar eens iets te noemen . Het dwingende attractieve voetbal laat PSV nog niet zien maar dat hadden ook weinigen verwacht denk ik. Het is toch grotendeels de ploeg van Hiddink die er nog staat.

De aankopen: Van Salcido ben ik al helemaal fan, als hij dit niveau weet vast te houden hebben we een topper aan hem. Mendez lijkt ook wel een balletje te kunnen trappen. Da Costa kan ik weinig over zeggen, Tardelli vind ik niet de indruk maken van een topspeler in de dop maar voor een definitief oordeel is het zeker bij hem nog te vroeg. Wat Kluivert betreft: het lijkt erop dat mijn vrees bewaarheid wordt en dat hij fysiek niet meer in staat is topvoetbal te spelen. Jammer maar niet verbazend natuurlijk... Kromkamp: (nog?) niet de topback waar ik op hoopte maar zeker een versterking tov Lamey en Reiziger en ik verwacht dat hij nog wel beter wordt. Moens als 2e keeper lijkt me voor geen enkele club verkeerd.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:49:27 #249
3485 kavorka
lure of the animal
pi_42342935
Mendez was toch al binnen voordat Koeman kwam? Koeman heeft volgens mij nog in één of andere talkshow aangegeven Mendez niet te kennen en dat het een tip van Piet de Visser was.
animal magnetism sexual attractive state
pi_42343870
Dat verklaart een hoop dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')