abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:52:28 #201
159022 AminBen
El Maestro
pi_42312566
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:08:27 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42312976
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef AminBen het volgende:
Zaki is zo'n type spits als Farfan, Koné, Tardelli (kwaliteitsverschil daargelaten), Kluivert blessuregevoelig dus veel variatie hebben we niet in de aanval. Een grote spits als aanspeelpunt zou handig zijn.

Vennegoor dus eigenlijk
Zaki is een bonkige spits van 1.85 meter dus weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat hij net zo'n type is als Farfan, Tardelli, Kone
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:19:07 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_42313186
De africa cup, en het is geen bonkige spits.
pi_42313949
En waar halen we het geld vandaan?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42314010
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
En waar halen we het geld vandaan?
Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314061
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het even kan moeten we Koné en Kluivert lozen in de winterstop. Ik heb begrepen dat ze in Frankrijk nogal van hem gecharmeerd zijn. Als we de kans hebben hem zonder verlies te laten gaan zeg ik: meteen doen, die kans krijg je waarschijnlijk geen 2e keer meer.

Overigens vind ik dat we alleen een spits moeten kopen als het echt een topper is. Halfbakken spitsen zijn er het afgelopen jaar met Koné, Kluivert en Tardelli wel genoeg gehaald. Het is tijd dat er weer eens Kwaliteit (met de hoofdletter "K" dus ) wordt ingekocht voorin.
Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
pi_42314287
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zo, jij hebt je oordeel over Tardelli (en toch ook wel Kluivert) wel heel vroeg klaar.
Dat had ik ook met Koné . Tardelli maakt gewoon geen geweldige indruk, als je dan naar zijn verleden kijkt is de conclusie snel getrokken. Ik denk dat het best een aardige voetballer kan worden voor PSV die wel zijn doelpuntjes mee gaat pakken hoor. Maar dat is niet wat we nodig hebben. We hebben een topspits nodig die aan 1 of 2 kansen genoeg heeft om te scoren en er elk seizoen zo rond de 25 in hamert. Ik denk dat ik niet alleen sta als ik zeg dat zowel Tardelli, Koné en Kluivert niet bepaald aan dat profiel lijken te voldoen.

Het kan natuurlijk dat Tardelli toch een verborgen supertalent blijkt te zijn en er over een paar weken de één na de ander in pegelt, eens in de zoveel tijd gebeurt dat, het lijkt me echter onwaarschijnlijk. Vergeet niet dat PSV ook uit brazilie tegenwoordig slechts de tweede garnituur talenten krijgt. De echte toppertjes verkassen tegenwoordig rechtstreeks naar Zuid-Europa, zonder tussenstops in Eindhoven helaas...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42314404
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
pi_42316457
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 17:21 schreef pascalheister het volgende:
geen indruk? hij speelt net een paar wedstrijden zeg
Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.

Maar geef jouw mening over Tardelli eens dan, of ben je bang je nek uit te steken?
pi_42317920
Ik zie het al voor me, als we Koné verkopen dan is die binnen een seizoen verkocht aan een grote club voor het dubbele
pi_42318594
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen geweldige indruk zeg ik. Ik weet dat het snel is om een definitief oordeel te geven maar op basis van wat ik van hem heb gezien en van hem weet verwacht ik niet dat hij een topper is/wordt. Ik hoop uiteraard van wel.

Maar geef jouw mening over Tardelli eens dan, of ben je bang je nek uit te steken?
Ben het wat Tardelli betreft wel enigzins met je eens, maar je bent wel een ontzettende zwartkijker zeg! Ik lees echt nooit iets positiefs over PSV van jou.
pi_42321153
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Ben het wat Tardelli betreft wel enigzins met je eens, maar je bent wel een ontzettende zwartkijker zeg! Ik lees echt nooit iets positiefs over PSV van jou.
Ik zet gewoon simpelweg de feiten op een rij. Dit soort supporterstopics kan doorgaans wel een realistische kijk op de zaken gebruiken. Ik word heel vaak afgeschildert als een zwartkijker en toch blijken er dan weer heel veel mensen het toch wel met me eens te zijn. Jij zegt ook al dat je mijn punt wel ziet wat Tardelli betreft. Als ik zeg dat Koné geweldig hard kan rennen, fantastische techniek heeft, heel veel kansen creëert en er minstens zo veel om zeep helpt zullen ook weinig mensen mij hier tegenspreken. Is dat dan zwartkijkerij of gewoon zeggen waar het op staat?

Misschien komt het omdat ik vaak als 1 van de eersten dingen aanstip die ik niet goed vind gaan bij de club. Ik was destijds de enige die kritiek op Koné had. Van heel Nederland leek het wel, zelfs de professionele "deskudigen" (ahem...) lachten Ajax uit dat ze Koné hadden laten glippen en dat PSV er nu wel in geslaagd was die wereldspits vast te leggen. Vervolgens kocht Ajax voor ongeveer hetzelfde bedrag een zekere Klaas-Jan die wel doelpunten kon maken.

Wat Tardelli betreft ben ik ook heel vroeg met mijn oordeel. Dat oordeel zal vast nog wel wat bijgeschaafd worden maar vooralsnog is het: leuke voetballer maar het ziet er niet uit als een topspits.

Om dan maar eens af te sluiten met iets positiefs: ik verwacht dat Koné in de komende maanden een beter rendement op gaat leveren. Als de technische staf zijn werk goed doet moeten ze hem wat meer voetbalverstand bij kunnen brengen. Verder geloof ik ook niet dat iemand die zo veel kansen krijgt ze zijn hele carriere om zeep blijft helpen. Een koele killer zal het nooit worden waarschijnlijk maar het kan gewoon bijna niet zo zijn dat het niet een stuk beter wordt in de toekomst.
pi_42322016
Maar klaas-jan maakt er nu ook niks van?
pi_42323141
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef pascalheister het volgende:
Maar klaas-jan maakt er nu ook niks van?
Klaas, 10 gespeeld, 7 goals.
Koné, 10 gespeeld, 1 goal.

pi_42323302
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Klaas, 10 gespeeld, 7 goals.
Koné, 10 gespeeld, 1 goal.

Maar wel tegen Kozakken Boys, het is 100% zeker dat Klaas-Jan dit seizoen niet tegen Kozakken Boys gaat scoren!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_42323593
Wat een scorebordjournalistiek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_42323738
Kone heeft al vier assists dit seizoen, ik denk dat Klaas dat niet kan claimen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42323893
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Kone heeft al vier assists dit seizoen, ik denk dat Klaas dat niet kan claimen.
2 volgens Radegast
pi_42325661
Tardelli kan mij ook niet overtuigen.

Rommedahl proberen terug te halen voor op rechts.
En blijven kijken voor Makaay.
Die kun je losweken als Bayern hem op de bank zet,
pi_42326311
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Tardelli kan mij ook niet overtuigen.

Rommedahl proberen terug te halen voor op rechts.
En blijven kijken voor Makaay.
Die kun je losweken als Bayern hem op de bank zet,
Tardelli wordt een betere en completere voetballer dan Rommedahl denk ik hoor, vind het vreemd dat iedereen zo negatief over hem is hier. Hij heeft natuurlijk niet grandioos gespeeld maar heeft zeker zijn bijdrages geleverd in de wedstrijden. Geef de jongen de tijd en kansen die Gomes ook kreeg toen hij nog vrij onzeker speelde de eerste wedstrijden dan denk ik wel dat die jongen kan uitgroeien tot een redelijke buitenspeler kan uitgroeien....Mits hij wordt gekocht natuurlijk
Patat Friet
pi_42327487
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:02 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Tardelli wordt een betere en completere voetballer dan Rommedahl denk ik hoor, vind het vreemd dat iedereen zo negatief over hem is hier. Hij heeft natuurlijk niet grandioos gespeeld maar heeft zeker zijn bijdrages geleverd in de wedstrijden. Geef de jongen de tijd en kansen die Gomes ook kreeg toen hij nog vrij onzeker speelde de eerste wedstrijden dan denk ik wel dat die jongen kan uitgroeien tot een redelijke buitenspeler kan uitgroeien....Mits hij wordt gekocht natuurlijk
Ach, mensen vergeten soms even dat Farfan, Park, Lee in hun eerste jaar ook nog niet zo goed presteerden als in hun tweede jaar. Tardelli is nog maar net in Nederland. Die moet je even tijd geven om te acclimatiseren. Als hij over een half jaar totaal geen vooruitgang heeft geboekt, mag je pas gaan oordelen imho. Moeten we maar niet zo laat spelers gaan halen.
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:02:01 #222
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42329036
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 07:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ach, mensen vergeten soms even dat Farfan, Park, Lee in hun eerste jaar ook nog niet zo goed presteerden als in hun tweede jaar. Tardelli is nog maar net in Nederland. Die moet je even tijd geven om te acclimatiseren. Als hij over een half jaar totaal geen vooruitgang heeft geboekt, mag je pas gaan oordelen imho. Moeten we maar niet zo laat spelers gaan halen.
is inderdaad wel grappig. Mijn vader en ik begrepen maar niet waarom Park steeds werd opsteld. We hadden zoiets van "ja misschien leuk gespeeld op het WK maar verder...". Maarja het seizoen daarna werd ie toch wel 1 van de beste spelers, zeker ook in de Champions League.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:19:43 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42330666
ik zag het al vrij snel zitten in Park en zeker in Lee was leuk aangezien ik daarin één van de weinige was
voor de rest wil ik mezelf niet op de borst kloppen ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42331077
Waar zit Lee tegenwoordig ook al weer en doet hij het daar goed? Nog altijd jammerdat hij weg ging.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_42331629
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:37 schreef du_ke het volgende:
Waar zit Lee tegenwoordig ook al weer en doet hij het daar goed? Nog altijd jammerdat hij weg ging.
Tottenham Hotspur, hij doet het aardig daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')