abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42343937
Grrrrr, misschien moet je naast de negatieve punten ook af en toe eens de positieve punten aanhalen zoals je in je laatste post idd wel doet . Vooral Salcido vind ik ook echt een goede verdediger, ik heb Ooijer sindsdien geen moment meer gemist.

Salcido
Mendes
pi_42344559
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Grrrrr, misschien moet je naast de negatieve punten ook af en toe eens de positieve punten aanhalen zoals je in je laatste post idd wel doet . Vooral Salcido vind ik ook echt een goede verdediger, ik heb Ooijer sindsdien geen moment meer gemist.

Salcido
Mendesz
Patat Friet
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:23:47 #253
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_42345732
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik wel. Ondankds de manier waarop hij is weggegaan. Maar Ooijer was m.i. nog een klasse beter dan Salcido. Verdedigend zijn ze gelijkwaardig, is Salcido misschien nog meer een killer , maar vooral opbouwend was Ooijer echt nog stukken beter. Maargoed, dat kan nog komen natuurlijk! (Om het maar even positief af te sluiten )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 01:07:58 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42348170
ik ga toch niet positief oordelen over Koeman, kom er zijn grenzen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42349072
Ben wel tevreden over hem
pi_42349536
Salcido heeft Ooijer idd al bijna doen vergeten... vooral als je m nu ziet stuntelen bij Blackburn
Mendez lijkt met zn drang naar voren, harde schot en 'presence' uit te kunnen groeien naar een nieuwe van Bommel

Kluivert, Tardelli is even afwachten nog en Kromkamp is ok als rechtsback en aanvallend een verbetering (en verdedigend lossen Alex en Salcido t wel op )
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:09:09 #257
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42350335
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoals ik het zeg... Ik word er een beetje moe van om jou steeds weer uit te leggen wat het verschil tussen een realistische kijk en een negatieve kijk is.
Jij noemt het een realistische kijk, ik niet.
Vrijwel alles wat met PSV te maken heeft wordt met een negatieve onderklank door jou uitgesproken, en trust me, ben niet de enige die het zo ziet.
quote:
Dat is jouw interpretatie. Een foute overigens. Lees maar eens wat ik over Tardelli zeg. Ik zeg nergens dat ik hem matig/slecht vind. Wat zeg ik dan wel? Dat hij tot dusverre echt geen fantastische indruk gemaakt heeft maar ook geen slechte indruk. Als ik wat ik tot dusverre van hem gezien heb combineer met wat ik verder van hem weet concludeer ik dat het waarschijnlijk geen topspits is/wordt. Niet dat PSV geen plezier aan hem kan beleven. Dit heb ik nou al een keer of 3 in soortgelijke bewoordingen in dit topic neer gezet. Als het enige wat jij daar uit kan destileren is:"Grrrrrrrr is altijd negatief en vindt Tardelli slecht" is dat jouw makke, niet de mijne.
Zoals ik gisteren ook al gezegd heb doel ik niet alleen over jouw mening tov Tardelli maar gewoon over het gros van de spelers van PSV en alles er om heen. ("Als we de kans krijgen moeten we Kluivert en Kone in de winterstop maar lozen" bijvoorbeeld)
Tardelli heeft net 2,5 wedstrijd voor PSV gespeeld, geef die jongen wat tijd om te aclimatiseren hij heeft echt wel kwaliteiten... (en volgens mij is het meer een buitenspeler dan spits trouwens)

En dat ik jou negatief vind kan toch ook haast niet anders als je vrijwel nooit iets positiefs te melden hebt over de club waarvan je supporter bent?
quote:
Leuk, maar dit topic gaat nog steeds over PSV. Ik vraag jij toch ook niet of je altijd zo'n moeite hebt met een genuanceerde mening en alleen maar zwart-wit/goed-slecht kan denken? Ik vraag je wel nogmaals om je mening over Tardelli te geven, daar ben ik namelijk erg benieuwd naar .
Ik vind Tardelli ook nog geen grootse indruk maken maar zoals ik net ook al aangaf vind ik dat je spelers de tijd moet gunnen om te wennen in alle opzichten. (nieuw land, ander type voetbal, nieuw team)
Park, Lee, Kezman en zelfs Farfan waren de eerste 2-5 wedstrijden ook alles behalve indrukwekkend.

Tardelli is overgens ter vervanging gehaald van Beasley en moet tot nu toe zeggen dat ik het geen verzwakking vind tov DaMarcus. Hij heeft een aardige passeerbeweging (in tegenstelling tot Beasley) , is ook vrij snel en heeft ook een aardig schot in de benen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_42352318
Jezus, laat die grrrrrrrrrrrr lekker chagrijnig zijn als hij dat wilt.

Ik vind het altijd wel een fijne afwisseling tegenover die algemene hosanna-sfeer
pi_42356073
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:

Ik vind Tardelli ook nog geen grootse indruk maken maar zoals ik net ook al aangaf vind ik dat je spelers de tijd moet gunnen om te wennen in alle opzichten. (nieuw land, ander type voetbal, nieuw team)
Park, Lee, Kezman en zelfs Farfan waren de eerste 2-5 wedstrijden ook alles behalve indrukwekkend.
Kijk, dit is dus precies wat ik bedoel. Jij zegt eigenlijk min of meer hetzelfde over Tardelli als ik.
quote:
Tardelli is overgens ter vervanging gehaald van Beasley en moet tot nu toe zeggen dat ik het geen verzwakking vind tov DaMarcus. Hij heeft een aardige passeerbeweging (in tegenstelling tot Beasley) , is ook vrij snel en heeft ook een aardig schot in de benen.
Tov van Beasley is het waarschijnlijk geen verzwakking nee. Hij is wat technischer heb ik de indruk. Beasley oogde wel ietsjes sneller maar snelheid vind ik altijd lastig in te schatten. Vaak kan iemand door net een fractie van een seconde eerder te starten een sprintduel winnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42356139
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef JustJunior het volgende:

Ik vind het altijd wel een fijne afwisseling tegenover die algemene hosanna-sfeer
Dank u .

Het is ook een beetje mijn natuurlijke eigenschap. Ik heb de neiging dingen altijd van de andere kant te bekijken. Als iedereen hier liep te klagen hoe kut het wel niet ging met PSV was ik waarschijnlijk degene die zou zeggen:"kop op, jongens, zo erg is het allemaal niet.".

Maar meestal zeg ik gewoon wat ik zie. Nogmaals, ik denk dat velen het vaak zelfs (gedeeltelijk) met me eens zijn als ik kritische geluiden laat horen. Niemand die tegenspreekt dat Koné veel te weinig rendement haalt uit zijn kansen bijvoorbeeld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42356345
Ik vind Koné een aardige man.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 13:33:57 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42356531
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef JustJunior het volgende:

bovendien levert het altijd wel een discussie op
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:59:16 #263
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42357325
Waar is cultheld trouwens gebleven?
pi_42357962
Hij hoeft niet meer te onderduiken voor zn avatar toch?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42358035
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef mcyodogg het volgende:
Hij hoeft niet meer te onderduiken voor zn avatar toch?
Z'n avatar is nog steeds dat Ajax logo (dat hoefde toch niet meer?)
We sure are cute for two ugly people.
pi_42358841
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Koné een aardige man.
Het zal best een aardige vent zijn maar ik zie toch het liefst een Nederlandse boerenkool-met-worst-spits a la Vennegoor dan een Islamitische neger uit Afrika. Niet dat ik Koné niet graag zie, zijn acties zijn vaak de moeite van het bekijken waard .
pi_42358872
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Dat was toch omdat Farfan niet verkocht was oid?

Blij dat ik daar niet op gewed heb. Ik had zo 100 euro op "Farfan vertrekt" ingezet .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:02:19 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42359222
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was toch omdat Farfan niet verkocht was oid?

Blij dat ik daar niet op gewed heb. Ik had zo 100 euro op "Farfan vertrekt" ingezet .
(Hoe lang) heb jij eigenlijk (al) een seizoenskaart?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:27:06 #269
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_42360005
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
ik ga toch niet positief oordelen over Koeman, kom er zijn grenzen
Want
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:28:41 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42360057
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Want
omdat daar nu ook nog geen reden voor is, zoveel hebben we nou ook weer niet gespeeld en om nou te zeggen dat de hand van Koeman zichtbaar is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_42360063
quote:

Ooijer: Alle ophef onnodig

André Ooijer had zijn contract bij PSV graag met drie seizoenen willen verlengen. "Als PSV de aanbieding niet had ingetrokken, dan had ik er nu nog gespeeld", aldus de verdediger van het Nederlands elftal woensdag na de training van Oranje.

Uiteindelijk vertrok hij vlak voor het verstrijken van de transferdeadline met de nodige tamtam naar het Engelse Blackburn Rovers. Ooijer weigerde zelfs om nog in actie te komen voor de landskampioen. Woensdag gaf hij aan dat die consternatie niet nodig was geweest als PSV zich aan zijn woord had gehouden.

Inmiddels heeft hij het goed naar zijn zin in de Engelse competitie. "Ik heb een wat ongelukkige start gehad, maar op zich gaat het wel goed. Ik heb al een eigen doelpunt gemaakt en twee strafschoppen veroorzaakt. Maar mijn spel in de wedstrijden is niet slecht. Het is wel wat ik er van verwacht had."
pi_42360232
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Hij is er eindelijk voor uit gekomen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:33:18 #273
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_42360235
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:

en om nou te zeggen dat de hand van Koeman zichtbaar is
Daar ben ik het met je eens, maar dat wisten we van te voren dat Koeman op Hiddinks team zou verder gaan.
Behalve dat er wat mensen verkocht en aangekocht zijn is er qua spel nog niet echt veel veranderd.

Vorig jaar hadden we in de CL 3 punten, nu 4.
Competitie hetzelfde aantal punten geloof ik, dus zo slecht doet Koeman het zeker niet....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 15:34:37 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42360275
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
maar voor de rest wil hij er niks over zeggen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:45:28 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42360693
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar voor de rest wil hij er niks over zeggen
Het is Andre gewoon een beetje teveel om de centjes te doen. (wat Borst en Mulder goed opmerkte destijds bij SV)
Hij kwam er vorig seizoen ook niet uit met Schalke terwijl die toch ook niet kinderachtig zijn kwa salarissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')