idd maar wel eerst zeggen dat je daar niet tekende omdat het gevoel niet goed wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is Andre gewoon een beetje teveel om de centjes te doen. (wat Borst en Mulder goed opmerkte destijds bij SV)
Hij kwam er vorig seizoen ook niet uit met Schalke terwijl die toch ook niet kinderachtig zijn kwa salarissen.
Al 12 jaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
(Hoe lang) heb jij eigenlijk (al) een seizoenskaart?
Doe je goed, welk vak?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al 12 jaarOnafgebroken natuurlijk.
Op 1 jaar na altijd in VV gezeten. Andere jaar was WW.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doe je goed, welk vak?
Dit is mijn 14e jaar, ook onafgebroken
Was er 12 jaar geleden dan al sprake van een tweede ring op Oost. Kan me niet meer precies herinneren wanneer de bovenste gedeeltes er op zijn gezet. ( Ja Noord moet rond 1995 zijn gebeurd, maar de overige...?)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op 1 jaar na altijd in VV gezeten. Andere jaar was WW.
Niet slecht, je doet het beter dan mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al 12 jaarOnafgebroken natuurlijk.
Dan hebben wij van 97 tot 2002 bij elkaar in het vak gezetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:28 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Niet slecht, je doet het beter dan mij.
Had seizoenskaart van 94 tm 2002 op vak K
Toen van 2002 tm 2006 niet
Dit jaar wel weer op vak NN
Heb ik mooi ff de succesjaren met Hiddink gemist, lekker puh!!![]()
K, rij 5, stoel 22quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben wij van 97 tot 2002 bij elkaar in het vak gezeten
Ik zat iets hoger (zie edit), maar wel ongeveer op dezelfde stoel (25 hier)quote:
Dan zit jij net boven dat gangpad of niet? Personen waar ik toen altijd bijzat, zitten nu nog steeds op K. Je zal ze vast wel kennen (persoonlijk of van zien), maar om nu met namen hier te gaan strooien gaat wat verquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat iets hoger (zie edit), maar wel ongeveer op dezelfde stoel (25 hier)
Ik ben benieuwd naar Ball, El Yaboubi en Carrizoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Goldboy het volgende:
Momenteel tegen STVV, met Cocu.
PSV:
Moens, Kromkamp, Reiziger, Salcido, Ball, Smit, Cocu, Afellay, El Yacoubi, Tardelli, Carrizo.
Wisselspelers:
Boffin, Plá, Boverhof, Gorter, Schijvenaars.
Ik zit op de rij van het gangpad inderdaad. Namen hoef je hier inderdaad niet neer te zetten, Daarnaast zullen ze me toch niks zeggen, maar ik denk wel dat ik weet welk groepje je bedoelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:37 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dan zit jij net boven dat gangpad of niet? Personen waar ik toen altijd bijzat, zitten nu nog steeds op K. Je zal ze vast wel kennen (persoonlijk of van zien), maar om nu met namen hier te gaan strooien gaat wat ver![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Ball, El Yaboubi en CarrizoHopelijk komen er nog beelden op PSV.tv
Carrizo scoort de laatste tijd lekker bij jong PSVquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Ball, El Yaboubi en CarrizoHopelijk komen er nog beelden op PSV.tv
Hey en ik dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ik ga waarschijnlijk volgend jaar met een vriend van me een seizoenskaart nemenvoor welke plekken in het stadion is er makkelijk aan een plekje te komen en welke moeilijk of zeg maar onmogelijk?
Oost is denk ik wat moeilijker, West zal denk ik wel veel makkelijker gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef rubbereend het volgende:
ik ga waarschijnlijk volgend jaar met een vriend van me een seizoenskaart nemenvoor welke plekken in het stadion is er makkelijk aan een plekje te komen en welke moeilijk of zeg maar onmogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |